Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allen Wil met deze boodschap overbrengen dat elke speed verslaving niet slecht hoeft te zijn natuurlijk geen verslaving is nog steeds de beste keus maar dit zal niet meer voor mij weggelegd zijn Dit gezegd zijnde Ben zelf al denk ongeveer een 32 a 33 jaar verslaafd aan speed Snuif ongeveer elke dag een 2,5gram door mijn neus Dit heeft ervoor gezorgd dat ik mijn leven nogal intens heb meegemaakt Ook krijg je er meer tijd voor in de plaats want je komt althans in mijn geval goed toe met 3 uurtjes slaap per dag dus meer tijd voor werk gezin enz... Ja inderdaad werk want functioneren doe ik nog steeds perfect je ziet niet aan mij dat ik een zwaar gebruiker ben Heb zelfs een gezin en 2 kinderen waarvan er al 1 tje op het unief zit Mijn gezin weet zelfs niks af van mijn verslaving Dus denk wel dat ik er vrij normaal uitzien Behalve mijn dealer en mijn beste vriend die overigens ook ongeveer dezelfde loopbaan heeft doorgelopen ivm dope heeft niemand een vermoeden van mijn verslaving Mijn gezondheid is ook nog steeds perfect Ik schrijf dit nu niet voor drugs (speed) te promeveren maar wil alleen maar aanhalen dat je ook met een zware verslaving toch een mooi en gelukkig leven kan hebben Dat alles er van af hangt hoe je zelf met je verslaving overweg gaat"
"Denk allemaal wat jullie willen heb dit alleen maar geschreven voor de mensen die hun slecht voelen door hun verslaving en wil maar aantonen dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn meer niet"
"Hahaha denk dat mijn denkvermogen nog wel goed meevalt maar voel me soms wel een aapmens"
"Metaal jongen"
"🙄🙄🙄"
"Inderdaad dat bedoel ik En ja natuurlijk zonder verslaving zou mijn leven meer dan waarschijnlijk beter zijn als nu dat besef ik ook wel alhoewel dat die gedachte lange tijd anders was"