Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
172 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Goed gedaan Syl! ❤ Choose life ❤💋 you did it ❤
Klik om te vergroten...
You do it! Een jaar is nog maar het begin, volgende mijlpaal is 1,5 jaar en dan 2 en dan 3 etc. Hopelijk wordt de trek met de jaren steeds minder :(
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
[ Speciaal ff ingelogd vandaag ]

Oladiooooo @Syl

Wat kan ik zeggen, ik heb je een jaar gevolgd.

CONGRATS ON THE A M A Z I N G J O B


syl.jpg


#fuckdehaters #powervrouw #nooitmeerdiekutspeed #chooselife #zelfliefde

x
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
En precies vandaag heb ik vrijwillerswerk!☺
Ik ga helpen bij een stichting die tienermoeders ondersteunt.
Je helpt ze daar waar hun graag hulp bij willen en je helpt in de opvang als oppas.
Krijg nog verder te horen hoe en wat maar heb er super veel zin in!!! 😊
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
[ Speciaal ff ingelogd vandaag ]

Oladiooooo @Syl

Wat kan ik zeggen, ik heb je een jaar gevolgd.

CONGRATS ON THE A M A Z I N G J O B


Bekijk bijlage 5782


#fuckdehaters #powervrouw #nooitmeerdiekutspeed #chooselife #zelfliefde

x
Klik om te vergroten...

Ben jij dat op de foto 😜😘
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Ben jij dat op de foto 😜😘
Klik om te vergroten...

100%

Hoe laat spreken we af?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mag ik hem dan ook een avondje lenen @Syl?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Mag ik hem dan ook een avondje lenen @Syl?
Klik om te vergroten...

@Syl komt wel even kijken of je me niet helemaal kapotmaakt dan he
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Mag ik hem dan ook een avondje lenen @Syl?
Klik om te vergroten...

Je mag best mee doen hoor, geen probleem 😜
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wow, that escalated quickly...

into something better :)
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vroeg net al aan @Natozlato in DM wat haar voorkeuren zijn...:innocent:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
*.exe2.0 zei:
@Syl komt wel even kijken of je me niet helemaal kapotmaakt dan he
Klik om te vergroten...
Helemaal kapot. Heheh
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Helemaal kapot. Heheh
Klik om te vergroten...

zelf weten maar op = op he
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
*.exe2.0 zei:
Vroeg net al aan @Natozlato in DM wat haar voorkeuren zijn...:innocent:
Klik om te vergroten...
DM?? Ik herinner me nog dat vreemde voorstel. Jij was toch de viespeuk van DF? 😜
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Ik voel hier iets opbloeien.... 😂
Klik om te vergroten...

"Ik ook" if you know what i mean..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey @Syl hoe gaat het met je ?
Heb je al een tijdje niet gezien of een post zien voorbij komen op de forum.
Of nam je ook even een pauze zoals @*.exe2.0 ? Die het goed volhoud en hem mss deugd doet ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Hey @Syl hoe gaat het met je ?
Heb je al een tijdje niet gezien of een post zien voorbij komen op de forum.
Of nam je ook even een pauze zoals @*.exe2.0 ? Die het goed volhoud en hem mss deugd doet ?
Klik om te vergroten...
Ahhh, ik dacht even dat @Syl weer wat gepost had. Ben ook wel heel benieuwd hoe het met haar gaat!
M
MalinaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Heb echt een klote dag vandaag.
Heb vanacht heel slecht geslapen, mijn Poolse bovenbuurvrouw gaf een feestje.
Toen het eindelijk afgelopen was kreeg ze enorme bonje met der vriend.
Vandaag voel ik me ook klote en verward door mijn zusje.
Ondanks dat ik niet wist wat ik er van moest denken komt het toch weer hard aan.
Lig op bed en heb huilbuien vooral uit frustratie.
Waarom neemt nooit iemand zijn verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag.
Waarom word alles altijd goed gepraat.
Alsof ik een stuk afval ben wat toch niks waard is.
Ik heb net oxazepam ingenomen om wat rustiger te worden en te voorkomen dat ik spanningshoofdpijn aanval krijg.
Ga proberen te slapen, morge is er weer een nieuwe dag.
Dan probeer ik het weer opnieuw, voor vandaag vind ik het mooi geweest.
Klik om te vergroten...

Lol is dat “Poolse” echt relevant? Ik reageer op een oud bericht, i know. Maar vraag mijzelf gewoon oprecht af waarom iemand zijn afkomst erbij vermeld word.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het zijn ook gewoon domme fascisten natuurlijk, mensen kunnen zich echt blindstaren op details soms.
Volkskrant
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Malina zei:
Lol is dat “Poolse” echt relevant? Ik reageer op een oud bericht, i know. Maar vraag mijzelf gewoon oprecht af waarom iemand zijn afkomst erbij vermeld word.
Klik om te vergroten...
Niet heel relevant idd🤗
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Malina zei:
Lol is dat “Poolse” echt relevant? Ik reageer op een oud bericht, i know. Maar vraag mijzelf gewoon oprecht af waarom iemand zijn afkomst erbij vermeld word.
Klik om te vergroten...
Mag er dan wel benoemd worden dat het een vrouw is? Of had ze heel genderneutraal 'bovenbuur' moeten schrijven?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."