#1
Het interview verliep erg goed, ik heb veel goede vragen gekregen en iets meer als een uur door lopen ratelen.Succes morge..!! ππ
Ook wat verder dan de 3mmc, mijn visie op de dunne kunstmatige lijn tussen medicijnen en drugs, mijn bezwaar op het gemak waarmee de huisarts, die ik als een professionele en bekwame arts zie, mij ritalin voorschreef wanneer dit helemaal niet zou moeten voor mensen als mij.
Ik kwam hij de huisarts voor concentratie problemen.
10 eerlijk beantwoorde vragen verder, 5 die aardig overeenkwam met ADD en hoppa hier je hebt ADD neem wat Ritalin.
1 week verder zit ik er voor de follow-up, ja het werkt toch niet zo goed.
Oh dan verhogen we de dosis toch wat?
Ik dacht dat dergelijke situaties alleen in Amerika voorkwamen.
Ritalin is weggelegd voor die stuiterballen of ultieme dagdromers die niet normaal kunnen functioneren zonder.
Niet voor mensen als ik die 'aardig in de buurt komen van ADD'. Mij hadden ze moeten leren concentreren, medicatie is in zo'n geval helemaal niet de oplossing.
Of zie ik dit verkeerd?