#1
Volhouden! Zal niet gemakkelijk zijn... maar ik weet dat de natuur opzoeken een heel goede motivatie kan zijn!!
Veel succes @Syl ! Je zit op de goede weg!![]()
@Syl
Doe maar een tweedubbele, ben al over de veertig lol.
Ik ben zelf naar mijn kluts aan het zoeken, die is ook kwijt. het schijnt dat ik die kan vinden ergens tussen mijn lurven en mijn kladden, maar ook die weet ik vooralsnog niet te localiseren!
Oh, 's zondags krijgt ie die 6 wel ondersteboven hoor.Gossie.. dikke duim dat je dit alleen voor elkaar krijgt @Syl
Keep up the good work.
En doe 8.6 die dubbele salto niet aan hoor, die 8 krijgt hij nog wel ondersteboven maar om van die 6 een 9 te maken?
Ik weet t niet
Gossie.. dikke duim dat je dit alleen voor elkaar krijgt @Syl
Keep up the good work.
En doe 8.6 die dubbele salto niet aan hoor, die 8 krijgt hij nog wel ondersteboven maar om van die 6 een 9 te maken?
Ik weet t niet
Goed bezig! Elke dag is er 1. Op een gegeven moment weet je niet beter meer dat het zo is en raak je gewend aan 'normaal' voelen.
Ik wil je meegeven dat mocht je terugvallen, dat het ook oké is. Belangrijk is dat je ervan leert en na de terugval weer kan stoppen. Beetje het idee dat als je op de lijn let, een koekje niet het einde is. Maar zonde is als je die hele rol op eet en de volgende dag weer. Maar ook dan.....Niet erg, morgen weer een dag.
Hopelijk put je veel kracht uit je eigen prestatie en kan je genieten van dat je echt een toppert bent!
Verder een dikke knuffel voor de heftige nachtmerrie die je gehad heb. Het is gelukkig een nachtmerrie en niet de realiteit.
Volhouden!
Die energie komt idd weer terug. Nu speed nemen put je lichaam nog verder uit en dan ben je nog verder van huis. Maar dat weet je zelf ook wel.
Stay strong!
Je doet duidelijk je best, chapeau voor wat je nu al bereikt hebt!Thanks !! Doe echt hard mijn best en wil wat ik tot nu toe bereikt hebt niet weg gooien maar blijft zwaar.
Als je je (zonder benzo's) onrustig voelt lijkt dat er voor mij op dat de energie er wel is, maar deze niet in goede banen wordt geleid. Onrustigheid kost heel veel energie. Wil niet zeggen dat je dat zomaar even in goede banen leidt natuurlijk, maar er is energie. Alleen om dat te weten is op zich al een goed iets, toch?Door de oxzepam die ik slik voel ik me sloom en suffig.
Zonder de oxzepam ben ik weer heel erg onrustig.
Elke keer als je zo'n verslavende gedachte negeert, maak je je verslaving zwakker.Er gaat constant door me hoofd .... zal ik gewoon wat halen ....een heel klein beetje maar ...zodat ik weer ff een beetje energie heb.
Weet je toch niet zeker dat je je tot die tijd zo sloom voelt?Het voorruitzicht dat ik pas over min 3 mnd terecht kan bij de verslavingszorg.
Het voorruitzicht dat ik tot die tijd mezelf zooo sloom voel .
Als het nu even nodig is om lui over te komen om later beter te worden, dan geeft dat niet.Daarbij speelt ook nog mee dat ik voor mijn gevoel naar mijn dochter nu overkom dat ik gewoon mega lui ben (sport ff niet meer en ik lig veel op de bank).
Je doet duidelijk je best, chapeau voor wat je nu al bereikt hebt!
Je kan eventueel aan je dokter vragen voor een magnesiumkuur of extra vitamines ter ondersteuning.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."