Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vaker gehallucineerd van pep. Ik heb ooit gehad dat ik in de auto zat in het donker en naar een boom keek bij een lantaarnpaal waarvan de takken hevig waaide in de wind. Hierdoor zag ik op een gegeven moment kleine spinnen omhoog klimmen in de lantaarnpaal. De spinnen bleven maar komen en werden steeds groter. Op een gegeven moment zag ik een wezen groter als de bomen. Het had wat weg van een robot in de vorm van een mens. Ik heb nog een keer een hallucinatie gehad tijdens het rijden. Dit was wel gevaarlijk en tegenwoordig rij ik alleen maar nuchter. Ik hallucineerde namelijk dat er een auto achteruit de weg op reed waar ik 80 op ging. Het was gevaarlijk omdat ik met mijn gedachten zo bezig was met de hallucinatie dat ik niet afremde. Ik kwam steeds dichterbij verzonken in gedachten en was het geen hallucinatie dan was ik ertegenaan gereden. Pas toen ik er voorbij was realiseerde ik me wat er was gebeurd. Ik heb wel es vaker gehallucineerd, maar mijn herinneringen hierover zijn een beetje vaag net als ik . En die gevallen waren ook minder interessant. Het eerste geval was op een maandagavond na een ernstig lang weekend. En het tweede geval was op een zondagavond. Na een ernstig lang weekend. Mijn weekend begon meestal op donderdag en ging in een stuk door tot maandagavond. Ik doe dit niet meer en raad het beginners ook af om doordeweeks speed te doen want dan doe je het snel elke dag. Dit maakt de weekenden minder heftig en in mijn geval zorgde het ook voor herrie thuis. Mijn ouders hebben uiteindelijk ggz verslavingszorg gebeld. Geloof me dit voorkom je liever. Ik ben ook een stuk vrolijker nu ik het beperk tot het weekend en de hoeveelheid heb gehalveerd. Dus ik wil de mensen die het verstandig doen veel plezier wensen. Ik hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als mij."