#1
Ik heb een tijdje geleden regelmatig speed gebruikt, ik ben er een tijdje mee gestopt omdat ik echt het hele weekend niet sliep en vervolgens tot donderdag nodig had om een beetje bij te komen. Afgelopen donderdag had ik weer eenswat speed gehaald. Donderdagavond wel weggeweest maar niks gebruikt. Om vier uur thuis uit de kroeg en om acht uur ging de wekker weer. Maar dat gebeurt wel vaker. Vrijdagavond ben ik ook uitgeweest en speed gebruikt. Ik heb de laatste tijd voornamelijk coke gebruikt en daar gebruik je natuurlijk iets vaker van op een avond. Maar ik heb denk ik veel te veel gesnoven vrijdag. Niet kunnen slapen, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel met speed. Tegen zaterdagavond voelde ik me brak en niet lekker dus hop nog maar wat meer speed erin gegooid. Maar ik bleef me niet lekker voelen dus was snel weer thuis. Alleen kon ik uiteraard weer niet slapen, ik ben op een gegeven moment maar gaan pokeren op Internet. Zondagochtend om tien uur zat ik nog te pokeren. Maar zondagmiddag zou ik in de kroeg voetbal gaan kijken. In de kroeg voelde ik me weer niet lekker en begon moe teworden. Dus lekker slim weer wat erin geknald. En vanochtend vroeg zat ik wederom te pokeren om 6 uur 's ochtends. Ik heb dus donderdagnacht voor het laatst geslapen en dat was al een kort nachtje. Ik heb me vanochtend toch nog gedwongen om nog 2 uurtjes te gaan liggen.
Ik had zelf nog nooit ervaringen met hallucinaties door speedgebruik/slaapgebrek gehad maar vanochtend wel zeg. Was echt freaky. EErst dacht ik nog even dat mijn ogen een beetje wazig waren maar daarna zag ik overal in de kamer een soort geestverschijningen. Niet alleen witte slierten maar er kwamen ook steeds gezichten in naar voren. Ik probeerde het nog te weg te wuiven als was het rook maar dat lukte uiteraard niet. En ze bleven ook maar naar me toe komen. Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt. Maar normaal gebruikte ik het ook niet 3 of 4 dagen achter elkaar. Ja 1x en toen was ik een week stuk. Het komt door het slaapgebrek maar ik heb ook veel te veel genomen dit weekend, in totaal bijna vier gram in 3 dagen. Ik moet wel werken vandaag, ik zat net op het toilet en toen kwam er ook zo'n zoiets opeens voor me hangen en dat was een veel donkerdere wolk. Ja, op het toilet is dat logisch zou je zeggen maar ik was nog niet begonnen. Maar het was vrij eng moet ik zeggen. Hoop in ieder geval dat ik een beetje kan slapen vanavond.
Ik had zelf nog nooit ervaringen met hallucinaties door speedgebruik/slaapgebrek gehad maar vanochtend wel zeg. Was echt freaky. EErst dacht ik nog even dat mijn ogen een beetje wazig waren maar daarna zag ik overal in de kamer een soort geestverschijningen. Niet alleen witte slierten maar er kwamen ook steeds gezichten in naar voren. Ik probeerde het nog te weg te wuiven als was het rook maar dat lukte uiteraard niet. En ze bleven ook maar naar me toe komen. Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt. Maar normaal gebruikte ik het ook niet 3 of 4 dagen achter elkaar. Ja 1x en toen was ik een week stuk. Het komt door het slaapgebrek maar ik heb ook veel te veel genomen dit weekend, in totaal bijna vier gram in 3 dagen. Ik moet wel werken vandaag, ik zat net op het toilet en toen kwam er ook zo'n zoiets opeens voor me hangen en dat was een veel donkerdere wolk. Ja, op het toilet is dat logisch zou je zeggen maar ik was nog niet begonnen. Maar het was vrij eng moet ik zeggen. Hoop in ieder geval dat ik een beetje kan slapen vanavond.