#1
You do it! Een jaar is nog maar het begin, volgende mijlpaal is 1,5 jaar en dan 2 en dan 3 etc. Hopelijk wordt de trek met de jaren steeds minderGoed gedaan Syl! ❤ Choose life ❤💋 you did it ❤
You do it! Een jaar is nog maar het begin, volgende mijlpaal is 1,5 jaar en dan 2 en dan 3 etc. Hopelijk wordt de trek met de jaren steeds minderGoed gedaan Syl! ❤ Choose life ❤💋 you did it ❤

[ Speciaal ff ingelogd vandaag ]
Oladiooooo @Syl
Wat kan ik zeggen, ik heb je een jaar gevolgd.
CONGRATS ON THE A M A Z I N G J O B
Bekijk bijlage 5782
#fuckdehaters #powervrouw #nooitmeerdiekutspeed #chooselife #zelfliefde
x
Mag ik hem dan ook een avondje lenen @Syl?
Helemaal kapot. Heheh@Syl komt wel even kijken of je me niet helemaal kapotmaakt dan he
Helemaal kapot. Heheh
DM?? Ik herinner me nog dat vreemde voorstel. Jij was toch de viespeuk van DF? 😜Vroeg net al aan @Natozlato in DM wat haar voorkeuren zijn...![]()
Ik voel hier iets opbloeien.... 😂
Heb echt een klote dag vandaag.
Heb vanacht heel slecht geslapen, mijn Poolse bovenbuurvrouw gaf een feestje.
Toen het eindelijk afgelopen was kreeg ze enorme bonje met der vriend.
Vandaag voel ik me ook klote en verward door mijn zusje.
Ondanks dat ik niet wist wat ik er van moest denken komt het toch weer hard aan.
Lig op bed en heb huilbuien vooral uit frustratie.
Waarom neemt nooit iemand zijn verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag.
Waarom word alles altijd goed gepraat.
Alsof ik een stuk afval ben wat toch niks waard is.
Ik heb net oxazepam ingenomen om wat rustiger te worden en te voorkomen dat ik spanningshoofdpijn aanval krijg.
Ga proberen te slapen, morge is er weer een nieuwe dag.
Dan probeer ik het weer opnieuw, voor vandaag vind ik het mooi geweest.
Niet heel relevant idd🤗Lol is dat “Poolse” echt relevant? Ik reageer op een oud bericht, i know. Maar vraag mijzelf gewoon oprecht af waarom iemand zijn afkomst erbij vermeld word.
Mag er dan wel benoemd worden dat het een vrouw is? Of had ze heel genderneutraal 'bovenbuur' moeten schrijven?Lol is dat “Poolse” echt relevant? Ik reageer op een oud bericht, i know. Maar vraag mijzelf gewoon oprecht af waarom iemand zijn afkomst erbij vermeld word.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."