Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren door speed

Hallucineren door speed

219 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Echt waar? Welke dosis gebruikte je?
Klik om te vergroten...
Gemiddeld 50/60mg per dag met regelmatig wat meer tussendoor.

Jaar volgehouden en toen was het wel klaar hahah
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Grote spinnen heb ik al op de muur zien lopen die waren echt niet grappig. Maaar heb ooit oook minimensj3s jn een lege vissenkom aan t werk gezien een dorp bouwen
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterocco zei:
Dat hallucineren is niet fijn. Heb het ook meegemaakt. Ik keek uit mijn raam en zag echt dingen die er niet waren. Verkeersborden leken mensen. Voorwerpen ook. 1 keer meegemaakt. Gelukkig had ik een zaklamp. Elke keer ik wat zag er even het licht op gezet en dan zag je dat het gewoon een voorwerp was.
Klik om te vergroten...
Op straat in centrum van de stad hahaha? Hee tijd zo’n zaklamp
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Omdat jij niet nuchter gaat slapen. Jij hebt zoveel tolerantie dat je onder invloed van speed in slaap valt. Je komt dus zelden op dat echte kantelpunt denk ik.

Blijf maar eens drie/vier dagen wakker en ontnuchter dan volledig zonder in slaap te vallen (wat jou denk ik niet lukt want je zou gewoon omvallen jou kennende, maar puur theoretisch) :tongueout: dan zul je nog staan te kijken van hoe vaag het slaaptekort je speedloos maakt. Die paar keren dat ik zoiets gedaan heb, dat zijn dus ook de keren waar ik de ‘schaduwmensen‘ van herken. Jij hebt toch wel eens vaker hallucinaties van een net andere orde gehad door slaaptekort/te hoge dosis? Rook, dingen die bewegen, rondvliegen etc.?

Verder zal er zeker een gevoeligheidskwestie meespelen.
Klik om te vergroten...
Dit is overigens scientifically bewezen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anunnaki zei:
Gemiddeld 50/60mg per dag met regelmatig wat meer tussendoor.

Jaar volgehouden en toen was het wel klaar hahah
Klik om te vergroten...

Late reactie maar: dit is ook wel een heel erg hoge dagelijkse dosis dex. :openmouth: Sorry als het al ergens aan bod was gekomen en ik het vergeten ben maar was het zelfdokteren of gebruikte je het een soort van recreatief? Lijkt me heel sterk dat je zo’n dosis op voorschrift kreeg? Dex is nog een stukje potenter dan racemische speed en van die laatste zou ik toch al never nooit 60 mg per dag willen verorberen. Zou niet fatsoenlijk meer slapen en eten en er minimaal als een verlepte en incompetente zombieverschijning bij gaan lopen op termijn. :’)

@Danny0531: Die minimensjes die random een dorp begonnen te bouwen in een lege vissenkom klinken echt fucking awesome. Want ja, waarom zouden ze dat ook niet doen eigenlijk. :’D
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Late reactie maar: dit is ook wel een heel erg hoge dagelijkse dosis dex. :openmouth: Sorry als het al ergens aan bod was gekomen en ik het vergeten ben maar was het zelfdokteren of gebruikte je het een soort van recreatief? Lijkt me heel sterk dat je zo’n dosis op voorschrift kreeg? Dex is nog een stukje potenter dan racemische speed en van die laatste zou ik toch al never nooit 60 mg per dag willen verorberen. Zou niet fatsoenlijk meer slapen en eten en er minimaal als een verlepte en incompetente zombieverschijning bij gaan lopen op termijn. :’)

@Danny0531: Die minimensjes die random een dorp begonnen te bouwen in een lege vissenkom klinken echt fucking awesome. Want ja, waarom zouden ze dat ook niet doen eigenlijk.
Klik om te vergroten...

een oude Southpark episode

seamen hahhhagaha misschien legt je brain daar een connectie mee
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Randle M zei:
een oude Southpark episode

seamen hahhhagaha misschien legt je brain daar een connectie mee
Klik om te vergroten...

Die ken ik specifiek nog niet, maar ga ik nazoeken! xD
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Die ken ik specifiek nog niet, maar ga ik nazoeken! xD
Klik om te vergroten...
Season 6 E 7 • 06/26/2002
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Late reactie maar: dit is ook wel een heel erg hoge dagelijkse dosis dex. :openmouth: Sorry als het al ergens aan bod was gekomen en ik het vergeten ben maar was het zelfdokteren of gebruikte je het een soort van recreatief? Lijkt me heel sterk dat je zo’n dosis op voorschrift kreeg? Dex is nog een stukje potenter dan racemische speed en van die laatste zou ik toch al never nooit 60 mg per dag willen verorberen. Zou niet fatsoenlijk meer slapen en eten en er minimaal als een verlepte en incompetente zombieverschijning bij gaan lopen op termijn. :’)
Klik om te vergroten...

Ik kreeg niet zoveel op voorschrift nee, ik kreeg voor zo'n 30mg per dag op voorschrift maar in het begin nam ik het vrij weinig.. Dus dan heb je na een tijdje wel wat op voorraad :grimacing: .

edit: Ik kreeg het voorgeschreven voor ADD maar raakte er vrij snel verslaafd aan.
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het over speed gaat is het alles of niks dus als ik meedoe dan gaan we ook wel voor 3 dagen.

Bij speed kreeg ik altijd dezelfde halucinaties als bij normaal slaaptekort. Dingen horen, schaduwen, denken mensen te zien wat parkeermeters zijn enzo dat soort onzin. Ik heb trouwens ook dat lampen strepen trekken op mn beeld die even blijven staan. Is dat ook een bekende?
Meestal begint dat ergens tussen de tweede en derde nacht. Dat wegdromen heb ik alleen bij xt en vooral als ik erbij ga blowen maar dan heb je ook niks meer aan me, dat vind ik ook niet echt hallucineren.

Maar in July heb ik voor het eerst LSD gebruikt (de grote winnaar)
En nu heb ik dit weekend doorgehaald en na de tweede nacht merkte ik mn standaard dingetjes wel maar er lag ook nog een soort waas overheen ofzo. Toen ik me daar op ging concentreren bleken dat vaak doorzichtige sterk vergrote weergaven te zijn van waar ik naar keek of allerlei rare bewegende patronen. Dat was voor mij al wel nieuw maar het was niet heel opvallend.

Toen begon het 'kleuren' dingetje. Vanaf het balkon reed een gele auto het parkeerterein op en ik zag een gele streep op de weg erachter voor een seconde ofzo. Dan stoppen mn ogen met optijd vernieuwen gok ik .

Op een gegeven moment ben ik naar huis gegaan (flat ernaast xd) en toen begon de shit pas echt. De lsd tripreport volgt nog maar ik moet zeggen dat ik dit chaotischer vond dat mijn lsd ervaring. Dat was iets gelijkmatiger, bij mij zijn het nu echt vlagen.

De gebruikelijke dingen als lichtflisen, strepen en wegschietende insecten/muizen sla ik even over.

Het feest begon eigenlijk toen ik mn huisje binnenliep en een van mn planten zag staan. Na die lsd-trip ben ik verliefd geworden op die plant. Niks hippies, hij ziet er gewoon vet uit zeker als ie beweegt.

En ill be damned mn plantje stond te dansen ongeacht hoe ik er naar keek hoe lang. Het was gewoon een echte hallucinatie. Ik had wel gehoord van de zonnebrillen en snorren maar het zelf nog nooit meegemaakt. (rond 6 uur vanmiddag ong)

Toen begon ik zo eens na te denken en toen besefte ik me dat als dat idd door slaapgebrek zou komen het alleen maar erger zou worden =D

Enthousiast maar wel een beetje moe (we hadden smiddags om een uur of 1 de laatste speed opgemaakt) heb ik snel wat dingen klaargezet etc voor als ik nog naar buiten zou willen
en omdat het buiten nog licht was en ik mn huiskamer dan niet goed donker krijg heb ik mn lavalamp zo lang maar in de badkamer gezet.

Met alleen maar een rode lavalamp als licht, ben ik me daar maar eens gaan zetellen voor om al het eten wat ik de afgelopen twee dagen niet had gegenten.. uh.. hoe dan ook, ik moest. en ik was daar zonder er echt over na te deken gaan zitten. En de ellende (lees: feest) begon meteen al. Ik zag een roze fluoriserend achtig beestje achter de verwarmingsbuis gaan zitten. En even later nog een aantal maar dan allemaal zo dat ze altijd aan precies de andere kant zaten.

Een tijdje later zaten desbetreffende muizen ong overal wel een beetje en ze bewogen niet veel dus toen ging ik eens verder kijken.
Een goeie check is ook altijd mn wcbril.( Dat is zo'n xenos ding metfelle kleuren en prachtig onderzeelandschap.) en ik kon ook daar leven vaststellen. Verder liep er af en toe water langs de verwarming en zag ik het tegepatroon als negatief nog een keer over alles heen (zelfde als dat kleuren-ding)
Opeens valt me de deur op.
---------
Raar ding:
Daar besef ik me pas dat alles die kleurenfilter/dirtmap heeft die ik bij lsd ook had. (het heeft vast een andere naam maar ik weet dat meerdere mensen dit hebben en ik had zowiezo die eerste keer lsd en nu dus met speed (???) dat groenig/bruinrood en het lijkt of overal vlekken op zitten oid, Mijn keurig witte badkamer was nu ook een gelige zooi. heerlijk!
-------------
Maar de deur viel me dus op omdat mn deur heel organisch was. Het rood/roze licht hielp al lekker mee, maar in tegenstelling tot de rest van de badkamer leek de deur 3d. Hij kwam als het ware op me af. En vooral een donkerdere vlek. Waar weer allerlei gezichten uit te halen waren. De deur voelde ook aan als huid ofzo. Als ik er overheen ging met mn hand wobbelde de deur vrolijk mee en als ik mn hand ervanaf haalde sprong het weer mooi terug. Vervolgens ontdekte ik dat mijn hand een kleur achterliet. En toen kwam ik erachter dat het geen huis was maar een soort klein laagje bacillen of mos ofzo wat opeens ook overal zat dus hoefde ik niet perse meer naar de deur. Maar de deur deed het wel het beste.

Zonder de muizen nog in ogenschouw te nemen pak ik een stuk wc papier en de kermis is begonnen! muizen schieten alle kanten op. en een paar belanden op mn arm/hand waar blijkt dat het een soort wormen ipv muizen waren trouwens. Ik zie ze op mn arm vallen en een natte vlek maken, ik voel het water, maar geen water :hearteyes:

Paar andere dingen die ik ontdekte waren mn paarse motionblur als het licht was een een lichtblauwgrijze als het donker was. ik liet gele voetsporen na voor een paar seconden.
En een van de vettere dingen was een spiegeltje. eerst leek het net of er iets vanaf liep als er een beetje mee speelde (zag eruit soort aanstekergas, zowiezo zwaarder dan lucht)
En als ik dan even ermee ging draaien en doen zag ik in de lucht over dingen glitteren en vervormen. Maar dan had het niks met de spiegel te maken, want het was meer als een magnetisch veld ofzo :P

Ik besluit om even buiten de parkeerplaats en lucht te bekijken aangezien het al donker was geworden en sterren met lsd echt super waren. Maar ik moest het doen met wolken die trouwens ook super zijn :)

Hierna ben ik op mn bed gaan liggen met alleen maar een paar kleine gekleurde lampjes aan en een beetje rond gaan kijken en ik moet zeggen dat het best zwaar is om mooie visuals te krijgen. Bij lsd koste het eerst even moeite maar daarna gebeurde het gewoon vanzelf.

De visuals waren wat anders maar wel leuk. Dit was de eerste keer dat de muziek de visuals meebepaalde op een heel duidelijke manier. Ik heb namelijk twe randen in mijn plaffond waar twee betonblokken samenkomenen en deze begon eerst als een oscilator mee te gaan op de bas.
Ik was meteen superenthousiast maar het koste veel moeite om dit vast te houden. Uiteindelijk was het hele plaffond een waterspiegel waarvan het water op de muziek mee trillde. Heel mooi maar ook binnen een aantal minuten weer kwijt.

Toen besloot ik op een gegeven moment maar naar bed te gaan want ik kreeg de indruk dat het erg aan het afnemen was maar nu ik hier lig is het weer helemaal kermis.
Ik vind het wel vervelend dat die paranoia nu ook een beetje begint mee te doen. Ik schrik er niet meer zo snel van ofzo maar nog steeds is het wel irritant dat alles in mn kamer heeft gestaan al zeker een keer net deed of het een persoon was. En dat is dan alles wat er al staat, dan heb je nog die duidzenden objecten die ik al langs heb zien schieten.
Ik vind alleen die man die mn gordijn een stukje opzij houd om naar binnen te kijken elke paar minuten echt vervelend :)

Als ik zit te laptoppen valt het me niet zo op. als ik mn hoofd beweeg lekken de randen en de kleuren zijn soms een beetje anders maar als ik opkijk zie vanalles rondstruinen in mn ooghoeken een soort zwart chinees patroon op mn plafond, vier vervormende en dansende basgitaren aan de muur. Mn trouwe plantje danst ook nog, dus ik had nieteens in bed mogen gaa ligen. en in tegenstelling tot voor ik ging slapen is er nu ook echt geen enkel iets meer recht in mn kamer XD

Ik moet zeggen dat ik speed best wel een leuke drug vind mits goed versneden en goed gebruikt. Maar dat dat hallucineren wel veel leuker was dan die drie dagen hangen, muziek maken, etc etc.

Maaaaaar.
Ik ga zo nog eens een rondje doen en misschien ff buiten kijken.
Maar tot nu toe vond ik het voor slaapgebrek vrij bot allemaal.

last minute: Mn sultana handpop ligt hier te stuiptrekken (zonder mn hand erin) en als ik m aanraak voel je m ook bewegen :grin:

Ik heb hiervoor meerdere malen veel langer niet geslapen.
En de dingen die ik nu gezien heb had ik toen nog nooit gezien.

maaaaaarrr, heel toevallig, heb ik de meeste van die dingen ook gezien tijdens mn LSD trip... :rolleyes: toeval?

-2 nachten wakker
-laatste keer gepakt om een uurtje of 2 smiddags max
-daarvoor al uren bijna niks gepakt omdat het op aan het gaan waas
-rond de middag begonnen de eeste tekenen

Het is hiet allen maar erger geworden ondertussen dus ik denk dat we haast wel de conclusie kunnen trekken dat het slaaptekort ipv speed is. Alhoewel de speed wel nodig is om dat slaaptekort te produceren natuurijk :wink:

Ik ben zelf helemaal niet spiritueel ofzo maar ik hoor wel vaak van mensen dat je met lsd iets openzet wat niet meer dichtkan. Ik ging zelf altijd ervanuit dat dat meer een manier van denken en met mensen omgaan was. Of bijv door de zelfreflectie die het kan geven. Maar ik kan op dit moment alleen maar hopen dat ik er iets los is geschoten in mn hoofd en ik elke keer na een wekendje niet slapen rustig uit mag trippen. (afgezien van die man bij mn gordijn, "he shit mn gordijn beweegt echt", o dat doet het trouwens ook al zelf")
Heerlijk dat nergens van op aan kunnen.
De enige manier waarop je deze drug zou kunnen dosseren is door speed te gaan halen en langer wakker te blijven XD

Als ik van de week een keer tijd heb dan kan ik wel een keer spelchekcen / updaten / en deze bij de tripreports gooien. Maar ik ga eerst eens kijken hoelang ik zonder slaap kan leven :wink:

edit: De laatste keer dat ik uit mn flat ben geweest was zo'n 12 uur voordat ik het begon te merken dus het kan niet in mn drank gegooid zijn. Zelf heb ik ook niks liggen wat ik per ongeluk had kunnen opeten, en aan de speed lag het ook niet (volledig) want mn buurman had er geen last van (alleen die geluidsdingetjes enzo)

:wave:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Je hallucineert niet door speed, wel door slaapgebrek...
Klik om te vergroten...
Dit.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat heb ik nu ook altijd zie altijd mensen ofzo en als ik dichterbij kom is het een boom of iets anders
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben afgelopen vrijdag middag het weekend begonnen met bommetjes pep en niet geslapen. Zaterdagochtend nog een bommetje gelegd en daarna tot s'avonds 9 uur gewerkt. Thuis nog rustig een bommetje gelegd om de nacht door te komen en toen naar een vriend van mij die mdma had liggen. Was mijn eerste keer mdma (GEWELDIG!!) en heb er echt van genoten .. Die nacht niet geslapen.

Toen de zon op begon te komen (Tussen 7:30 en 8:30) en door de gordijnen scheen zag ik één van mijn vrienden tegen de kast aanleunen en mij aankijken. Het intrigeerde mij waarom hij mij aankeek zonder iets te zeggen en dus stond ik op om es te checken wat daar aan de hand was. Schrok een beetje toen ik van dichtbij zag dattie dr helemaal niet stond. Bedacht me toen dat het wel es door de drugs / slaapgebrek zou kunnen komen en ging relaxed op de bank zitten. Toen maar eens rustig om mij heen gaan kijken. Zag veel mensen en gezichten overal, hier een daar wat dieren en een morphend vreemd hoofd in de keuken.

Het leukste was dat ik er na een bepaalde tijd (Tijdsbesef kwijt op dat moment) door begon te krijgen dat ik kon beinvloeden wat ik zag. Heb een tijdje cartoons op de vensterbank zitten kijken. Was een beetje Warner Bros tekenstijl (Looney tunes en Tazmanian Devil bijvoorbeeld) Maar dan met leukere figuurtjes die elkaar het grootste gedeelte van de tijd op absurde wijze aan het doodmeppen waren.

Na een tijdje vond ik het een beetje ziek van mezelf dat ik genoot van het kijken naar al die moord en doodslag, dus ik besloot dat het tijd werd dat ik andere dingen ging zien. Zette wat muziek aan en begon voor me uit te staren. Na een tijdje viel het me op dat alles buiten het middelpunt van mijn gezichtsveld vrij veel in beweging was. Hierdoor begon ik scheel te kijken en kreeg alles dubbele randen.

Door op die dubbele randen te focussen en er verder en verder in te duiken lukte het mij uiteindelijk om het flinterdunne waterlaagje op mijn oogbol haarscherp weer te geven. Hierdoor leek het net alsof mijn hele hoofd van spiegelend glas was, het gaf een hele vrije supervette ervaring, alsof ik los was en eindelijk de wereld onverbloemd kon zien. Deze vissenkom heb ik meerdere malen terug weten te halen, maar na een tijdje verviel hij elke keer weer in 3 spiegelende lijnen in een wat grijs gebied, volledig 2D.

Hier ben ik ook meerdere malen een tijdje boven gaan zweven om de middelste lijn te volgen. Het geweldige was dat deze lijn reageerde op de 'mooi-factor' van de muziek. Elke keer als het vette stuk kwam begon de lijn scherp te stijgen, gingen mijn handen automatisch omhoog en stond ik in een vreemde wave bewegen op van de bank, om nog even na te genieten en te rekken en strekken.

Hierna heb ik nog een ruime tijd in een pakje Goedemorgen Fruit gekeken (Roodkleuring prutdrankje met dingetjes erin) wat erg interressant was door mijn vissekomkop. Die zondag avond moest ik weer werken. Ook hier manifesteerde de vermoeidhijd en drugs zich. Hoorde constant geluiden van mensen en pratende mensen in de buurt. Keek hierdoor ook elke keer om, maar het heeft me nooit beangstigd of verbaasd, het was voor mij duidelijk wat de oorzaak was.

Zondag avond na het werk (Rond een uur of elf) nog even naar de coffeeshop gegaan en achterovergeleund. Toen dezelfde muziek gaan luisteren en welja, onder het genot van een jointje knalde de mdma er keihard terug in. Of ik was mijzelf zo hard aan het mindfucken dat ik dacht dat ie terug was. iig erg genoten.

De weg terug naar huis was een beetje vreemd .. Alles tot op zo'n 6-8 meter van mijn fiets was normaal 3D, alles wat verder weg was gewoon plat. Het was alsof ik een foto infietste. Doordat ik compleet geen verschil zag tussen dichtbij konden een prullenbak op 5 meter afstand, daarachter in de verte een lantaarnpaal en daarachter in de verte een stuk van de spoorlijn samen 1 voorwerp vormen. Hierdoor zag ik constant echt .. alles .. waarna het weer verdween. Mn ogen uitgekeken, daarna prinsheerlijk geslapen ^^
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan het me haast niet voorstellen maar niemand hier ook maar enigszins de link met spiritualiteit gelegd? In het begin zag ik die wolken en mistige vlekken die langs komen waaien na een paar nachten niet slapen als tja.. vervelende shit als je in het donker de trap afloopt en niet ziet of je wel goed je voeten op de treden neerzet.

Toen op een gegeven moment het punt aanbrak dat ik niets beters te doen had dan die wolken en mistige uit slierten bestaande wolken te bestuderen en hier meer over ging inlezen. Kwam het wel verdacht veel overeen met geestverschijningen en de soort van stroom stralen die tussen mijn vingertoppen zitten als ik ze dertig centimeter tegen over elkaar hield leek wel verdacht veel op oosterse chakra indicaties evenals aura's etc. Nu geloof ik sowieso wel in aura's aangezien ik al zolang als ik me kan herinneren altijd een soort troebele atmosfeer rond mensen en dingen waarneem.

Dat die wolken geesten waren vond ik wel wat vervelender ghehe. Vooral toen de persoon ineens na ik het vroeg zich kenbaar te maken duidelijk menselijke contouren aannam en het mijn oma bleek te zijn. Tja.. weetje ik kom uit een Indische familie en daar is al die magie (goenagoena etc) normaalste zaak van de wereld dus door die culturele invloeden vind ik wat ik zie heel aanemelijk. Vooral toen het een week later na gewoon chill slapen en lang geen pep weer gebeurde. En nee ik heb geen rand-psychose :wink:

Ik zie nu trouwens door te oefenen ook na goede nachtrust en tijd geen pep aura's en energie lijnen etc en altijd tja kriejoelende slierten etc. Maarja tis allemaal energie, ghehe ook wat reiki en aura en chakra lui gesproken en tja ik begin steeds meer te geloven in de theorie dat amfetamine je derde oog opent zegmaar. :P

Nu ben ik er wel van overtuigt dat de grens tussen wat je als spiritualiteit kan bestempelen of gewoon keiharde psycho visuals niet altijd makkelijk zult kunnen vinden als je er ineens met een spirituele lading naar gaat proberen te kijken.

Heel opvallend is trouwens wel dat pep lui zo vaak spreken over gedaantes en de slierten etc. Ondanks als je op andere manieren lang wakker blijft volgens tja gewoon slaapdeprivatie principe.

Dan krijg je bijna alleen maar gehoor hallucinaties zoals gesprekken verstaan van mensen buiten gehoorafstand en omgevingsgeluid als muziek te kunnen interpreteren inclusief bied en alles.

Op visueel gebied is het bijna altijd bewegende objecten die pulsen etc. En als er al gesproken wordt over b.v.gewaarwordingen van andere entiteiten zal het niet als dusdanig ervaren worden maar meer als gewoon tja de overtuiging dat daar in je kamer nog iemand is en dat accepteren en heel normaal vinden alsof het een vriend is die mee film kijkt :P

Naja mogelijk lees je dit en denk je wat een zweverige lulkoek maarja tis ook maar mijn theorie en voor mij heeft het awesome extra dimensies aan het bestaan toegevoegd sjamaan style.,
s
superthomveldpausLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb meerdere keren gehaliccuneerd op speed. Je moet er gewoon voor zorgen niet alleen te zijn tijdens gebruik, tot je kan slapen. Na een goede nachtrust en maaltijd heb je nergens meer last van. Kijk wel uit met hoeveelheden en nachtrust want daar kan het zeker aan liggen.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketaboy zei:
Ik kan het me haast niet voorstellen maar niemand hier ook maar enigszins de link met spiritualiteit gelegd? (...) Nu ben ik er wel van overtuigt dat de grens tussen wat je als spiritualiteit kan bestempelen of gewoon keiharde psycho visuals niet altijd makkelijk zult kunnen vinden als je er ineens met een spirituele lading naar gaat proberen te kijken. (...)
Heel opvallend is trouwens wel dat pep lui zo vaak spreken over gedaantes en de slierten etc. Ondanks als je op andere manieren lang wakker blijft volgens tja gewoon slaapdeprivatie principe.
Dan krijg je bijna alleen maar gehoor hallucinaties zoals gesprekken verstaan van mensen buiten gehoorafstand en omgevingsgeluid als muziek te kunnen interpreteren inclusief bied en alles. (...)
Naja mogelijk lees je dit en denk je wat een zweverige lulkoek maarja tis ook maar mijn theorie en voor mij heeft het awesome extra dimensies aan het bestaan toegevoegd sjamaan style.,
Klik om te vergroten...

Wow, deze verhalen horen eigenlijk thuis bij de tripreports. Mooi omschreven hoor. Toevallig zit ik net op godsdienstpsychologie te zwoegen; ben aanbeland bij het onderzoek naar religieuze ervaringen door deprivatie van zaken die essentieel zijn voor het welzijn van het menselijk lichaam (slaap, zuurstof, voedsel etc). De link met de spirituele kant van slaaptekort is niet zo gek, Ketaboy, dus niks zweverige lulkoek :)
Helaas kan je slechts speculeren over in hoeverre de twee factoren (veel speed en weinig slaap) elkaar beïnvloeden, laat staan dat er vast valt te stellen welke hallucinaties en ervaringen door welke factor wordt veroorzaakt.

Meer info: Horne, James (198:sunglasses:. Why We Sleep: The Functions of Sleep in Humans and Other Mammals. Oxford University Press.
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
Dat kan inderdaad wel ja, hallucineren door speed.
Maar dan moet je wel langer gebruikt hebben of heb ik dat fout?
Klik om te vergroten...

Heb ik pas na 4 - 5 dagen doortrekke :openmouth:
Heb ookal zo'n paar nachten gehad als ik stil in m'n bed lag dat ik op achtergrond zelvde stukje muziek (5 - 10sec) van een bekend liedje steeds opnieuw hoor
e
extremeLid
01-01-2024, 00:00
#18
psychopsychedelic zei:
door slaap gebrek maar ook door speed hoor,, je word er niet voor niks parra van,, ik heb persoonlijk hele vette halucinaties gehad,, maar wel hele hele gekke shit,, kan me heel goed voorstellen dat mensen het onprettig vinden, je ziet egt hele realistische hallucinaties,,
ik zag een x een heel feest in een hoekje van de woonkamer in het miniatuur,, en toen kwam er een grote donkere wolk inde kamer :grin: niet egt de slimste manier omte gaan trippen iig, maar ik vond het luek een x meegemaakt te hebben :wink:
Klik om te vergroten...
Heb ik ook al eens een keertje voor gehad. De beeldjes op mijn schouw waren aan het dansen.
Knabbel en Babbel verschenen op de muur. Mijn vlag van ganesj was aan het veranderen en hij zwaaide naar mij, rare hallucinaties van speed. Niet zoals die van te lang wakker zijn
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gister had ik net wat teveel op, en ik heb van 5 uur 's nachts tot 13 's middags op bed gezeten en gelopen in mijn huis.. Ik kon niet liggen want de hartkloppingen gingen dan wel erg hard ik kon gewoon niet blijven liggen want dan ging ik van de wereld af denk ik..

Anyway, in die tijd van 5 tot 13 heb ik wel veel schaduwen enzo gezien. soms een gloed ergens over de muur ofzo soms objecten die lijken te bewegen. van 13 tot 15 heb ik liggen zweten in bed.. en ik heb na die tijd ook nog wel wat gezien, nu is het ook weer bezig maar nou is de speed eigenlijk bijna uitgewerkt.

De eerste keer speed en gelijk +24 uur op die shit.. Bijna lethal overdose en morge zeker facking brak naar me werk.. 1 voordeel mag wel elke maandag om 12uur beginnen :wink:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren lig ik in bed na 48 uur wakker if not more de lamp ging uit en het schouwspel kon beginnen. Mijn plafond met plaatjes van mooie meisjes begon zijn leven te leiden alles wat er te zien was bewoog, Het waren meer vlekken die bewogen want in het donker is er van het vrouwelijk schoon niets te zien. Een balk op me kamer boven mijn bed begon te trillen, toen ik m vast pakte stopte het. Op een tafeltje in de hoek zag ik 2 dingen bewegen. Wat t was is niet te omschrijven want t was te onduidelijk wat voor dingen het waren maar ik dachte zelf aan 2 dwergen ofzo die er stonden te bewegen met iets in hun handen.. daarnaast staat een koelkast met een plank er tegenaan die rand werd ineens een lint wat begon te slingeren. De spiegel was een rood lampje in te zien. ik denk ah, das wel echt dies van me magnetron klokje. Dus ik kijk naar me magnetron en terug en het was nog hetzelfde doen zag ik ineens dat het niet klopte want de kleur was roder dan die van dat klokje en met dat moment was er geen reflectie meer te zien in de spiegel van een rood lampje.

Vandaag wordt ik wakker, ging om 1 uur slapen da ging goed. viel wel zo in slaap. wordt ik om 4 uur wakker en toen was t niks meer geen slaap meer. Weer hallucinaties, maar niet zo ernstig zeg maar dat zal ook wel temaken gehad hebben met de korte periode slaap en dat t weer licht aan het worden was. Ik heb me neus een keer flink gebroken gehad. van binnen zit alles schots en scheef. ik denk dat er wat van dat spul blijft hangen en steeds weer opgenomen wordt.

De hele dag door heb ik nog dingen gemerkt. Het begon zo, ik check mijn pupillen 's morgen want ik moest werken kan moeilijk met grote doppen aankomen. tot mijn geluk was t weer normaal toen ik wilde gaan. Sta ik op de wc op me werk voor de spiegel zijn ze weer zo groot. Gelukkig viel niemand het op. De eetlust vandaag was er niet, nog steeds niet eigenlijk. heb 2 appels op wat blikjes cola en een cup a soupje.. En ik voel nog steeds het aanspannen van mijn ribben, de hartslag is wel gewoon normaal geweest de hele dag op een kort momentje na misschien. T blijft ergens hangen dat moet haast wel.

En dan het kut deel buiten dit dan van de dag, ik ging roken op me werk en ik kom terug ga weer zitten ik werd me vaag. Dacht ligt vast aan die lege maag die je niet voelt ga ik een appel eten, komt die kanker baas aan he niet eten nou want er komt zo een leverancier die hoeft da niet te zien.. :confused: Ik zeg ik voel me nie lekker ik eet ff wat, dikke mauwvent zegt ie ga maar naar huis je hoeft niet meer terug te komen. kk badaap komt ie aan, je moet wel ff wa tekenen. Komt ie aan met een blaadje waar op staat "Bij deze neem ik 'me naam' ontslag." Ik zeg gozer je ontslaat mij, ik neem hier geen ontslag kom opnieuw.. maarja hij had me toch wel want ik heb een oproep contract dus hij had een nieuwe gemaakt waarop ie me op 0 uren zet, tja.. recht op uitkering heb ik nog niet want zo lang werk ik niet dus ik zeg zo doe da eerste blaadje dan maar dan ben ik van jou gezever af kk baas. Dus toen was ik wa vroeger thuis vandaag, morgen maar eens solliciteren..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."