Vandaag dag 167 zonder speed.
Gisteren bij het wijkteam geweest.
Ik had alle oude schulden gesorteerd en overzichtelijk in een map gedaan.
Ze vonden dat ik het super goed had gesorteerd en ook heel overzichtelijk en velen hier voorbeeld aan kunnen nemen.
Ze waren er dus ook zo door heen gebladerd.
Nu ben ik bezig een soort levensloop op papier te zetten om in kaart te brengen hoe destijds financiele problemen zijn ontstaan.
Ik ben vanavond voor het eerst in weken weer eens wezen sporten.
Ik was al heel erg moe maar ben toch gegaan.
Na 25 min op de loopband te hebben gelopen was ik gesloopt en hield het voor gezien.
Ben blij dat ik gegaan ben omdat als ik eenmaal weer ff geweest ben ik het wel weer op pak.
Ik had van de dokter om te slapen temazepam gekregen ipv oxazepam.
Dit omdat volgens de dokter temazepam minder lang door werkt kwa vermoeidheid.
Ik heb het nu 3 nachten geprobeerd en ik voel me veel vermoeider overdag juist.
Vanacht ga ik proberen om zonder medicatie te slapen.
Ik ben kapot moe van dat ff sporten en wil niet afhankelijk worden van medicatie om te kunnen slapen.
Als ik echt niet kan slapen kan ik altijd nog iets proberen.
Ik vraag me af of ik volgende week de rechter een foto onder zijn neus mag duwe .
Ik heb destijds bij allerlei instanties aangeklopt om hulp te vragen wat de auto betreft waar mijn ex in reed welke op mijn naam stond.
Er werd gewoon gezegd ; had je hem maar niet op je naam moeten zetten.
Graag zou ik hem een foto laten zien waarop ik net een beuk gehad heb in mijn gezicht welke bond en blauw is .
En hem dan de vraag stellen of hij van mening is als ik uit zon relatie kom dat ik wat in te brengen had ....
Toen de auto van mijn ex op mijn naam moest wou ik dat niet ,ik was al stiekum bezig om bij hem weg te komen dus een auto op mijn naam terwijl ik geen rijbewijs heb zat ik al helemaal niet op te wachten.
Maar we gaan het wel zien volgende week hoe het loopt .
Mocht het niet goed aflopen ga ik nieuwe toppic maken ; dagboek van een gegijzelde .


