Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoezo is er volgens jou niet veel tegen te doen? Je bent gewoon opgelicht, daar kun je aangifte tegen doen. Ook kun je van een website de eigenaar en of bedrijfsgegevens achterhalen en zodoende nog een keer contact opnemen. Beetje speurwerk verrichten, maar dan heb je misschien nog wat, zoals je geld terug. Succes!"
"Ik ben zelf geen veganist. Ik heb het een tijd geprobeerd maar ik hield het niet uit om te leven met “regels” voor mijzelf, en letterlijk op alles letten. Want ja, als je volledig veganistisch wilt eten en drinken, moet je zelfs tot je wijn aan toe de hele ingrediënten lijst afgaan. Ik heb er gewoonweg geen tijd voor, en ben niet van plan mijn mind volledig te zetten op het telkens bezig zijn met veganisme en het controleren van wat ik wel of niet mag. Ik eet wel voornamelijk biologisch, ik eet zelden vlees. In huis haal ik het eigenlijk nooit. Ik eet dus meestal alleen vlees als ik uit eten ga. Ik eet wel bijna dagelijks vis. Naast vis eet ik voornamelijk groenten, fruit, noten, zaden. Maar enorm veel respect naar mensen die hun hele leven op de kop zetten voor dierenwelzijn/natuur/een ander standpunt. Ik zou het persoonlijk niet kunnen omdat mijn mind op hele andere dingen staat, en ik wens te leven zoals dat in mij op komt en waar ik op dat moment zin in heb of blij van word. Geen regeltjes voor mijzelf dus."
"Nee, nog nooit echt gedaan. Ik vind het wel heel interessant en tof."
"@Ganggang💯 Wat bedoel je precies met geheimpjes voor dit soort virussen?"
"Welke Poolse wodka’s heb je gedronken?"
"- GHB - MDMA - Wiet"
"@Ganggang💯 Thnx voor de tip! Ik ga eens kijken."
"@Sugerbrown Voor mij werkt Ketamine zeker niet als een oppepper. Maar het verschilt bij kwaliteit, dosering. Ik heb er veel verschillende ervaringen mee. De ene keer erg moe, de ander keer zelfs tot hallucineren aan toe, en de ander keer weer lachkick etc. Ik vind het een aparte drug, en heb laatst toegezegd dat ik het niet meer ga nemen."
"Excuses, ik dacht dat paddo’s legaal waren. Dan is er inderdaad niets aan te doen. Tenminste juridisch niet, je zou alleen hun gegevens kunnen proberen te achterhalen en in gesprek gaan."
"@inner_search Natuurlijk jammer dat het jou niets heeft opgeleverd, maar niet geschoten is altijd mis. Dus TS zou het kunnen proberen."