Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
164 weergaven
18-5-2026
E
Een flunnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volhouden! Zal niet gemakkelijk zijn... maar ik weet dat de natuur opzoeken een heel goede motivatie kan zijn!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenmiddag, Vandaag dag 8 zonder speed. Ik voel me best goed moet ik zeggen . De dokter had me geadviseerd om 2x daags een oxzepam te nemen zodat ik wat minder onrustig ben . Ook zei hij dat het meer rust gaf in de vorm van het niet steeds denken aan het score van drugs. Ik heb al een aantal weken huiduitslag bij mijn neus en rondom mijn mond. Ik dacht zodra ik gestopt ben met de speed zal dat wel langzaam weg trekken. Dat gebeurd helaas niet en het lijkt juist wat meer te worden . Verder begon me linker jukbeen wat te zwellen gisteren en rood te worden en onder me linker oog werd begon het ook wat te zwellen. Nou heb ik altijd 3 prednison tabl in huis omdat ik door een pinda/notenallergie gezwollen ogen kan krijgen en dan gelijk prednison moet innemen. Ik heb toen ik gister merkte dat het wat begon te zwellen geen oxzepam meer genomen en ff afgewacht . Vanochtend was me jukbeen en onder me oog meer gezwollen en heb 1 prednison tabl genomen . Me gezicht begint nu langzaam wat rustiger te worden. Ik ga morge de huisarts maar even bellen of het wel verstandig is door te gaan met de oxzepam. Tot die tijd neem ik het niet meer in. Ook heb ik straks mijn dealer een sms gestuurt met de mededeling dat ik gestopt ben en hem gevraagd geen smsjes meer te sturen erover. Verder voel ik me ondanks dat ik nu geen oxzepam op heb rustig . Ik ga lekker bankhangen en tussendoor af en toe wat slapen. Hebben jullie een fijne avond/nacht gehad? Wat zijn jullie vandaag zoal aan het doen?. Fijne zondag!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
AphexTwin zei:
Veel succes @Syl ! Je zit op de goede weg! :)
Klik om te vergroten...

Thanks AphexTwin, ik doe hard mijn best
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bah bah bah kan me draai niet vinden.
Geprobeerd ff op wat te slapen maar voel me te onrustig.
Netflix gekeke en kaartspelletje op mijn tel gedaan maar gaat hem ook niet worden.
Heb onwijze opgezette buik ,zie eruit alsof ik elk moment kan gaan bevallen van een drieling en zo voelt het ook .
Heb nergens zin in en heb k#thumeur dus ja kom ik jullie maar ff lastig vallen met mijn geklaag
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Syl
Ik wil wel helpen zoeken hoor!

Moet het per se een draai zijn, of kan rechtdoor ook?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
@Syl
Ik wil wel helpen zoeken hoor!

Moet het per se een draai zijn, of kan rechtdoor ook?
Klik om te vergroten...

Nou 3 dubbele salto lijkt me ook wel wat eigenlijk
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goeiemorgen deze morge!!.
Net gemeente weer gebeld voor mijn uitkering.
Stond eerst weer pokkelang in wachtrij.
Toen ik eindelijk werd geholpen moest ik worden doorverbonden.
Deze vrouw vroeg of ik wel wist waarom ik het niet had gehad.
Ik zei :ja omdat mijn dochter morge 18 word maar waarom ik dan geen uitkering krijg is mij een raadsel waar ik nog steeds geen ant op heb gekregen van jullie.
Nou deze vraag kon ook zij mij niet beantwoorden.
Ik gaf aan dat ik sinds deze maand ook geen kindgebondenbudget meer krijg a €350 en dit al aanpoten is.
Dat ik ptss heb en hun mij onwijs veel onnodige stress bezorgen en mijn dochter ook nog eens jarig is morgen.
Ze zei: ik vind het echt heel erg vervelend maar de betalingen kunnen bij ons maar gedaan worden tot half 11.:weary::weary::weary:
Ze zou zorgen dat die gene die de betalingen regelt mij met spoed gaat bellen vandaag.
Nou we wachten het weer af...

Morge word mijn dochter dus jarig 18.
Als verjaardagskado krijgt ze van haar vriendje en zijn ouders een 2 daags bezoek aan "Moviepark Germany".
Hier gaan ze morgen heen t/'m vrijdag.
Het zusje van haar vriendje gaat ook mee en ze overnachten in een van der valk hotel in de buurt.
Er is een speciaal halloween thema.
Ik vind het superleuk voor mijn dochter dat ze dit gekregen heeft!!.
Van mij wil ze graag ipv kado naar disneyland (ze betaald zelf mee).
Ondanks het feit dat nog niet bekend is of dit financieel gaat lukken wil ik wel een paar kleine kadootjes geven.
Ook wil ik haar wat geld meegeven zodat ze daar kan eten en drinken.
Ik wou dus straks van mijn laatste geld ff de stad in.
Ik hoop dus dat ik morge alsnog mijn geld binnen heb van uitkering zodat ik wel geld op der rekening Kan zetten zodat ze wat bij zich heeft.

Wat een ellende dit !!!
Dit geeft mij zo onwijs veel stress!!
Er gaan de hele dag allerlei vragen door mijn hoofd.

WAT ALS ik kleine kadootjes straks koop en ik morge ook mijn geld niet krijg dan ben ik dus blut.

WAT ALS ik te horen krijg dat ik ooknog eens gekort ga worden op mijn uitkering.

Ik ben al ruim een 1,5 jaar bezig om me voor te bereiden op het moment dat mijn dochter 18 word.
Wat er dus financieel gaat veranderen en wat er optijd geregeld moet worden.
Ik dacht dat ik goed was voorbereid en alles wist en word nu totaal verrast door het feit dat ik mijn uitkering nog steeds niet heb ontvangen.
Bij sommige gemeentes word je gekort op uitkering omdat er word gezegd dat als kind 18 is deze mee kan betalen aan vaste lasten.
Ik heb ook dit onderzocht en bij mijn gemeente is dat als het kind 21 word.
Maar als kind 18 word krijgt ie zijn 1x studiefinanciering pas na 3 mnd.


Nou we wachten het gewoon maar af.
Belangrijkst vind ik dat mijn dochter zich morge echt jarig voelt en een super fijne dag heeft en geld heeft om daar te eten en drinken.
Mocht ik zelf niks meer hebben om te eten bel ik wel bij de burgermeester aan s'avonds met de vraag hoelaat gaan we eten??.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Syl
Doe maar een tweedubbele, ben al over de veertig lol.

Ik ben zelf naar mijn kluts aan het zoeken, die is ook kwijt. het schijnt dat ik die kan vinden ergens tussen mijn lurven en mijn kladden, maar ook die weet ik vooralsnog niet te localiseren!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Syl
Doe maar een tweedubbele, ben al over de veertig lol.

Ik ben zelf naar mijn kluts aan het zoeken, die is ook kwijt. het schijnt dat ik die kan vinden ergens tussen mijn lurven en mijn kladden, maar ook die weet ik vooralsnog niet te localiseren!
Klik om te vergroten...

Hey ik ben ook al 41 dus we gaan het gewoon probere hoor die 3 dubbele salto wie weet dat we dan je kluts gelijk tegen kome
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed bezig! Elke dag is er 1. Op een gegeven moment weet je niet beter meer dat het zo is en raak je gewend aan 'normaal' voelen.

Ik wil je meegeven dat mocht je terugvallen, dat het ook oké is. Belangrijk is dat je ervan leert en na de terugval weer kan stoppen. Beetje het idee dat als je op de lijn let, een koekje niet het einde is. Maar zonde is als je die hele rol op eet en de volgende dag weer. Maar ook dan.....Niet erg, morgen weer een dag.

Hopelijk put je veel kracht uit je eigen prestatie en kan je genieten van dat je echt een toppert bent!

Verder een dikke knuffel voor de heftige nachtmerrie die je gehad heb. Het is gelukkig een nachtmerrie en niet de realiteit.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gossie.. dikke duim dat je dit alleen voor elkaar krijgt @Syl
Keep up the good work.

En doe 8.6 die dubbele salto niet aan hoor, die 8 krijgt hij nog wel ondersteboven maar om van die 6 een 9 te maken?

Ik weet t niet
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casaan zei:
Gossie.. dikke duim dat je dit alleen voor elkaar krijgt @Syl
Keep up the good work.

En doe 8.6 die dubbele salto niet aan hoor, die 8 krijgt hij nog wel ondersteboven maar om van die 6 een 9 te maken?

Ik weet t niet
Klik om te vergroten...
Oh, 's zondags krijgt ie die 6 wel ondersteboven hoor. :wink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casaan zei:
Gossie.. dikke duim dat je dit alleen voor elkaar krijgt @Syl
Keep up the good work.

En doe 8.6 die dubbele salto niet aan hoor, die 8 krijgt hij nog wel ondersteboven maar om van die 6 een 9 te maken?

Ik weet t niet
Klik om te vergroten...

Thanks Casaan
Nou dan laten we het gewoon bij een vreugdesdansje ...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fenne zei:
Goed bezig! Elke dag is er 1. Op een gegeven moment weet je niet beter meer dat het zo is en raak je gewend aan 'normaal' voelen.

Ik wil je meegeven dat mocht je terugvallen, dat het ook oké is. Belangrijk is dat je ervan leert en na de terugval weer kan stoppen. Beetje het idee dat als je op de lijn let, een koekje niet het einde is. Maar zonde is als je die hele rol op eet en de volgende dag weer. Maar ook dan.....Niet erg, morgen weer een dag.

Hopelijk put je veel kracht uit je eigen prestatie en kan je genieten van dat je echt een toppert bent!

Verder een dikke knuffel voor de heftige nachtmerrie die je gehad heb. Het is gelukkig een nachtmerrie en niet de realiteit.
Klik om te vergroten...

Dank je wel Fenne superrrr lief !!❤

Heb je helemaal gelijk in dat een x terug vallen niet erg is .
Mijn probleem is alleen dat ik na zon 8 jaar wel van mezelf weet dat als ik er eenmaal weer aan begin en al zou het maar een heel klein beetje zijn dan ben ik gewoon weer terug bij af.
Daarom dat voor mij afbouwen ook niet werkt en ik alles in 1 x hebt weg gespoeld.

Morge wil de huisarts me weer zien en dat vind ik wel prettig .
Verder is er niemand in me omgeving die er vanaf weet en waar ik het er over kan hebben waar ik tegenaan loop bv.

Het enigste wat ik momenteel heel erg mis is energie maar ik zal geduld moeten hebben .

Ik lig inmiddels op bed alleen na afgelopen nacht zeg ik er eerlijk bij lig ik toch niet zo fijn.
Heb een lamp aan gelate en zie er toch wel tegenop weer te gaan slapen .
Heb wel vaker slaapverlamming gehad maar dit was toch wel heel erg heftig .
Ga me maar paar bodyguards inhuren denk ik

Heb jij een fijne dag gehad?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag dag 12 en ik kan jullie vertellen dat ik het enorm zwaar heb .
Ik hebbzo genoeg van het moeczijn en futloos voelen.
Wil sporten en gewoon weer lekker dingen doen maar ik heb er simpelweg de kracht niet voor.
Door de oxzepam die ik slik voel ik me sloom en suffig.
Zonder de oxzepam ben ik weer heel erg onrustig.
Ik zou op dit momemt een moord doen voor een beetje speed.
Er gaat constant door me hoofd .... zal ik gewoon wat halen ....een heel klein beetje maar ...zodat ik weer ff een beetje energie heb.
Ik word gek van dit vermoeide gevoel dag in dag uit.
Het voorruitzicht dat ik pas over min 3 mnd terecht kan bij de verslavingszorg.
Het voorruitzicht dat ik tot die tijd mezelf zooo sloom voel .
Daarbij speelt ook nog mee dat ik voor mijn gevoel naar mijn dochter nu overkom dat ik gewoon mega lui ben (sport ff niet meer en ik lig veel op de bank).
Ik moet om 10:40 uur bij de dokter zijn en zal hem vertellen waar ik tegen aan loop.
Ik weet dat ik geduld moet hebben en dat de energie wel weer terug komt maar ik vind het nu wel heel erg zwaar worden .
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volhouden!

Die energie komt idd weer terug. Nu speed nemen put je lichaam nog verder uit en dan ben je nog verder van huis. Maar dat weet je zelf ook wel.

Stay strong!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
AphexTwin zei:
Volhouden!

Die energie komt idd weer terug. Nu speed nemen put je lichaam nog verder uit en dan ben je nog verder van huis. Maar dat weet je zelf ook wel.

Stay strong!
Klik om te vergroten...

Thanks !! Doe echt hard mijn best en wil wat ik tot nu toe bereikt hebt niet weg gooien maar blijft zwaar.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Thanks !! Doe echt hard mijn best en wil wat ik tot nu toe bereikt hebt niet weg gooien maar blijft zwaar.
Klik om te vergroten...
Je doet duidelijk je best, chapeau voor wat je nu al bereikt hebt!

Je kan eventueel aan je dokter vragen voor een magnesiumkuur of extra vitamines ter ondersteuning.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Door de oxzepam die ik slik voel ik me sloom en suffig.
Zonder de oxzepam ben ik weer heel erg onrustig.
Klik om te vergroten...
Als je je (zonder benzo's) onrustig voelt lijkt dat er voor mij op dat de energie er wel is, maar deze niet in goede banen wordt geleid. Onrustigheid kost heel veel energie. Wil niet zeggen dat je dat zomaar even in goede banen leidt natuurlijk, maar er is energie. Alleen om dat te weten is op zich al een goed iets, toch?

Syl zei:
Er gaat constant door me hoofd .... zal ik gewoon wat halen ....een heel klein beetje maar ...zodat ik weer ff een beetje energie heb.
Klik om te vergroten...
Elke keer als je zo'n verslavende gedachte negeert, maak je je verslaving zwakker. :) Die denkwijze helpt mij altijd om positief te blijven en net weer even door te zetten. :)

Syl zei:
Het voorruitzicht dat ik pas over min 3 mnd terecht kan bij de verslavingszorg.
Het voorruitzicht dat ik tot die tijd mezelf zooo sloom voel .
Klik om te vergroten...
Weet je toch niet zeker dat je je tot die tijd zo sloom voelt?

Syl zei:
Daarbij speelt ook nog mee dat ik voor mijn gevoel naar mijn dochter nu overkom dat ik gewoon mega lui ben (sport ff niet meer en ik lig veel op de bank).
Klik om te vergroten...
Als het nu even nodig is om lui over te komen om later beter te worden, dan geeft dat niet. :) Soms hoeft ook niet iedereen dat op het moment zelf te begrijpen. Neem je tijd. :)


Je bent goed bezig. Sterkte met doorzetten!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
AphexTwin zei:
Je doet duidelijk je best, chapeau voor wat je nu al bereikt hebt!

Je kan eventueel aan je dokter vragen voor een magnesiumkuur of extra vitamines ter ondersteuning.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je advies!!.
Heb dit zojuist aan mijn dokter voorgelegd " magnesiumkuur" en hij vind dat opzich goed idee.
Wel wil hij eerst dat ik bloed laat prikken morgevroeg en moet dinsdagochtend terug komen .
Dan hoor ik de uitslag van bloed en wat hij verder voorsteld.
Ik zei dat ik gister een echte beproeving had omdat ik normaal altijd op de 20ste mijn speed insla.
En dat ik nu ook moord zou doen voor een klein beetje.
Hij zei dat hij echt super trots op me is dat ik zo sterk gebleven ben .
Als ik merk dat de drang te hoog word moet ik gelijk naar hem toe bellen en kan ik bij hem terecht .

Fijn dat u mee denkt met mij !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."