#1
25 gram per maand. Dus gemiddeld zo'n driekwart gram per dag,En dat is al jaren hetzelfde.Ik word er ook niet para van of zo en omdat ik dat al jaren gewend ben kan ik ook goed eten en drinken
Beanhead zei:Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven![]()
Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.
Vind het toch best wel veelheb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.
Zuiverheid variëerde van 51-63
Oef.
Lekker spul.
dj_speedy_john zei:VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend
En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je![]()
Fishhead0707 zei:Beanhead zei:Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven![]()
Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.
Vind het toch best wel veelheb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.
Zuiverheid variëerde van 51-63
Oef.
Lekker spul.
Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..
Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..
En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.
![]()
Tuurlijk merk je dat maar probeer dat dan gewoon te negerenZo he ik gebruikte weinig speed maar begon elke keer snel te trillen van speed.
Ik merkte dat ik gewoon veels te snel te veel nam.
Een paar lijntjes op een avond is voldoende van speed.
Het werkt lang en is sterk spul al heb je het niet door.
Hoe kan je lichaam dat niet aangeven?
Wel bijzonder.
Goed bezig! Neem nog een lijntje..Tuurlijk merk je dat maar probeer dat dan gewoon te negeren
Je hebt gelijk man moet beter voor mezelf zorgen wat gebruik betreft.Zorg beter voor jezelf.. Je lijf en brein gaan dit niet eeuwig trekken. Zoek eventueel hulp.
Ha Ha Ha been there done that maar met die troep ben ik ook gestopt op eigen kracht.Goed bezig! Neem nog een lijntje..
G er bij en alles is kompleet..
Ik heb je post aan moeten aanpassen want er stonden prijzen in. Denk hier aub om. Maar ook mede forumleden; Als jullie een post citeren waar iets in staat dat niet binnen regels valt, moeten wij moderators ook allemaal aanpassen. Best veel werk voor deze drukke moderatorsToevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.
Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.
Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?
Nu ik eindelijk een weegschaal heb kan ik gelukkig tot de conclusie komen dat twee gram erg hoog was geschat. 🙈 Het zal nog geen gram zijn per maand.Uhm ongeveer twee gram per maand denk ik.
Dit is zo herkenbaar, man, dank je voor deze reactie. Ik gebruik ook hoofdzakelijk op m'n kamertje (ik ben er veilig én uit de buurt van anderen gezien ik na een tijdje altijd psychotisch en extreem paranoïde word van speed). "Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha." Waar ik woon in Vlaanderen, vind je slechts dergelijke kutspeed, lolToevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.
Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.
Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?
^^
En ik moest er vooral mee kappen omdat het op een gegeven moment een gewoonte word om een lijn te leggen als je wakker word, gewoon het eerste wat je doet ..
Ik schrik me hier te pletter. Ik ben pas af en toe speed beginnen gebruiken na misbruik van Concerta. Ik nam er 7 a 10 per dag.6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd
Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d
JOY!:d
10gr speed in 7 dagen is uiterst onvoorzichtig.Ik schrik me hier te pletter. Ik ben pas af en toe speed beginnen gebruiken na misbruik van Concerta. Ik nam er 7 a 10 per dag.
Toen ik terug naar 1 concerta ging per dag en niet meer aan meer geraakte ben ik na een maand in speed hervallen die ik kreeg van iemand. Dan een paar maanden later es zelf gehad en direct 10 gram erdoor op 7 dagen ofzo en dat was redelijk goeie...
Aangezien ik niet samen gebruik met anderen normaal gezien (t is immers begonnen met voorgeschreven medicatie voor ADD dus geen partydrug) was ik me totaal niet bewust van wat voor hoge dosis speed ik nam...
Dat is wel effe heel erg schrikken....ik merk ook hoeveel mensen hier maar af en toe nemen of kunnen thuis laten liggen.
Krijg ik nu echt een vertekend beeld hier omdat ik nog niet elke post heb gelezen wat ik gauw es verder doe of ben ik zo enorm schadelijk bezig?
Als ik es herval in speed vind ik van goed spul 3/4de gram per dag heel normaal...ik probeer nu te minderen en dat gaat moeizaam, probeer max 300mg per dag maar ben mss al wat gestegen terug.
Ik vind t ook totaal onverantwoord dat de pipo die me voor de eerste keer gaf en dat goed wist me zoveel liet nemen voor iemand die haar eerste keer nam, niet eens zei dat dat erg veel was voor beginner. Ok, ik had gewenning door Concerta, maar met deze Concerta was ik dus ook gevaarlijk bezig...3 dagen achter elkaar 7 a 10 concerta s van 54 of 36 mg...
En dit is zo n ongelooflijk verslavend spul dat ik het wel weet maar het echt niet doordringt. Daarnaast is mijn begeleider van drughulpverlening ervan overtuigd dat ik dit alleen kan doorbreken...🤔, zegt me ook niet: "jij neemt veel".
Zijn jullie erg voorzichtig of ben ik razend gevaarlijk bezig? K ben er mee akkoord dat erg voorzichtig hiermee omgaan t beste is en gewenning te mijden, voor mij is dit echter te laat. Hoe komt t dat ik iemand kende die vertelde 5 gram op een dag te hebben gebruikt gedurende bijna een jaar geloof ik? Ik bedoel: kan dit 5 gram/dag?
En vooral de vraag, is mijn hulpverlener wel juist bezig? Hij vraagt nooit hoeveel, wat, neem je. Ik zeg t altijd zelf en hij vraagt dan gewoon niet door...als hij niet zegt: "je bent gevaarlijk bezig" en ik heb ook geen referentie om dat te weten en me niet richting opname werkt, eerder er niet voor is tenzij ik bijna kwaad word dat t echt wel nodig is...
Ik weet t effe echt niet meer, maar ik vind dat mijn hulpverlening mij op t gevaar moet wijzen en weten hoeveel ik neem...wanneer ik herval enzo...en t zou fijn zijn als ze (bv huisarts) inzagen dat verslaving echt geen keuze is...en sommigen niet alleen kunnen stoppen. Zonder drugsforum wist ik dus echt niet dat ik zo veel nam. En mijn omgeving kent niks van drugs dus zal me er ook niet op wijzen.
Voor alle duidelijkheid: speed zijn hervallen van 5 a 10 dagen (komt nu vaker voor bij me, waren voordien maanden of minstens maand tussen), voor de rest gebruik Ik 1 tot 4 soms nog concerta s per dag of 8 a 20 vasocedines per dag.
Dank je.10gr speed in 7 dagen is uiterst onvoorzichtig.
Ik neem op 2 dagen tijd 300mg.
Aan mijn tempo heb ik 66 dagen nodig om te gebruiken wat jij neemt op 10 dagen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."