Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe houd je een speedverslaving vol?

Hoe houd je een speedverslaving vol?

90 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Succes morge..!! πŸ‘ŒπŸ‘
Klik om te vergroten...
Het interview verliep erg goed, ik heb veel goede vragen gekregen en iets meer als een uur door lopen ratelen.
Ook wat verder dan de 3mmc, mijn visie op de dunne kunstmatige lijn tussen medicijnen en drugs, mijn bezwaar op het gemak waarmee de huisarts, die ik als een professionele en bekwame arts zie, mij ritalin voorschreef wanneer dit helemaal niet zou moeten voor mensen als mij.
Ik kwam hij de huisarts voor concentratie problemen.
10 eerlijk beantwoorde vragen verder, 5 die aardig overeenkwam met ADD en hoppa hier je hebt ADD neem wat Ritalin.
1 week verder zit ik er voor de follow-up, ja het werkt toch niet zo goed.
Oh dan verhogen we de dosis toch wat?

Ik dacht dat dergelijke situaties alleen in Amerika voorkwamen.
Ritalin is weggelegd voor die stuiterballen of ultieme dagdromers die niet normaal kunnen functioneren zonder.
Niet voor mensen als ik die 'aardig in de buurt komen van ADD'. Mij hadden ze moeten leren concentreren, medicatie is in zo'n geval helemaal niet de oplossing.
Of zie ik dit verkeerd?
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Willen we hier over gaan discussiΓ«ren :smirk: ?
Klik om te vergroten...
Nee, geen tijd voor discussies. Ik moet snel herstellen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
John Trap zei:
Een speed verslaving houd je vol door:
- De speed te gebruiken en zo min mogelijk te misbruiken (houd de dosis laag, de frequentie van gebruik is daarmee van minder belang);
- Doe goede dingen met speed op. Werk, fix je shit, doe leuke dingen met vrienden en familie. Trek je niet terug in een isolement. Leef een positief leven;
- Eet veel en gezond (eventueel tegen heug en meug, maar dit verdwijnt vanzelf);
- Slaap genoeg (eventueel met een benzo, maak zo min mogelijk gebruik van drank);
- Accepteer jezelf met verslaving. Continue vechten tegen jezelf put je uit, zowel mentaal als lichamelijk;
- Beweeg voldoende, zodat het verlies van spiermassa beperkt blijft en afvalstoffen uit je spieren verwijderd worden;
- Sla ook eens een dag over. Accepteer dat je levenloos op de bank hangt. Denk na over je leven. Verdoofd jezelf niet constant. Cannabis kan hier erg goed bij helpen.

Hopelijk heb je hier wat aan en kun je lekker oud en gelukkig worden met een goede lijn speed iedere dag!
Klik om te vergroten...
Zwaar onverantwoord om dit aan mensen aan te raden in mijn ogen...

"Accepteer jezelf met verslaving" ben je nou serieus?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganjasmoker1993 zei:
Jongens, ik was 3 nachten wakker onder een flinke dosis wiet. M

Voor de gene die dachen dat ik dit serieus bedoelde snapt mijn sarcasme nog niet goed. Tuurlijk boeien die likes me niet.
Ik heb tijdens mijn niet wakker kunnen zijn ook wel eens mijn lolletje hoor..

En nu gauw mij allemaal inline!!
Klik om te vergroten...
Ik had graag met jou een discussie willen voeren dat vind ik echt leuk
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Zwaar onverantwoord om dit aan mensen aan te raden in mijn ogen...

"Accepteer jezelf met verslaving" ben je nou serieus?
Klik om te vergroten...
De vraag was 'hoe houd je een speed verslaving vol?'. Zo dus.

Al dat geouwehoer hier steeds over verantwoord of niet. Verwijder het hele topic dan lekker.
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#6
John Trap zei:
De vraag was 'hoe houd je een speed verslaving vol?'. Zo dus.

Al dat geouwehoer hier steeds over verantwoord of niet. Verwijder het hele topic dan lekker.
Klik om te vergroten...
Hoho, heb hier 2 en half uur aan besteed in een niet al te nuchtere staat

T zou een schande zijn als mn topic verwijderd wordt
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Ik had graag met jou een discussie willen voeren dat vind ik echt leuk
Klik om te vergroten...
Shots fired
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Overigens gaat het uitstekend met me!
Al mn drugs contacten hebben me geblokkeerd, en ik hun. Antabuse is binnen en slik ik weer.

Ik slik nu 250 2 maals in de week. Maar ik las ol drugs.com dat 500mg per dag de maximum was. Iemand ideeen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
John Trap zei:
De vraag was 'hoe houd je een speed verslaving vol?'. Zo dus.

Al dat geouwehoer hier steeds over verantwoord of niet. Verwijder het hele topic dan lekker.
Klik om te vergroten...
Ja vond die vraag ook al twijfelachtig... Hoe hou je een speedverslaving vol...

Drugsforum moedigt verantwoord gebruik aan, da's toch mooi?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ja vond die vraag ook al twijfelachtig... Hoe hou je een speedverslaving vol...

Drugsforum moedigt verantwoord gebruik aan, da's toch mooi?
Klik om te vergroten...
Zeker!

Mijn post is daarmee ook bedoeld om advies te geven hoe een speedverslaving zo verantwoord mogelijk vol te houden!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
John Trap zei:
Zeker!

Mijn post is daarmee ook bedoeld om advies te geven hoe een speedverslaving zo verantwoord mogelijk vol te houden!
Klik om te vergroten...
Klinkt toch wel tegenstrijdig...

Het enige verantwoordelijke zou toch stoppen/minderen moeten zijn. Lijkt mij...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ja vond die vraag ook al twijfelachtig... Hoe hou je een speedverslaving vol...
Klik om te vergroten...
Vond ik stiekem ook een beetje maar sommige antwoorden vond ik nog twijfelachtiger.

Hoe minder je neemt in frequentie en dosis, hoe langer je een drug kan blijven gebruiken.

De meeste (99% van de) "verslavingen" zijn niet vol te houden zonder een negatieve impact op je leven. Enige dat je kan doen is gezond eten, goed slapen en een gezonde dosis lichaamsbeweging in je leven integreren, dan hou je alles langer vol :).
M
Mostly_HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Interessant topic πŸ™ƒ
Aanmoedigen is not done vanuit de regels. Pushen op minderen/stoppen kan heel veroordelend/niet helpend overkomen voor iemand die er middenin zit. En heel cru gezien geeft @John Trap ook maar antwoord op de vraag.
@Ganjasmoker1993 in iedere grap zit een kern van waarheid :wink: verder: lang verhaal en lastig te volgen, wel kudo's voor je kwetsbaarheid. Mijn idee zou zijn lagere dosissen te nemen ook.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganjasmoker1993 zei:
Overigens gaat het uitstekend met me!
Al mn drugs contacten hebben me geblokkeerd, en ik hun. Antabuse is binnen en slik ik weer.

Ik slik nu 250 2 maals in de week. Maar ik las ol drugs.com dat 500mg per dag de maximum was. Iemand ideeen?
Klik om te vergroten...

Weet je wat echt perfect bij jouw past?

Een mooi roze dagboekje met glitters en prinsessen!

Lief dagboek, ik neem weer antabus tabletjes, want zoals je weet blijf ik maar denken aan een slokje wijn als ik me buurjongens foto tegen me gezicht druk en mee ga in me fantasietjes!

Liefs Ganjasmoker1993
J
JolissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoihoi!

ik zit nu alles te lezen en herken heel veel dingen in wat jij zegt en in de reacties. Gelukkig heb ik dan niet die paranoΓ―de. Wel heb ik in mijn periode dat ik zoveel gebruikte mezelf echt in een diepe put zien zitten waar ik onmogelijk meer uit dacht te komen. Tot die periode wist ik niet dat een mens zich zo slecht kon voelen met zulke intense gevoelens. Ieder persoon is verschillend en ervaart de dip minder denk ik.
ik zou dit nooit meer elke dag en dan jaren kunnen gebruiken.. dan ben ik niets meer dan een hoop ellende πŸ˜…πŸ˜“

maaaar mijn vraag is aan jou, hoe gaat het nu met je? Ben je clean of gebruik je nog? Je mag ook pb sturen. Ben daar heel benieuwd naar
a
aapmens111Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha denk dat mijn denkvermogen nog wel goed meevalt maar voel me soms wel een aapmens
a
aapmens111Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Metaal jongen
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beter dit verhaal met flinke korrel zout (ipv speed) nemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
@aapmens111 , lekker bezig ... Je vrouw bedriegen en beliegen, zwaar aan de dope met kids. Ik zou eens eerlijk zijn en aan je toekomst/relatie gaan werken. Als je dingen verbergt voor je vrouw zit je relatie niet goed. Noem me ouderwets, mag. Ik neem aan dat je vrouw altijd de auto bestuurd? Of doe jij dat onder invloed met je geliefde vrouw er naast?
Ja echt, een speed verslaving is niet erg...
Sorry dat ik zo zeg maar wat ben jij een pannenkoek! Als ik je vrouw was en er achter kwam kon je op staande voet vertrekken en onder een brug gaan slapen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."