Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep testen ter plekke, hoe ? waarmee ? Update ! Picas !

Pep testen ter plekke, hoe ? waarmee ? Update ! Picas !

49 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
de cam cam weigert vandaag zijn plicht te doen ik denk dat het sucrose is alleen suiker verandert in een toffee ........

80% sucrose 10% pep 10% cafeine een waar bagger produkt van onze versnijder Gydos ( moge je rotten in hel)

er hangt aan mijn cracklepel een ongelooflijk vies bruin caramel achtig gestolt goedje ... keihard ....

:kots: :kots: :kots:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de oven staat al aan ....

de meter staat op 270 graden en de nieuwe samples die zo echt leken en zo echt roken smelten weg alsof het de kazen van de smeerkaasfabriek zijn.

Conclusie:
Echte pep is er niet meer .....alles wat smelt laat ik al niet meer testen en neem het zelf ook niet.

Ik wil eigenlijk maar 1 ding, iemand die me cafeine verkoopt en dan zijn knieeen verbrijzelen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vraag me niet waarom maar op de een of andere manier lijkt het me een kutmethode om je pep te zuiveren. Waarschijnlijk door het woordje magnetron... Die andere manier (met droge aceton) lijkt mij betrouwbaarder. Mocht je nog eens los gaan...verdeel het eens over die 2 methodes.

Greetings... :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aceton heb ik geprobeerd, veel te veel aceton nodig om een heel klein beetje caffeine op te lossen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
pff zwaar kut vandie versuikeraars, hier ook veel bagger in omloop, gelukkig weetik wel de goeien te vinden maar je hebt gelijk, egte goeie zuivere 78% onversneden pap is bijna nergens meer te vinden, hopen dat de nieuwe generaties betere labjes fixen :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
klopt !! want de max is 73 dus alles daarboven is onvindbaar !!

:confused:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#7
tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
S-pietfriek zei:
tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn..
Klik om te vergroten...

Wat is dat nou voor bs? Als iemand mij slecht speed verkoopt, ga ik bij die verkoper zeiken ja, en niet zo'n beetje...bij wie anders? En in vergelijking met mij zijn de meeste dealers "kleine, slappe ventjes" :grin:

Maar jij laat je dus gewoon naaien met je broek aan, en geniet daar nog van ook? Of heeft een grote, sterke dealer je ooit bang gemaakt toen je kwam klagen? Hoe groot ben je uberhaupt?
P
PEEPMANSLid
01-01-2024, 00:00
#9
o.k daar wastikweer

ik was de site een beetje uit het oog verloren en nu ik
zie dat er aardig op los is geexperimenteerd moet de conclusie
toch zijn dat alles wat jij koopt vol suiker zit of caffeine enz.
ik weet volmaakt is het niet maar wel een hele goede richtlijn.
ik ben nu bezig alle soorten pep die ik vind aan een lakmoestest te onderwerpen
een schaal van zuurgraad zeg maar en...tsjonge jonge wat een kaleuren.. :openmouth: // smarties zijn er nix bij.
maar dit experiment staat nog in de kinderzolen ik wil minstens 50 resultaten hebben en daar ben ik nog lang niet,op het moment : test 9 zucht.
het blijft behelpen maar met dat tabellen smeltpuntboekje valt ook nog genoeg te onderzoeken
een goeie tip!als er nog vragen over de magjatrontest zijn stel ze binnenkort dan beloof ik wat sneller te reageren. :rock:

gr. peepmans
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste Peppmans,

97% ?
Dat moet een liquid geweest zijn .... maar het is mogelijk heb ik begrepen.

En natuurlijk ben ik een en al oor over je zuurgraad schaal.
Zou je ons werkelijk willen helpen ?

Vertel ons dan hoe we een zuurgraadschaal zouden moeten maken, het testen van pep is en blijft een kutzooitje. De testcentra's zijn overwoekert met rommel me uitslag duurt nu maanden ipv weken.

Daarnaast zal het testen spoedig niet meer mogelijk zijn en daarom wil ik van jou leren hoe ik veilig vertrouwd de pep kan testen ...
We houden je plan dus heel strak in de gaten !!

Tambonnie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."