#1
Nee, komt voort uit een vergissing.
‘k Weet het welNee, komt voort uit een vergissing.
Verwar je niet met mij? Ik ben een vrouw, en een best sexy vrouw ook als ik het zelf mag beoordelen![]()
Waar blijft die foto dan?Ik zou direct om iets van bewijs hebben gevraagd zodat ik voor mezelf kon belissen of ik het eens ben met de mening van die persoon zijn sexyheid.
Er zijn helaas al genoeg mensen op de wereld die een slecht zelfbeeld hebben, ik besloot daar niet aan mee te doen
Kijk, 10 jaar geleden of zelfs 5 jaar geleden vond ik mezelf duidelijk minder sexy, 15 jaar geleden vond ik mezelf ronduit lelijk. Ik ben een laatbloemer schijnbaar. De lijn tussen arrogant en een correct zelfbeeld is altijd moeilijk te onderscheiden als mensen zeggen zichzelf sexy vinden.
Ik zou direct om iets van bewijs hebben gevraagd zodat ik voor mezelf kon belissen of ik het eens ben met de mening van die persoon zijn sexyheid.
Vind jij jezelf niet sexy dan?
Wat betekent dat inderdaad. Bovendien is het nogal subjectief aangezien iedereen er een ander beeld bij heeft. Niet voor niets is er zoiets als fetisjen, wat de een sexy vind vind de ander misschien afgrijselijk.Wat betekent sexy eigenlijk? Seksueel aantrekkelijk, gewild, hot, zoiets?
Volgens mij heeft ‘sexy’ te maken met uitstraling en je goed in je vel voelen. Een goeie vriend van me is niet knap, maar heeft pakken uitstraling. Dat maakt hem interessant als persoon.
Oke, ik zet een foto van mezelf hier neer en dan mogen jullie beoordelen
Ik ga deze foto over een uurtje ofzo ook weer weghalen want voor de hand liggende redenen.
Sexy is een combi van dingen voor mij. Je uitstraling, iemand die geen goed zelfbeeld heeft zal erg moeilijk ook sexy kunnen zijn omdat de uitstraling mist. Het is ook een kwestie van smaak.
Ik had al gemerkt dat ik een van de weinige autisten ben met een goed zelfbeeld, veel ging er mis maar dat zelfbeeld is op de een of andere manier goed gekomen, daar ben ik ook zeer dankbaar om.
Geniet van de foto!
450mg valt nog wel mee.Zweibeiner zei:450mg boh he! Volgens mij slaap ik daar een complete week niet van haha.
Dit klinkt wel extreem hoor. De meeste mensen die ik ken, waaronder ikzelf, kunnen speed sporadisch gebruiken en het daarbij laten. Wat voor mij ook meehelpt is dat ik na speed meestal een nacht doorhaal en daarna echt super brak ben, dan heb je niet zo'n zin om het heel vaak te gaan gebruiken. Wat je dan in ieder geval niet moet gaan doen is speed gebruiken om je brakheid tegen te gaan, want dan ben je wel binnen no time verslaafd denk ik.Hebben jullie ervaring met dit soort situaties? Kan speed vaker dit effect hebben, of was deze vriendin gewoon extreem verslavingsgevoelig voor speed?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."