#1
Misschien is ze op een welverdiende vakantie?Hoe gaat het nu @Syl ? al een tijdje niks van je gelezen terwijl je bijna dag 100 clean had gehaald.
Had wel een feessie verwacht bij dag 100. Uiteraard een nuchter feestje, maar wel een feestje![]()
Misschien is ze op een welverdiende vakantie?Hoe gaat het nu @Syl ? al een tijdje niks van je gelezen terwijl je bijna dag 100 clean had gehaald.
Had wel een feessie verwacht bij dag 100. Uiteraard een nuchter feestje, maar wel een feestje![]()
Hoe gaat het nu @Syl ? al een tijdje niks van je gelezen terwijl je bijna dag 100 clean had gehaald.
Had wel een feessie verwacht bij dag 100. Uiteraard een nuchter feestje, maar wel een feestje![]()
Echt super goed van je!
Mijn vraag is nu je zo ver bent en je weet dat je het kan, en je bent er al vanaf.
Waarom nog verslavingszorg?
Je bent er al doorheen voor het grootste deel.
Wat denk je nog te bereiken?
Nu ga je weer over Speed praten en misschien kom je in contact met andere die gebruiken.
Dat kunnen ook valkuilen zijn.
Verslavingszorg hoeft niet altijd zoals je nu al ziet, kost veel geld en is niet altijd de manier.
Zo te lezen red je jezelf prima!
Iig ga zo door![]()
Misschien is ze op een welverdiende vakantie?
Wat niet is kan nog komen!Was het maar waar !!![]()
Poeh he gelukkig! Maakte me bijna zorgen maar het gaat gelukkig dus goed met je.Jaaaaaaa daar ben ik weer hoor !!!.
Vandaag dag 107 zonder speed !!!
Het gaat best goed met me en ik ben sinds vrijdag weer elke dag wezen sporten .
De trauma theraphie die ik nu krijg is erg zwaar maar het sporten is een goede uitlaatklep!!.
Hoe gaat het met jou?
Dank je wel voor je reactie !
Waarom ik nog verslavingszorg heb is omdat ik nu wel 107 dagen clean ben maar nog steeds wel verslaafd.
Er zijn nog geregeld momenten dat ik verlang naar wat speed.
Ik wil graag hulp bij mijn afkickproces en leren om geen terugval te krijgen .
Zeker nu ik begonnen ben met trauma theraphie bij psycholoog is het belangrijk dat ik geen terugval hierdoor krijg.
Tuurlijk is er een kans dat ik andere verslaafden tegen kom daar in bv wachtruimte maar als ik op centraal station ben kom ik daar ook genoeg verslaafdem tegen .
Dat is niet iets waardoor ik getriggert word weet ik van mezelf.
Ik ben dan nu 107 dagen clean maar ik ben er nog lang niet en het is voor mij prettig om er toch met iemand over te kunnen praten .
Ik begrijp wel hoe je het bedoeld en snap dat je je dat afvraagt.
Ik ben persoonlijk van mening dat ik nog veel kan leren op gebied van het afkicken en het voorkomen van een terugval.
Ik ben 8 jaar verslaafd geweest en dan is in verhouding daarmee 107 dagen clean maar kort.
Bedankt het heeft gewerkt!!!

Hi Syl,
Een berichtje om je te laten weten dat ik nog steeds je topic volg en lees. Ik wil even zeggen dat ik het echt super goed vind dat je al zo lang clean bent! Super trots op jou!!!
Het is ook zwaar om je trauma's verwerken. Maar het wordt echt beter, echt. Het is mega zwaar en dat mag het ook zijn. Maar jij kan dit!

Vandaag 121 dagen zonder speed , oftewel 4 maanden clean !!!.
Vandaag weer bij verslavingszorg geweest.
Er is nog geen definief behandelplan opgesteld omdat ik nog in de intake-fase zit.
Volgende week maandag heb ik weer een gesprek met mijn regie-behandelaar.
Vandaag is gewoon gesprek zodat ik tenminste bij ze terecht kan totdat behandelplan is opgesteld.
Het gaat goed met me !!.
Ben wel erg moe weer maar denk dat dat mede komt door de trauma theraphie die ik volg.
De trauma theraphie werkt goed en daar ben ik erg blij mee.
Afgelopen zaterdag en zondag was ik zo onwijs moe dat ik alleen maar op bed heb gelegen.
Verder gaat het tussen mij en mijn dochter erg goed!!.
Ze heeft inmiddels der diploma binnen en ik ben onwijs trots op haar.
Kortom ik ben nog steeds clean en ik werkt hard aan mezelf en aan mijn toekomst.
Zo zonder de speed voel ik me minder depressief dan met speed .
Zit niet meer zo in mijn eigen bubbel en kan weer zin hebben in de dag.
Dieren kunnen goed helpen tegen stress en eenzaamheidVandaag dag 127 zonder speed.
Voel me nog steeds heel erg moe .
Heb aan een kennis van me gevraagd of zijn hond een weekje bij mij mag logeren.
Dan kan ik elke dag stuk gaan wandelen met zijn hond.
Kan nu ook wel gaan wandelen maar met een hond is het gewoon een verplichting.
Zo ben ik meer buiten en er ff uit en zal me goed doen .
Voel me nog steeds niet heel erg geweldig en heb best een dip.
Hij komt de hond vanavond brengen .![]()

Ik zit op mijn telefoon en dan typt een hele reactie wat vervelender. Maar alvast een bericht dat ik je post gelezen heb en zo met je mee leef met alles wat je meegemaakt heb en nu eigenlijk moet door staan om er bovenop te komen. Het wordt beter, echt! Bedenk dat alle momenten voorbij gaan en bedenk ook alle (kleine) overwinningen je heb gehad. Ik wed dat dit topic opnieuw doorlezen je ook hierbij kan helpen.
Vanavond (of snel) een langere post. Dikke knuffel!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."