#1
ligt er aan of je een zout hebt of een sulfaat






S-pietfriek zei:tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn..
Ik gok dat er hier 'n bepaalde zout oplossing die chloride bevat moet zijn. Welke zoutoplossing dus?Aldous zei:Chloor is chloor er is maar eens soort Cl2
caninus zei:snel testen doe je als volgt:
reageerbuis--> 2,4 gram speed erin (eigenlijk zou hij dan al droog moeten zijn, maar ik geloof niet dat dit echt veel uitmaakt, voor mij tenminste.--> 2,4 gram gootsteenontstopper erbij doen. (belangrijk: tot op heden heb ik alleen huismerk ontstopper gezien van het kruidvat die de juiste samenstelling had nl 100% natrium..........ide. --> centimeter of 5 water erbij--> schudden met duim op reageerbuis (af en toe er af halen zodat de druk eraf is. --> als alles goed is gegaan dan komt er bij fatsoenlijk materiaal een laagje olie op drijven. Indien dit een halve centimer is of meer (mij direkt een bericht sturen). sommige mensen beweren dat 1 mm olie gelijk is met 10% amfetamine. Mijn ervaring is dat tot 3 mm dit inderdaad bleek te kloppen met de testuitslag. (op het moment mag ik in mijn handen klappen als ik iets tegenkom van 40 %, door testuitslag gebleken dan, niet mijn test met mm's aflezen)
Acetyllysergic zei:Bevat die olie dan zuivere amphetamine?
WeggietenW.F.L. zei:Ik denk dat je meer bereikt door een beetje aceton op te warmen (bijvoorbeeld in een lepel) daar een bepaald aantal mg amfetamine in te doen en dan de aceton weggiet.
want waar haal je nou de juist bruikbare aceton..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."