Ja wel redelijk goed. Nog wel een beetje last van mijn longen maar wordt al wel minder heb ik het gevoel.
Was wel even lekker weer dus ook nog even lekker buiten gezeten. Verder eigenlijk een beetje lui geweest.
Ik had vandaag wel erg zin in een stickie maar dat mag morgen pas weer van Mezelf
![:)]()
.
Had je toevallig nog halve dosissen geprobeerd met Oxazepam? of valt de dufheid al een beetje mee?
Wel leuk om te lezen dat je een goede dag had en dat je nog aan speed denkt is natuurlijk heel normaal.
Dit zal wel even zo blijven al zal het met de dag minder worden. Maar ook daarin zal je nog wel moeilijkere dagen tegen gaan komen maar uiteindelijk wordt het alleen maar makkelijker. Blijft knap van je hoor, petje af
Het gaat dus wel wat beterder met je longen nu??.
Jaa het was super lekker weer vandaag!!!.
Het was mijn bedoeling om vandaag een een halve oxzepam te gaan proberen.
Ik heb maandag ook lagere dosis genome maar ik was heel onrustig.
Aangezien we nu paar dagen verder zijn vond ik het goed idee nog x te proberen.
Ik stond op zoals elke ochtend om 5:30 uur en voelde me tot mijn grote verbazing best fit en uitgerust.
Aangezien ik meerdere medicijnen slik en dit in speciale medicijnbakje heb waar je voor bv hele week al je medicijnen in kan verdelen nam ik zonder bij na te denken mijn medicijnen voor de ochtend in.
Dus ook een oxzepam van 10 mg helaas.
En wat baalde ik hiervan want ik voelde me echt fit voor mijn doen maar na ong een uur toen oxzepam begon te werken werd ik kapot moe!!!.
Ik kon me ogen amper los houden nog.
Ik kon mezelf wel voor me kop slaan !!.
Heb nu overal de oxzepam uit gehaald en ga eerst vanaf nu kijken rustig eerst hoe ik me voel .
Ik wil eigenlijk alleen maar oxzepam nemen als ik echt TE onrustig word in de zin dat ik alleen maar denk aan speed en het score ervan.
Ook zeg ik je eerlijk begin ik nu al te merken dat die oxzepam ook aardig verslavend begint aan te voelen.
Gewoon dag beginnen rustig opstaan en ontbijten en kijkem hoe ik me voel en pas als ik echt merk dat ik onrustig word misvh halve proberen.
Vind het inderdaad lastig want ik moet ff juiste ritme gaan vindem hierin