Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoob vraagjes over deez drug

Noob vraagjes over deez drug

148 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zweibeiner zei:
Maar stuur anders een pb, kunnen we daar wat verder praten.
Klik om te vergroten...
Heb een pb-tje gestuurd.

Zweibeiner zei:
Ik vond het een geweldig spul! Heb uiteindelijk zo'n 75-190 gram gesnoven.
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat dat milligram is, haha. Anders was het een duur avondje. :mrgreen:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat was gvd een lange post :P .
Dat was een mooi nachtje :tearsofjoy: .
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep, dat bewijst maar weer dat een nacht heel leuk is, maar dat het aftakelen begonnen is. Ik ga erkennen dat ik niet meer zo helder ben als ik denk dat ik ben. Het gaat met sprongen achteruit nu haha.

Het is wel 15 jaar geleden dat ik voor het laatst misselijk naar de wc heb kunnen rennen vanwege een kater. Ik ga nu heel naief hopen dat het de hele kater was.
Jullie mogen genieten van mijn leedvermaak, na het spammen van mij :wave:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Benzoboss zei:
Dat was gvd een lange post :P .
Dat was een mooi nachtje :tearsofjoy: .
Klik om te vergroten...

Hij was veel langer haha. Sloeg nergens op. Het schrijven voelde bijna als een obsessie aan.

Wat een nachtje, ik ga binnenkort denk ik nog wel een verslag schrijven wat duidelijk,overzichtig en to the point is. Dit verhaal voelt zo raar aan. Nu ik nuchter ben realiseer ik me hoe anders ik ben gaan schrijven.

Mijn buikje begint weer om eten te vragen, en ik denk dat de kater (buiten vanochtend even) weg zal blijven. Ik ben helemaal nuchter en ik moet zeggen dat het toch wel erg prettig is om weer rustig te kunnen zitten. Vooral mentaal is het weer rustig geworden, duurde nog tot een uur of 12 vanmiddag.

Dit forum voelde afgelopen nacht als een hemel voor me :).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha wat een berichten! Ik heb kleine stukjes gelezen, aangezien het gewoon echt teveel is. Maar wel erg grappig wat voor een typisch eerste keer speed topic dit is geworden.

Onthoud wel dat het hebben van lichte love gevoelens op speed slechts enkele keren maar aanwezig is voor de meesten.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Hahaha wat een berichten! Ik heb kleine stukjes gelezen, aangezien het gewoon echt teveel is. Maar wel erg grappig wat voor een typisch eerste keer speed topic dit is geworden.

Onthoud wel dat het hebben van lichte love gevoelens op speed slechts enkele keren maar aanwezig is voor de meesten.
Klik om te vergroten...

Ah nee! Zat er al aan te denken om dit ipv mdma te gaan doen. Maar dat kan ik dus waarschijnlijk vergeten.

Ik geef je groot gelijk dat je niet alles leest!
H
HalothaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de post van Benzoboss lees ik dat speed bij herhaaldelijk gebruik zijn magie kan verliezen. Wat betekent dit precies? Is dat een heel lange tolerantie waarbij het gevoel uiteindelijk wel terugkomt maar iemand veel langer moet wachten dan normaal, of komt de magie helemaal niet meer terug? Als het middel zijn magie verloren heeft, hoe kun je die weer terugwinnen of is het dan definitief voorbij?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Onthoud wel dat het hebben van lichte love gevoelens op speed slechts enkele keren maar aanwezig is voor de meesten.
Klik om te vergroten...
Huh? Dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.

En verder, supervet topic, ik heb alles gelezen! Volgens mij heb je een hele leuke avond/nacht gehad :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Psychedelibee zei:
Onthoud wel dat het hebben van lichte love gevoelens op speed slechts enkele keren maar aanwezig is voor de meesten.
Klik om te vergroten...
Huh? Dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
Klik om te vergroten...
Dat je een licht love gevoel kunt krijgen van speed of dat dit slechts enkele keren aanwezig is? Ik gok het eerste, en zoals je hebt kunnen lezen had zweibeiner dit wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook nog nooit met speed ervaren heb en al mijn vrienden ook niet. Maar toen ik voor het eerst speed deed was ik het echte magische love gevoel met MDMA ook al kwijt, dus wellicht dat ik er daarom nooit iets van gemerkt heb met speed.

Maar het komt dus wel eens voor ja. Nou werkt speed ook op je serotonine in, dus heel gek is het opzich niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweibeiner zei:
Ik zou direct om iets van bewijs hebben gevraagd zodat ik voor mezelf kon belissen of ik het eens ben met de mening van die persoon zijn sexyheid.
Klik om te vergroten...
Waar blijft die foto dan? :tongueclosed:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweibeiner zei:
Er zijn helaas al genoeg mensen op de wereld die een slecht zelfbeeld hebben, ik besloot daar niet aan mee te doen :tongueout:

Kijk, 10 jaar geleden of zelfs 5 jaar geleden vond ik mezelf duidelijk minder sexy, 15 jaar geleden vond ik mezelf ronduit lelijk. Ik ben een laatbloemer schijnbaar. De lijn tussen arrogant en een correct zelfbeeld is altijd moeilijk te onderscheiden als mensen zeggen zichzelf sexy vinden.
Ik zou direct om iets van bewijs hebben gevraagd zodat ik voor mezelf kon belissen of ik het eens ben met de mening van die persoon zijn sexyheid.

Vind jij jezelf niet sexy dan?
Klik om te vergroten...

Nee, ik vind mezelf niet sexy. Wat betekent sexy eigenlijk? Seksueel aantrekkelijk, gewild, hot, zoiets? Vind ik aan anderen om over te oordelen en never nooit iets wat ik over mezelf zou vinden of zeggen. Haha.

Maar ik vind het wel bewonderingswaardig dat jij dat wel over jezelf kunt zeggen, omdat je je je blijkbaar zo voelt zonder de mening van anderen nodig te hebben. Ik vond het ook niet perse arrogant. Het viel me gewoon op. :wink: Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die dat zo over zichzelf zouden stellen. Maar dat maakt het nog niet verkeerd om dat te doen, helemaal niet zelfs.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze olifant zei:
Wat betekent sexy eigenlijk? Seksueel aantrekkelijk, gewild, hot, zoiets?
Klik om te vergroten...
Wat betekent dat inderdaad. Bovendien is het nogal subjectief aangezien iedereen er een ander beeld bij heeft. Niet voor niets is er zoiets als fetisjen, wat de een sexy vind vind de ander misschien afgrijselijk.

Overigens ook niks op tegen als iemand zichzelf sexy vind hoor.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij heeft ‘sexy’ te maken met uitstraling en je goed in je vel voelen. Een goeie vriend van me is niet knap, maar heeft pakken uitstraling. Dat maakt hem interessant als persoon.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oke, ik zet een foto van mezelf hier neer en dan mogen jullie beoordelen :tongueout:
Ik ga deze foto over een uurtje ofzo ook weer weghalen want voor de hand liggende redenen.

Sexy is een combi van dingen voor mij. Je uitstraling, iemand die geen goed zelfbeeld heeft zal erg moeilijk ook sexy kunnen zijn omdat de uitstraling mist. Het is ook een kwestie van smaak.

Ik had al gemerkt dat ik een van de weinige autisten ben met een goed zelfbeeld, veel ging er mis maar dat zelfbeeld is op de een of andere manier goed gekomen, daar ben ik ook zeer dankbaar om.

Geniet van de foto!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sofia87 zei:
Volgens mij heeft ‘sexy’ te maken met uitstraling en je goed in je vel voelen. Een goeie vriend van me is niet knap, maar heeft pakken uitstraling. Dat maakt hem interessant als persoon.
Klik om te vergroten...

Zeker waar, maar toch omvat dat het begrip ‘sexy’ niet helemaal. Obama vond (vind) ik heel veel uitstraling hebben maar ik zou hem niet als sexy bestempelen. :wink: Sexy heeft wel degelijk ook te maken met seks uitstralen, sex appeal hebben. Niet alle fysiek aantrekkelijke mensen zijn ook sexy. Dus ik ben het wel met je eens dat uitstraling een belangrijke component is, maar er is wel méér dan dat nodig om sexy te zijn (wat, dat weet ik ook niet precies en is waarschijnlijk enorm subjectief).

Zweibeiner zei:
Oke, ik zet een foto van mezelf hier neer en dan mogen jullie beoordelen :tongueout:
Ik ga deze foto over een uurtje ofzo ook weer weghalen want voor de hand liggende redenen.

Sexy is een combi van dingen voor mij. Je uitstraling, iemand die geen goed zelfbeeld heeft zal erg moeilijk ook sexy kunnen zijn omdat de uitstraling mist. Het is ook een kwestie van smaak.

Ik had al gemerkt dat ik een van de weinige autisten ben met een goed zelfbeeld, veel ging er mis maar dat zelfbeeld is op de een of andere manier goed gekomen, daar ben ik ook zeer dankbaar om.

Geniet van de foto!
Klik om te vergroten...

Ik vind het moeilijk om op grond van deze foto te beoordelen of je sexy bent, omdat er dus zo’n grote uitstralingscomponent in zit en ik ken je niet persoonlijk. Maar, je ziet er goed uit en ik vind het stoer dat je gewoon hardop durft te zeggen dat je jezelf een lekker wijf vindt en dat ook nog even durft te staven met bewijsmateriaal. Veel vrouwen kunnen van die houding nog wel wat opsteken.:)
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#16
:) Thanks, dat betekent veel voor me. Ik vind het zelf ook erg jammer om te zien dat zoveel vrouwen (en mannen ook) zo weinig zelfvertrouwen hebben, of een negatief zelfbeeld.

Maarre, nu ik toch verzoek nummers aan het doen ben, wat voor type foto had je in gedachte, dan zal ik eens kijken of ik aan je wensen kan voldoen.

Haha, ik vind het best komisch hoe een zwaar onderwerp ineens heel luchtig geworden is :grin:
Maar ik ben het wel met je eens hoor, dat er meer bij komt kijken dan uitstraling alleen, het is vaak wel zo dat als je zelfbeeld goed is je dat ook uitstraalt en het helpt om er aantrekkelijker/meer sexy uit te zien. Het is ook een kwestie van smaak. Ik kan best veel mannen sexy vinden maar ik kom er maar weinig tegen waarvan ik begin te soppen. Het is voor mij een combi van uiterlijk, uitstraling, gedrag, houding, wat je zegt etc. Het complete plaatje moet kloppen.
Iedereen heeft een eigen smaak, dus wat ik sexy kan vinden kan jij weer helemaal niks vinden en andersom.

Daarom vind ik je argument ook erg goed goed als je zegt: Ik ken je niet persoonlijk dus ik vind het moeilijk om te beoordelen. Dat zegt voor mij ook het een en ander over jou. Dat je niet oppervlakkig bent, dat je naar meer kijkt dan uiterlijk alleen, dat de mens en het karakter daarvan minstens net zo belangrijk zijn voor de sexy factor.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Stoer zeg, hier een foto van jezelf durven plaatsen.

Daar ben ik zelf nog niet aan toe in ieder geval.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom niet? Niet genoeg zelfvertrouwen?
Als dit forum over een doorsnee onderwerp zou gaan zou ik er veel minder moeite mee hebben om een foto te plaatsen. Puur door het onderwerp ben ik wat voorzichtiger, daarom gaat die foto vandaag ook nog verwijderd worden. Het is niet zo dat ik mijn drugsgebruik geheim wil houden ofzo, het gaat me meer om dat ik geen zin heb in gesprekken met mensen erover. Gesprekken met mensen die het niet snappen en denken dat ze me moeten komen redden van een drugsverslaving. De anonimiteit is erg fijn, maar tegelijk kom ik hier ook al lang genoeg en heb ik al wat goede gesprekken gevoerd met leden hier dat jullie wat vertrouwder voelen. Aan het einde van de dag zijn jullie een schermnaam met een plaatje maar toch kan ik niet ontkennen dat die schermnaam met de tijd meer en meer betekenis krijgt.

Mindless was jullie al maanden voor met een foto van mij :tongueout:
Ik wil het er verder niet inwrijven hoor :tongueout:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Zweibeiner

Nee geen gebrek aan zelfvertrouwen.
Ik zie er niet slecht uit voor een 42 jarige ( ik hoor altijd dat ik er jonger uit zie) en ook een goed gewicht voor mijn lengte. Wel heb ik het kleine buikje dat iedere man boven de 40 wel heeft. En ik ben wat grijs bij mijn slapen maar dat vind ik wel mooi.
Het is meer dat ik toch liever anoniem blijf hier op het drugsforum.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
acht.zes zei:
@Zweibeiner

Het is meer dat ik toch liever anoniem blijf hier op het drugsforum.
Klik om te vergroten...

Da’s ook de reden waarom ik geen foto van mezelf hier zou plaatsen. Anonimiteit, concreet omwille van professionele redenen. Anders loop ik kans om gelynched te worden :wink:.

@Zweibeiner Wel super dat jij dat durft! Coole foto trouwens :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."