Gebruikte je dagelijks speed, en hoeveel, als ik vragen mag?
Ja, ik gebruikte elke dag, bijna 10 jaar lang.
In het begin van mijn speedgebruik kon ik op 1 flinke lijn de gehele dag doorkomen.
In de laatste periode van mijn verslaving gebruikte ik denk ik zon 0,5 gr per dag.
Ik ging meestal 1x in de mnd met trein naar mijn dealer en sloeg dan hoeveelheid in.
Dat zal zon 16 gr geweest zijn ong per x.
Mijn dealer dacht dat ik het ook door verkocht.🙈
Hij had geen idee dat ik alles voor mezelf haalde.
Ik nam op het laatst ook voor elke activiteit die ik ging doen een lijn.
Ff boodsch doen, was ophangen, stofzuigen, enz enz.
Hoeveel slaap je dan gemiddeld in zo'n week bij dagelijks gebruik? En had je dan ook constant last van paranoide, hallucinaties etc totdat je weer geslapen had? Zo ja, hoe vaak had je bij dagelijks gebruik last van die symptomen?
Mijn lichaam was er al zo aangewemd dat als ik om half 9 s'avonds bv nog een lijn nam ik gewoon kon slapen.
Hallucinaties heb ik paar x gehad en dat was als ik echt een nacht doorgehaald had.
Maar ik raakte enorm gefocust erdoor.
Ik heb ptss door huiselijk geweld en werd super alert door de speed.
Overdreven foccussen op autolampen, auto's die voorbij rijden enz.
Kan het me gewoon echt niet voorstellen hoe zwaar en vooral vermoeiend zo'n verslaving moet zijn. En dan heb ik het nog geen eens over de mega kater die je krijgt eenmaal je bent begonnen met stoppen met het gebruik van speed.
Het put je lichaam ook helemaal uit.
Je eetlust is weg en dus je krijgt veelste weinig binnen.
Je pleegt roofbouw op je lichaam.
Het stoppen met speed, van ene op andere dag was vooral de eerste weken zwaar.
Door de enorme vermoeidheid.
Je wilt alleen maar slapen.
Die vermoeidheid heeft me vroeger bij eerdere pogingen te stoppen steeds de nek gekost.
Na 2 weken viel ik constant terug.
(ook mede omdat mijn ex voor mijn neus ging gebruiken en op me inpraten dat 1 lijntje echt niet zo erg is).
Maar ik blijf zeggen, in een x stoppen met speed is gewoon te doen!!.
Nu zit ik in ziektewet dus zat niet met dat ik moest werken dat scheelde ook al enorm.
Omdat ik alles uit mijn verleden al die jaren had weggestopt en de speed mijn emoties afvlakte kreeg ik wel zware depressie na paar weken clean te zijn.
Ik werd overspoeld door alle emoties van de afgelopen jaren.
Slik nu ong 1 jaar ad en ik ben van plan om in febr te gaan afbouwen.
Het lijkt mij dat je bij een speedverslaving je je niet weer in een keer top voelt eenmaal weer een lijntje gelegd te hebben. Dit ivm slaaptekort, weinig eten,
Nee als je zo veel jaren al gebruikt doet het ook niks goeds meer voor je.
Je voelt je in een bubbel zitten, je zonderd je af, krijgt amper iets uit handen en voelt je depri.
Je weet dat je je zo zwaar klote voelt door die speed maar het lukt je simpelweg niet om er mee te stoppen.
Thanks.. 😊❤️