Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep testen ter plekke, hoe ? waarmee ? Update ! Picas !

Pep testen ter plekke, hoe ? waarmee ? Update ! Picas !

49 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Pep testen ter plekke, hoe ? waarmee ?

psychopsychedelic zei:
oke sorry maat iets te snel gepost..
gaan we maar verder niet op in,
ik vind je methode met de smeltpunten erg goed uitgedacht, maar dan moet je uiteraard wel weten waarmee t versneden is, creatine is ook ng een veel voorkomende versnij troep...
Klik om te vergroten...

Op iedere wiki en in iedere scheikundig boekje staan alle smelt punten van bijna alle stoffen.

Das het probleem niet .....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Pep testen ter plekke, hoe ? waarmee ?

Ok dit is de smeltpuntbepaler een item die iedere verstandige drugsgebruiker in zijn bezit zou moeten hebben.



Dit ding kost 120 eu in de smartshop ....

De smeltrand is maar 5 mm breed daarbinnen zit het glaswerk met afleesschaal.
Een ini mini klein korreltje pep of coke leg je op de bloedhete rand en je zal zien dat onzuivere pep hele vieze zwarte plekken achter laat en de betere produkten onaangetast zullen blijven liggen.

ALLES wat pruttelt en doet is onzuiver ....

Het duurt ongeveer 15 minuten om de thermometer op temp te krijgen van 250 graden.

l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Pep testen ter plekke, hoe ? waarmee ?

PEEPMANS zei:
ik gebruik een andere methode namelijk de magnetron.
pep oplossen in een klein beetje water,zoveel dat je je
pep er net in kunt oplossen.
alstie goed is blijft het helder dat zet je in de magnetron
zet die op 1 minuut.o ja span een koffiefilter over de rand
met een elastiekje.{`glazen potje is best}.
je ziet nu de oplossing gaan koken ,laat hem helemaal
droogkoken op dat moment krijg je een paar plofjes in je
magnetron dat kan geen kwaad,je ziet nu hoe de vloeistof helemaal oplost
direkt daarna kristaliseerd de pep weer helemaal terug,een mooi verschijnsel.
als er goede pep in je mix zat is het kristal mooi wit kurkdroog en prima te
snuiven.o ja in het koffiefilter zit meestal ook nog wat pep ook redelijk schoon.
hoop dat het zo begrijpbaar is je kunt het gewoon uitproberen met 1 gram.
de vraag is nu heb je een magnetron 12 volt? moet er toch wel zijn voor in
caravans dacht ik zo.... :openmouth:
Klik om te vergroten...


PEPPERMANS??

ik ben nu een onsje verder ....... ik snap er geen reet van eerlijk gezegd.
Het lijkt me meer een zuiverings proces dan een test proces of is dat eigenlijk hetzelfde ?

Je beschrijving heeft iets meer details nodig en een opsommings optie.
Ik heb ongeveer gedaan wat je typte en ja er hangt nu een onbekende substantie die 10 X minder is dan er in ging aan me cracklepeltje.
Dus: Conclusie .... ja er is iets weg ! Wat weet ik niet, en ja er blijft iets over laten we bidden dat DAT de amfetamine is.

Ik vrees dat der PEPPERMANS geen poep praat hier, het hele idee doet me denken aan het schoonkoken van je coke met amnoniak. En zo lijkt het ook precies op te drogen ( kristaliseren)
Er ging een dikke klont in en er kwam een klein brokje uit. Het ruikt naar lekkere pep, ziet er mooi wit uit .....test uitslag van deze bagger was 10% amfetamine 10% cafeine en een spoor van meth.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#4
spoor van meth :openmouth:?

waar gaat het heen met de wereld, blij dat we in dit topic misschien iets uitvinden om die smerige ranzige goore versnijders te moorden, uuh ik bedoel zonder werk te laten zitten
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb nu 1 grote gore toffee aan me cracklepeltje hangen ....

:kots: :kots:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou mijn 2de poging met 10 gr is zwaar mislukt eigenlijk gebeurde er hetzelfde als op de smelter alles werdt bruin en zwart ......

mmmmm finetuning probleempje ?

ik heb het volgende gedaan:

Glazen glas gevuld met 10 gr baggerpep
Klein beetje water en goed roeren het werdt wit troebel
Koffiefilter er om heen aan gebracht en een elastiekje erom heen gedaan
In de micro-oven 1,5 minuut op 700 watt tot het wit werdt en opschuimde, het werdt al een beetje gelig.
Toen nog een shotje 30 secs in de micro-oven en toen werdt het bruin.

Nou is dit echt bagger die zwart uitslaat als je hem smelt niet echt een voorbeeld om mee te kijken of het werkt.
Waar hangt die PEPPERMANS toch uit verdomme !
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
na falen komt slagen
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vermoed eigenlijk ook dat het een zuiveringsproces is. Misschien dat de hitte van de magnetron de troep eruit zuivert?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
de cam cam weigert vandaag zijn plicht te doen ik denk dat het sucrose is alleen suiker verandert in een toffee ........

80% sucrose 10% pep 10% cafeine een waar bagger produkt van onze versnijder Gydos ( moge je rotten in hel)

er hangt aan mijn cracklepel een ongelooflijk vies bruin caramel achtig gestolt goedje ... keihard ....

:kots: :kots: :kots:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
de oven staat al aan ....

de meter staat op 270 graden en de nieuwe samples die zo echt leken en zo echt roken smelten weg alsof het de kazen van de smeerkaasfabriek zijn.

Conclusie:
Echte pep is er niet meer .....alles wat smelt laat ik al niet meer testen en neem het zelf ook niet.

Ik wil eigenlijk maar 1 ding, iemand die me cafeine verkoopt en dan zijn knieeen verbrijzelen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vraag me niet waarom maar op de een of andere manier lijkt het me een kutmethode om je pep te zuiveren. Waarschijnlijk door het woordje magnetron... Die andere manier (met droge aceton) lijkt mij betrouwbaarder. Mocht je nog eens los gaan...verdeel het eens over die 2 methodes.

Greetings... :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aceton heb ik geprobeerd, veel te veel aceton nodig om een heel klein beetje caffeine op te lossen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
pff zwaar kut vandie versuikeraars, hier ook veel bagger in omloop, gelukkig weetik wel de goeien te vinden maar je hebt gelijk, egte goeie zuivere 78% onversneden pap is bijna nergens meer te vinden, hopen dat de nieuwe generaties betere labjes fixen :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
klopt !! want de max is 73 dus alles daarboven is onvindbaar !!

:confused:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#15
tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
S-pietfriek zei:
tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn..
Klik om te vergroten...

Wat is dat nou voor bs? Als iemand mij slecht speed verkoopt, ga ik bij die verkoper zeiken ja, en niet zo'n beetje...bij wie anders? En in vergelijking met mij zijn de meeste dealers "kleine, slappe ventjes" :grin:

Maar jij laat je dus gewoon naaien met je broek aan, en geniet daar nog van ook? Of heeft een grote, sterke dealer je ooit bang gemaakt toen je kwam klagen? Hoe groot ben je uberhaupt?
P
PEEPMANSLid
01-01-2024, 00:00
#17
o.k daar wastikweer

ik was de site een beetje uit het oog verloren en nu ik
zie dat er aardig op los is geexperimenteerd moet de conclusie
toch zijn dat alles wat jij koopt vol suiker zit of caffeine enz.
ik weet volmaakt is het niet maar wel een hele goede richtlijn.
ik ben nu bezig alle soorten pep die ik vind aan een lakmoestest te onderwerpen
een schaal van zuurgraad zeg maar en...tsjonge jonge wat een kaleuren.. :openmouth: // smarties zijn er nix bij.
maar dit experiment staat nog in de kinderzolen ik wil minstens 50 resultaten hebben en daar ben ik nog lang niet,op het moment : test 9 zucht.
het blijft behelpen maar met dat tabellen smeltpuntboekje valt ook nog genoeg te onderzoeken
een goeie tip!als er nog vragen over de magjatrontest zijn stel ze binnenkort dan beloof ik wat sneller te reageren. :rock:

gr. peepmans
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste Peppmans,

97% ?
Dat moet een liquid geweest zijn .... maar het is mogelijk heb ik begrepen.

En natuurlijk ben ik een en al oor over je zuurgraad schaal.
Zou je ons werkelijk willen helpen ?

Vertel ons dan hoe we een zuurgraadschaal zouden moeten maken, het testen van pep is en blijft een kutzooitje. De testcentra's zijn overwoekert met rommel me uitslag duurt nu maanden ipv weken.

Daarnaast zal het testen spoedig niet meer mogelijk zijn en daarom wil ik van jou leren hoe ik veilig vertrouwd de pep kan testen ...
We houden je plan dus heel strak in de gaten !!

Tambonnie
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#19
snel testen doe je als volgt:

reageerbuis--> 2,4 gram speed erin (eigenlijk zou hij dan al droog moeten zijn, maar ik geloof niet dat dit echt veel uitmaakt, voor mij tenminste.--> 2,4 gram gootsteenontstopper erbij doen. (belangrijk: tot op heden heb ik alleen huismerk ontstopper gezien van het kruidvat die de juiste samenstelling had nl 100% natrium..........ide. --> centimeter of 5 water erbij--> schudden met duim op reageerbuis (af en toe er af halen zodat de druk eraf is. --> als alles goed is gegaan dan komt er bij fatsoenlijk materiaal een laagje olie op drijven. Indien dit een halve centimer is of meer (mij direkt een bericht sturen). sommige mensen beweren dat 1 mm olie gelijk is met 10% amfetamine. Mijn ervaring is dat tot 3 mm dit inderdaad bleek te kloppen met de testuitslag. (op het moment mag ik in mijn handen klappen als ik iets tegenkom van 40 %, door testuitslag gebleken dan, niet mijn test met mm's aflezen)
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bevat die olie dan zuivere amphetamine?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."