Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het middeltje uit de vorige post heet Hoggar night. Voor minder dan een tientje (bij de apotheek in Duitsland) heb je 20 tabletten van 25 mg doxylamine. Samen met 5 mg melatonine slaap je ervan als een roosje, daar kan geen lading speed iets aan veranderen! (maar vergeet de 5-HTP niet, slaap je ook lekker van en is daarnaast een aardig herstelmiddeltje na speed)"
"Hoi, Ik gebruik sinds een maand of 3 om de twee a drie weken speed, na eerst geexperimenteerd te hebben met XTC, coke en ketamine. XTC vind ik niks aan, vreemd genoeg... Ik wordt er onrustig van, moet wat gaan doen maar heb geen zin om wat te doen. Die twee keer dat ik het heb gebruikt heb ik maar gewoon zitten wachten tot het begon uit te werken, waarna ik me vreemd genoeg super voelde! Ketamine is niks voor mij. Akelig spul, je voelt je alsof je in een ziekenhuisbed ligt. Logisch, het is ook een narcosemiddel. Coke is lekker, maar het duurt te kort en doet niet genoeg voor het geld wat je ervoor betaalt. Speed vind ik fantastisch! Vreemd genoeg wordt ik er rustig van, ik denk dat ik één van de weinigen ben. Maar ook euforisch en actief. Met een paar biertjes erbij kan ik slapen, desnoods een half uur nadat ik mijn laatste lijn heb gepakt. Dus: 'speed is the drug for me'. Ik koop pasta, droog het even en hak het fijn met een scheermesje. Soms doe ik wat van het spul in eenm capsule maar het lekkerste vind ik het om te snuiven. Echter: de laatste tijd heb ik de indruk dat mijn neusslijmvlies achteruit gaat, ik ben continu verkouden, loop constant te niezen en snuit af en toe wel hele rare brokken uit mijn neus. Ik ben dus bang dat dat door het snuiven komt. Ik kan overstappen op slikken, maar liever neem ik ook af en toe een snuif. Nu vraag ik me af: kan het zijn dat er in die gedroogde pasta nog andere agressieve stoffen zitten behalve speed, en kan je die er op één of andere manier uitkijgen? Ik ben benieuwd!"
"Op zich best interessant om te zien hoe verschillende mensen er over denken. Het is en blijft slecht. Maar het voegt wat toe aan je leven. Ik kies ervoor om me leven te verrijken met een ongezonde hobby, da's waar, maar het voegt wat toe aan m'n leven. Toch wil ik de risico's zoveel mogelijk beperken. Slikken is ook lekker, maar dat gevoel na een snuif.... Voor mij is het nog 100 keer beter dan sex, en die is bij mij ook best goed . Misschien nog maximaal een keer per maand dan of zo...."
"Hoi, Ik ben een bron op het spoor die mij de volgende spulletjes kan leveren: Oxazepam Temazepam Lorazepam Bromazepam Lormetazepam Flunitrazepam Flurazepam Clonazepam Ik heb ervaring met diazepam, xanax en tetrapezam, en ik weet dat die middelen nogal van elkaar verschillen. Ik vraag me af of iemand me kan vertellen welke van die acht bovengenoemde middelen het grootste rekreatieve effekt heeft, dus niet alleen dat je er suf en kalm van wordt, maar ook een beetje euforisch. Wat mij betreft geldt altijd hoe heftiger hoe beter. Bedankt voor de reakties alvast."
"bedankt voor alle reakties. ik ga voor de clonazepam denk ik."
"Denk dat je wel gelijk hebt Willem, het kan ook niet goed zijn. Het is alsof je tegelijkertijd gas geeft en afremt, dat kan niet goed zijn voor de motor. Maar het geeft nou eenmaal zo'n heerlijk gevoel, alsof je volkomen rellaxed bent en wel tot alles in staat. Als je er dan ook nog wat bij dr inkt is de euforie compleet. Wat is trouwens jouw favoriete benzo met speed?"
"Goeie tip: Na enige ervaringen kan ik zeggn dat je van alles met elkaar combineren, maar pas altijd op met temazepam, die geeft bij mij tenmnste een sinister tintje aan de combi-ervaring. En bij combi's NOOIT drinken, als iemand mij niet had vastgehouden toen ik in elkaar zakte op de trap had ik mijn nek kunnen breken. Je ziet het niet aankomen maar o o pas op!"
"Wat ik trouwens erg lekker vind is speed en daarna wat clonazepam en valium. Heerlijk relaxt entoch helder."
"Hoi, Ik heb een doosje clonazepam te pakken en heb gehoord dat je bij hogere doses euforisch wordt en zelfs kan gaan trippen. Nu vraag ik me af hoeveel je daarvoor moet nemen. Ja, ik weet, het is een paardemiddel en echt verantwoord is het nooit, maar goed, hoeveel kun je nemen zonder dat je er echt gelijk doodziek van wordt? MIjn tolerantie is laag (gebruik wel veel bromazepam). Zou 12 mg (6 tabletten van 2 mg) nog verantwoord zijn? Alvast bedankt voor jullie reakties."
"Wat ik zelf altijd doe na een speedtrip: 5 mg melatonine (verkrijgbaar bij b.v. DA, de tuinen), en in Duitsland haal ik Haggart's night cabs (zo heet het geloof ik). Het is een antihistamine - doxylamine geloof ik - die in Nederland is verboden (mag zelfs niet door artsen worden voorgeschreven), maar over de grens in Duitsland bij elke apotheek vrij verkrijgbaar is. Samenvattend: 1 x Haggart's night cab (ik kijk het na, als de naam niet klopt laat ik het nog weten), 2 x HTP (De Tuinen, Vitaminstore), 5 mg melatonine en een glas rode wijn. Niet meer dan één, want dan krijg je een gruwelijke kater in combinatie met speed. Zelfs 2 na dagen flink gebruik (1 - 1.5 gram) slaap je daar van in. Waarschuwing: doe dit niet als de speed nog flink werkt, want dan is het net alsof je een lokomotief in volle vaart in een keer laat stoppen. Pas als het goed begint weg te ebben neem je deze combi, en je slaapt zonder problemen een uurtje of 6!"