#1
Als je je (zonder benzo's) onrustig voelt lijkt dat er voor mij op dat de energie er wel is, maar deze niet in goede banen wordt geleid. Onrustigheid kost heel veel energie. Wil niet zeggen dat je dat zomaar even in goede banen leidt natuurlijk, maar er is energie. Alleen om dat te weten is op zich al een goed iets, toch?
Elke keer als je zo'n verslavende gedachte negeert, maak je je verslaving zwakker.Die denkwijze helpt mij altijd om positief te blijven en net weer even door te zetten.
Weet je toch niet zeker dat je je tot die tijd zo sloom voelt?
Als het nu even nodig is om lui over te komen om later beter te worden, dan geeft dat niet.Soms hoeft ook niet iedereen dat op het moment zelf te begrijpen. Neem je tijd.
Je bent goed bezig. Sterkte met doorzetten!
De onrust die ik ervaar zonder de oxzepam is meer de onrust van het toch willen score van speed en ik voel me gewoon heel erg onrustig.
Ik zal
Als je je (zonder benzo's) onrustig voelt lijkt dat er voor mij op dat de energie er wel is, maar deze niet in goede banen wordt geleid. Onrustigheid kost heel veel energie. Wil niet zeggen dat je dat zomaar even in goede banen leidt natuurlijk, maar er is energie. Alleen om dat te weten is op zich al een goed iets, toch?
Elke keer als je zo'n verslavende gedachte negeert, maak je je verslaving zwakker.Die denkwijze helpt mij altijd om positief te blijven en net weer even door te zetten.
Weet je toch niet zeker dat je je tot die tijd zo sloom voelt?
Als het nu even nodig is om lui over te komen om later beter te worden, dan geeft dat niet.Soms hoeft ook niet iedereen dat op het moment zelf te begrijpen. Neem je tijd.
Je bent goed bezig. Sterkte met doorzetten!
Dank je wel voor je reactie!!.
Je heeft helemaal gelijk en ik zal me er bij neer moeten leggen dat het gewoon nu ff niet anders is.
Ik weet inderdaad waar ik het voor doe.
Net bij de dokter geweest en die is heel erg trots op me dat ik nu al op dag 12 zit .
Ik moet morge bloed laten prikken en dinsdag terug komen bij dokter.
Dan krijg ik uitslag van bloed en hoor ik of ik eventueel iets kan krijgen voor wat meer energie.
Zodra de drang me te groot word moet ik hem gelijk bellen .
Ben erg blij met de hulp van mijn dokter en het advies van jullie op dit forum !!.