Misschien een best late reactie maar was hier oprecht heel nieuwsgierig naar , Als ik een keer gebruikt heb , Speed/Coke/MDMA of iets in die richting is de kater echt niet tehouden. zeker niet met pep. hoe gaat dat dan als je er verslaafd aan bent? of heb je daadwerkelijk niet echt een kater omdat de amfetamine constant in je lichaam zit.
dit: misschien een domme vraag hoor
Nee hoor is zeer zeker geen domme vraag hoor!! 😊
Bij mij waren juist de katers de aanleiding tot meer gebruik.
Juist om de kater niet te hoeven voelen nam ik weer bij.
Heb aan het begin van verslaving meerdere pogingen gedaan te stoppen.
Die eerste 2 weken waren zo intens zwaar, zware depressie klachten en zo moe dat ik tot niks meer in staat was.
Vaak kreeg ik hierdoor weer terugval en begon toch maar weer.
Na ruim 8 tot 10 jaar verslaving ging ik er met mijn stomme kop vanuit dat het ook ong 2 weken nodig zal hebben die kater.
Dat viel heel zwaar tegen..
Alle emoties em gevoelens die ik al die jaren had onderdrukt door de speed kwamen tegelijk over me heen.
Ik kreeg een zware depressie en slik nu antidepresiva.
Moet er wel bij zeggen dat ik ook ptss heb dus dat dit ook een grote rol hierin heeft gespeeld.
Maar tijdens mijn verslaving had ik geen last van katers.
Althans niet zoals dat je ff stopt.
Je gaat gewoon steeds meer gebruiken op een dag.
Daar waar ik aan begin met 1 lijntje hele dag door kwam,werden dat er ruim 6/8 lijnen per dag.