Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep testen ter plekke, hoe ? waarmee ? Update ! Picas !

Pep testen ter plekke, hoe ? waarmee ? Update ! Picas !

49 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ligt er aan of je een zout hebt of een sulfaat
:smoke: :smoke:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
na falen komt slagen
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vermoed eigenlijk ook dat het een zuiveringsproces is. Misschien dat de hitte van de magnetron de troep eruit zuivert?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
de cam cam weigert vandaag zijn plicht te doen ik denk dat het sucrose is alleen suiker verandert in een toffee ........

80% sucrose 10% pep 10% cafeine een waar bagger produkt van onze versnijder Gydos ( moge je rotten in hel)

er hangt aan mijn cracklepel een ongelooflijk vies bruin caramel achtig gestolt goedje ... keihard ....

:kots: :kots: :kots:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
de oven staat al aan ....

de meter staat op 270 graden en de nieuwe samples die zo echt leken en zo echt roken smelten weg alsof het de kazen van de smeerkaasfabriek zijn.

Conclusie:
Echte pep is er niet meer .....alles wat smelt laat ik al niet meer testen en neem het zelf ook niet.

Ik wil eigenlijk maar 1 ding, iemand die me cafeine verkoopt en dan zijn knieeen verbrijzelen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vraag me niet waarom maar op de een of andere manier lijkt het me een kutmethode om je pep te zuiveren. Waarschijnlijk door het woordje magnetron... Die andere manier (met droge aceton) lijkt mij betrouwbaarder. Mocht je nog eens los gaan...verdeel het eens over die 2 methodes.

Greetings... :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aceton heb ik geprobeerd, veel te veel aceton nodig om een heel klein beetje caffeine op te lossen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
pff zwaar kut vandie versuikeraars, hier ook veel bagger in omloop, gelukkig weetik wel de goeien te vinden maar je hebt gelijk, egte goeie zuivere 78% onversneden pap is bijna nergens meer te vinden, hopen dat de nieuwe generaties betere labjes fixen :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
klopt !! want de max is 73 dus alles daarboven is onvindbaar !!

:confused:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#10
tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
S-pietfriek zei:
tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn..
Klik om te vergroten...

Wat is dat nou voor bs? Als iemand mij slecht speed verkoopt, ga ik bij die verkoper zeiken ja, en niet zo'n beetje...bij wie anders? En in vergelijking met mij zijn de meeste dealers "kleine, slappe ventjes" :grin:

Maar jij laat je dus gewoon naaien met je broek aan, en geniet daar nog van ook? Of heeft een grote, sterke dealer je ooit bang gemaakt toen je kwam klagen? Hoe groot ben je uberhaupt?
P
PEEPMANSLid
01-01-2024, 00:00
#12
o.k daar wastikweer

ik was de site een beetje uit het oog verloren en nu ik
zie dat er aardig op los is geexperimenteerd moet de conclusie
toch zijn dat alles wat jij koopt vol suiker zit of caffeine enz.
ik weet volmaakt is het niet maar wel een hele goede richtlijn.
ik ben nu bezig alle soorten pep die ik vind aan een lakmoestest te onderwerpen
een schaal van zuurgraad zeg maar en...tsjonge jonge wat een kaleuren.. :openmouth: // smarties zijn er nix bij.
maar dit experiment staat nog in de kinderzolen ik wil minstens 50 resultaten hebben en daar ben ik nog lang niet,op het moment : test 9 zucht.
het blijft behelpen maar met dat tabellen smeltpuntboekje valt ook nog genoeg te onderzoeken
een goeie tip!als er nog vragen over de magjatrontest zijn stel ze binnenkort dan beloof ik wat sneller te reageren. :rock:

gr. peepmans
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Beste Peppmans,

97% ?
Dat moet een liquid geweest zijn .... maar het is mogelijk heb ik begrepen.

En natuurlijk ben ik een en al oor over je zuurgraad schaal.
Zou je ons werkelijk willen helpen ?

Vertel ons dan hoe we een zuurgraadschaal zouden moeten maken, het testen van pep is en blijft een kutzooitje. De testcentra's zijn overwoekert met rommel me uitslag duurt nu maanden ipv weken.

Daarnaast zal het testen spoedig niet meer mogelijk zijn en daarom wil ik van jou leren hoe ik veilig vertrouwd de pep kan testen ...
We houden je plan dus heel strak in de gaten !!

Tambonnie
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#14
snel testen doe je als volgt:

reageerbuis--> 2,4 gram speed erin (eigenlijk zou hij dan al droog moeten zijn, maar ik geloof niet dat dit echt veel uitmaakt, voor mij tenminste.--> 2,4 gram gootsteenontstopper erbij doen. (belangrijk: tot op heden heb ik alleen huismerk ontstopper gezien van het kruidvat die de juiste samenstelling had nl 100% natrium..........ide. --> centimeter of 5 water erbij--> schudden met duim op reageerbuis (af en toe er af halen zodat de druk eraf is. --> als alles goed is gegaan dan komt er bij fatsoenlijk materiaal een laagje olie op drijven. Indien dit een halve centimer is of meer (mij direkt een bericht sturen). sommige mensen beweren dat 1 mm olie gelijk is met 10% amfetamine. Mijn ervaring is dat tot 3 mm dit inderdaad bleek te kloppen met de testuitslag. (op het moment mag ik in mijn handen klappen als ik iets tegenkom van 40 %, door testuitslag gebleken dan, niet mijn test met mm's aflezen)
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bevat die olie dan zuivere amphetamine?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Pep testen ter plekke, hoe ? waarmee ?

Aldous zei:
Chloor is chloor er is maar eens soort Cl2
Klik om te vergroten...
Ik gok dat er hier 'n bepaalde zout oplossing die chloride bevat moet zijn. Welke zoutoplossing dus?

Olle
s
snaapsLid
01-01-2024, 00:00
#17
caninus zei:
snel testen doe je als volgt:

reageerbuis--> 2,4 gram speed erin (eigenlijk zou hij dan al droog moeten zijn, maar ik geloof niet dat dit echt veel uitmaakt, voor mij tenminste.--> 2,4 gram gootsteenontstopper erbij doen. (belangrijk: tot op heden heb ik alleen huismerk ontstopper gezien van het kruidvat die de juiste samenstelling had nl 100% natrium..........ide. --> centimeter of 5 water erbij--> schudden met duim op reageerbuis (af en toe er af halen zodat de druk eraf is. --> als alles goed is gegaan dan komt er bij fatsoenlijk materiaal een laagje olie op drijven. Indien dit een halve centimer is of meer (mij direkt een bericht sturen). sommige mensen beweren dat 1 mm olie gelijk is met 10% amfetamine. Mijn ervaring is dat tot 3 mm dit inderdaad bleek te kloppen met de testuitslag. (op het moment mag ik in mijn handen klappen als ik iets tegenkom van 40 %, door testuitslag gebleken dan, niet mijn test met mm's aflezen)
Klik om te vergroten...

Nou, eerste test die ik hier doe met 7% zuiver, 47% caf reageert erg vreemd in het buisje.
Heb nu een gele drap..

2e test, ligt nog bij testcentrum, uitslag a.s vrijdag.
zou minimaal 50% moeten zijn (dat horen we vaker)..
afijn, speed lost niet echt op, blijft aan de zijkant plakken van het buisje hoe hard ik ook schud.
kleur blijft wel wit.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat je meer bereikt door een beetje aceton op te warmen (bijvoorbeeld in een lepel) daar een bepaald aantal mg amfetamine in te doen en dan de aceton weggiet. Werkt alleen voor caffeine en restproducten volgens mij, die smeltpunten zijn dacht ik voor suikers? Weet wel niet hoe groot het verschil in smeltpunt is tussen amfetamine en mannitol.

En 100% amfetamine is dus gewoon freebase, gele olie. Daar wordt een bepaalde hoeveelheid zwavelzuur aan toegevoegd en de olie reageert dan met het zuur en vormt amfetaminesulfaat. Hoe het precies schoongemaakt wordt weet ik niet, maar daar zal aceton (en andere oplosmiddelen) wel weer een rol spelen. Op DHP stond er ook een verhaal van iemand die amfetamine had die getest was op +80%, wisten ze ook niet hoe het kon, omdat het maximum voor de zoutvorm 73% is. Kwam die erachter dat de geteste pasta nog gewoon freebase bevatte en dat de zuiverheid zo uitkwam op een hoger percentage, want ze testen daadwerkelijk op amfetamine en zien sulfaat als een onzuiverheid.

Acetyllysergic zei:
Bevat die olie dan zuivere amphetamine?
Klik om te vergroten...

De olie (freebase) is gewoon 100% amfetamine ja. Maar dat is waardeloos voor recreatief gebruik, en waarschijnlijk wil je die rotzooi niet binnen krijgen, want door het zwavelzuur aan de amfetaminebase toe te voegen gaat de pH neutraal, en dat is volgens mij nog wel het handigst voor je neus. Die olie zou ik niet willen binnenkrijgen dus.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Ik denk dat je meer bereikt door een beetje aceton op te warmen (bijvoorbeeld in een lepel) daar een bepaald aantal mg amfetamine in te doen en dan de aceton weggiet.
Klik om te vergroten...
Weggieten :confused: in een zeefje bedoel je, anders giet je ook je pep weg toch :confused:

Maar goed het word tijd dat die :angry: :smilingimp: versnijders aan de hoogste boom worden opgeknupt.
Het is lang geleden dat ik eens pep heb gehad met een percentage van 40+% sterker nog,ik kom al niet eens meer boven de 15% uit :angry:

Niet te geloven dat ik al tevreden zou zijn met 50% laat staan met spatzuivere pep.
Alle uithoeken in Nederland ben ik al geweest met mooie beloftes gelokt. :smilingimp:
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#20
want waar haal je nou de juist bruikbare aceton..
Klik om te vergroten...

Die is eigenlijk heel makkelijk te vinden, je moet specifiek vragen of er geen water in zit. Dus water-vrije aceton.
Ik kan ik dit halen bij de drogisterij en apotheek. Een belletje en vragen of ze het hebben.:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."