Mijn hemel, 170 mg...
![:flushed:]()
Vijftig milligram oraal lijkt voor mij echt de max te zijn en dan nog had ik dagen erna spierpijn. Blijkbaar is de dosering-effect Gausscurve erg breed voor speed. Nu moet ik zeggen dat 10 en 15 mg voor mij ook subtiel zijn en meer dan wat stemmingsverbetering, stijfheid van spieren, vasoconstrictie, droge mond en verhoogde hartslag geeft het niet. Alle effecten zijn (aardig) subtiel en vooral functioneel ipv hedonistisch, maar sine subio waarneembaar. Van een rush is zeker geen sprake, die begint pas bij 20 - 30 mg ofzo. Toch is de 15 mg dus wel (duidelijk) voelbaar - ook het verschil tussen 10 en 15 mg - en zou het voldoende moeten zijn om een extra 12 uurtjes wakker te blijven om op een normaal tijdstip te gaan slapen en verlicht het duidelijk mijn lethargie en dysthymie.
Amfetamine met phenibut vind ik trouwens nog steeds een erg mooie combinatie, al meen ik me te herinneren dat jij juist één van diegenen bent voor wie phenibut niet werkt.
Ja, bizar hè? Ik had daar dus zelfs geen rush van, enkel een subtiele inwerking. Het is ook geen tolerantie lijkt me, daar gebruik ik niet vaak genoeg speed voor, en ik had dit ook al de allereerste keer dat ik speed gebruikte. Dat was weliswaar slechtere (dacht 63%) maar daar heb ik toen ook direct veel te veel van genomen omdat ik gewoon niet het effect kreeg waar ik anderen over hoorde.
Ik heb blijkbaar gewoon een soort mismatch met speed, of ik verwacht er teveel van, dunno. Het werkt voor mij vooral functioneel en pas op de echt hoge dosissen recreatief (maar dan heb ik een flinke kater... dus wel gevoelig voor de bijwerkingen). Had vroeger een beetje hetzelfde met MDMA, altijd in de (te) hoge marge doseren om het leuk te kunnen vinden, maar dan wel drie dagen ziek van de kater.
En inderdaad, dat heb je goed onthouden haha, phenibut deed voor mij niets, ook niet op hoge dosis. Ik wil dat binnenkort wel eens gaan proberen op nóg hogere dosering. Als het dan geen merkbaar effect geeft, geef ik het op. Hoe voelt de combinatie phenibut en speed dan precies voor jou?
Klinkt nu trouwens alsof ik serieus een enorme olifant ben die overal tegen kan, lol, maar ik ben allesbehalve een zwaargewicht, weeg beneden de 60 kilo en ben bijvoorbeeld wél heel gevoelig voor psychedelica. Vind het zelf ook maar raar.