Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#1
25 gram per maand. Dus gemiddeld zo'n driekwart gram per dag,En dat is al jaren hetzelfde.Ik word er ook niet para van of zo en omdat ik dat al jaren gewend ben kan ik ook goed eten en drinken
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maximaal 1 gram in de week.
Maar wat wil je met 70% + :tearsofjoy:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven :hearteyes:

Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.

Vind het toch best wel veel :flushed: heb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.

Zuiverheid variëerde van 51-63

Oef.

Lekker spul.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beanhead zei:
Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven :hearteyes:

Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.

Vind het toch best wel veel :flushed: heb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.

Zuiverheid variëerde van 51-63

Oef.

Lekker spul.
Klik om te vergroten...

Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..

Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..

En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.

:wink:
d
dj_speedy_johnLid
01-01-2024, 00:00
#5
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:
m
marlena26Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik het de laatste tijd eigelijk ieder weekend, de dag erna ben ik zo fucking depressief dat ik het liefst van de brug zou springen, maar ik weet nu dat dat weer afzakt :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
dj_speedy_john zei:
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Godzijdank sinds juli niets meer! Daarvoor op een 5 gram in de 2 weken zoiets. Blij het licht gezien te hebben en geen behoefte meer te hebben. :grin:
Sluipt er snel in, je leert het een jaartje geleden kennen, af en toe eens in het weekend en voor je het weet gebruik je van april tot juli bijna dagelijks :flushed: :openmouth:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead0707 zei:
Beanhead zei:
Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven :hearteyes:

Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.

Vind het toch best wel veel :flushed: heb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.

Zuiverheid variëerde van 51-63

Oef.

Lekker spul.
Klik om te vergroten...

Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..

Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..

En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.

:wink:
Klik om te vergroten...

Zwijg me d'r over :tearsofjoy: . Veel te lekker spul. Maar katers vallen reuze mee vind ik, ik kan alleen wel enorm hongerig worden (meestal in combinatie met wiet)

De laatste paar maanden een paar keer een grammetje . Dat was meestal gewoon in een thuissituatie of bij vrienden. Leuke dingen beleefd :grin: . Ik heb er ondertussen wel het leukste mee gehad :hearteyes: . Terug naar downers.
k
kelllssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Half grammetje op feesten.
Verder nooit tijdens het gewoon stappen of thuis eigenlijk.
u
uselessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jumping Jack zei:
Zo he ik gebruikte weinig speed maar begon elke keer snel te trillen van speed.
Ik merkte dat ik gewoon veels te snel te veel nam.
Een paar lijntjes op een avond is voldoende van speed.
Het werkt lang en is sterk spul al heb je het niet door.
Hoe kan je lichaam dat niet aangeven?
Wel bijzonder.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk merk je dat maar probeer dat dan gewoon te negeren
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#12
useless zei:
Tuurlijk merk je dat maar probeer dat dan gewoon te negeren
Klik om te vergroten...
Goed bezig! Neem nog een lijntje..
G er bij en alles is kompleet..
u
uselessLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Zorg beter voor jezelf.. Je lijf en brein gaan dit niet eeuwig trekken. Zoek eventueel hulp.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk man moet beter voor mezelf zorgen wat gebruik betreft.
Toen ik jaren geleden ergens rond 2000 begon met speed nam ik altijd maar een lijntje of twee en ging daar de hele nacht op.
Ik ben ook al aan het minderen met gebruik en doe het nu nog maar 1x in de week op de vrijdag.

Maar ben dan vaak wel tot zondag avond door ha ha
Dat doorhalen is echt normaal geworden tegenwoordig.
Ik mis tegenwoordig wel het gezelschap en de feestjes en afters.
Mensen met de zelfde interesses en de juiste intenties lekker gezellig praten of een dansje doen.
Leuke huisfeestjes en dan zelf nog een muzikale bijdrage leveren en om mijn dankbaarheid te uiten een mooie djset te droppen.

Ja man sinds mijn psychose zie ik bijna niemand meer dat is nu 8 jaar terug.
En sinds 4 jaar gebruik ik dus weer.
Maar de laatste 2 jaar steeds meer en vaker.
Zit dan in me uppie thuis muziek te luisteren of zelf wat proberen te maken.

Maar goed ik gebruik nu 2 tweken ofzo alleen in het weekend.
Neem dan nog wel 1.50 gr in een vloeitje maar ga daar dan wel de hele nacht op.

Moet nou maar ook proberen de dosis te verlagen en het liefst een maand of twee te stoppen tot het uit mijn systeem is.
En dan gewoon weer net als vroeger alleen het weekend en dan ook normale dosis nemen.
u
uselessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Goed bezig! Neem nog een lijntje..
G er bij en alles is kompleet..
Klik om te vergroten...
Ha Ha Ha been there done that maar met die troep ben ik ook gestopt op eigen kracht.
Blij dat ik er van af ben en echt liever niet meer en kijk je uit met die troep.
Hou het alleen nog maar bij amf en een biertje.
Gestopt met Keta met die ontstopper met wiet met coke en met coke roken en alcohol gebruik nou wel onder controle.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
useless zei:
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?
Klik om te vergroten...
Ik heb je post aan moeten aanpassen want er stonden prijzen in. Denk hier aub om. Maar ook mede forumleden; Als jullie een post citeren waar iets in staat dat niet binnen regels valt, moeten wij moderators ook allemaal aanpassen. Best veel werk voor deze drukke moderators :) . Bedankt en fijne dag allen!
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sheaira zei:
Uhm ongeveer twee gram per maand denk ik.
Klik om te vergroten...
Nu ik eindelijk een weegschaal heb kan ik gelukkig tot de conclusie komen dat twee gram erg hoog was geschat. 🙈 Het zal nog geen gram zijn per maand.
D
DedzjukeLid
01-01-2024, 00:00
#17
useless zei:
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?
Klik om te vergroten...
Dit is zo herkenbaar, man, dank je voor deze reactie. Ik gebruik ook hoofdzakelijk op m'n kamertje (ik ben er veilig én uit de buurt van anderen gezien ik na een tijdje altijd psychotisch en extreem paranoïde word van speed). "Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha." Waar ik woon in Vlaanderen, vind je slechts dergelijke kutspeed, lol :grin: (prikken in de neus bij snuiven en pijn in de buik bij bommetjes na een tijdje, niet normaal). Nu neem ik geen bommetjes meer om m'n maag te ontzien. Om op jouw vraag te antwoorden; het gebeurt nog af en toe dat ik 4 dagen (drie nachten dus maar meestal 3 dagen - 2 nachten) of zelfs langer wakker ben, dat hangt af van de speed en van hoe snel je gebruikt zoals jullie wel weten. Dat kan dan wel eens 5g op twee dagen worden, dus, in een éénmalige roes of rush komt dat neer op meer dan 2g per keer. Groeten
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bcore zei:
^^
En ik moest er vooral mee kappen omdat het op een gegeven moment een gewoonte word om een lijn te leggen als je wakker word, gewoon het eerste wat je doet ..
Klik om te vergroten...

coudi zei:
6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd
Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d
JOY!:d
Klik om te vergroten...
Ik schrik me hier te pletter. Ik ben pas af en toe speed beginnen gebruiken na misbruik van Concerta. Ik nam er 7 a 10 per dag.
Toen ik terug naar 1 concerta ging per dag en niet meer aan meer geraakte ben ik na een maand in speed hervallen die ik kreeg van iemand. Dan een paar maanden later es zelf gehad en direct 10 gram erdoor op 7 dagen ofzo en dat was redelijk goeie...
Aangezien ik niet samen gebruik met anderen normaal gezien (t is immers begonnen met voorgeschreven medicatie voor ADD dus geen partydrug) was ik me totaal niet bewust van wat voor hoge dosis speed ik nam...
Dat is wel effe heel erg schrikken....ik merk ook hoeveel mensen hier maar af en toe nemen of kunnen thuis laten liggen.

Krijg ik nu echt een vertekend beeld hier omdat ik nog niet elke post heb gelezen wat ik gauw es verder doe of ben ik zo enorm schadelijk bezig?

Als ik es herval in speed vind ik van goed spul 3/4de gram per dag heel normaal...ik probeer nu te minderen en dat gaat moeizaam, probeer max 300mg per dag maar ben mss al wat gestegen terug.

Ik vind t ook totaal onverantwoord dat de pipo die me voor de eerste keer gaf en dat goed wist me zoveel liet nemen voor iemand die haar eerste keer nam, niet eens zei dat dat erg veel was voor beginner. Ok, ik had gewenning door Concerta, maar met deze Concerta was ik dus ook gevaarlijk bezig...3 dagen achter elkaar 7 a 10 concerta s van 54 of 36 mg...

En dit is zo n ongelooflijk verslavend spul dat ik het wel weet maar het echt niet doordringt. Daarnaast is mijn begeleider van drughulpverlening ervan overtuigd dat ik dit alleen kan doorbreken...🤔, zegt me ook niet: "jij neemt veel".

Zijn jullie erg voorzichtig of ben ik razend gevaarlijk bezig? K ben er mee akkoord dat erg voorzichtig hiermee omgaan t beste is en gewenning te mijden, voor mij is dit echter te laat. Hoe komt t dat ik iemand kende die vertelde 5 gram op een dag te hebben gebruikt gedurende bijna een jaar geloof ik? Ik bedoel: kan dit 5 gram/dag?

En vooral de vraag, is mijn hulpverlener wel juist bezig? Hij vraagt nooit hoeveel, wat, neem je. Ik zeg t altijd zelf en hij vraagt dan gewoon niet door...als hij niet zegt: "je bent gevaarlijk bezig" en ik heb ook geen referentie om dat te weten en me niet richting opname werkt, eerder er niet voor is tenzij ik bijna kwaad word dat t echt wel nodig is...

Ik weet t effe echt niet meer, maar ik vind dat mijn hulpverlening mij op t gevaar moet wijzen en weten hoeveel ik neem...wanneer ik herval enzo...en t zou fijn zijn als ze (bv huisarts) inzagen dat verslaving echt geen keuze is...en sommigen niet alleen kunnen stoppen. Zonder drugsforum wist ik dus echt niet dat ik zo veel nam. En mijn omgeving kent niks van drugs dus zal me er ook niet op wijzen.

Voor alle duidelijkheid: speed zijn hervallen van 5 a 10 dagen (komt nu vaker voor bij me, waren voordien maanden of minstens maand tussen), voor de rest gebruik Ik 1 tot 4 soms nog concerta s per dag of 8 a 20 vasocedines per dag.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fairflower zei:
Ik schrik me hier te pletter. Ik ben pas af en toe speed beginnen gebruiken na misbruik van Concerta. Ik nam er 7 a 10 per dag.
Toen ik terug naar 1 concerta ging per dag en niet meer aan meer geraakte ben ik na een maand in speed hervallen die ik kreeg van iemand. Dan een paar maanden later es zelf gehad en direct 10 gram erdoor op 7 dagen ofzo en dat was redelijk goeie...
Aangezien ik niet samen gebruik met anderen normaal gezien (t is immers begonnen met voorgeschreven medicatie voor ADD dus geen partydrug) was ik me totaal niet bewust van wat voor hoge dosis speed ik nam...
Dat is wel effe heel erg schrikken....ik merk ook hoeveel mensen hier maar af en toe nemen of kunnen thuis laten liggen.

Krijg ik nu echt een vertekend beeld hier omdat ik nog niet elke post heb gelezen wat ik gauw es verder doe of ben ik zo enorm schadelijk bezig?

Als ik es herval in speed vind ik van goed spul 3/4de gram per dag heel normaal...ik probeer nu te minderen en dat gaat moeizaam, probeer max 300mg per dag maar ben mss al wat gestegen terug.

Ik vind t ook totaal onverantwoord dat de pipo die me voor de eerste keer gaf en dat goed wist me zoveel liet nemen voor iemand die haar eerste keer nam, niet eens zei dat dat erg veel was voor beginner. Ok, ik had gewenning door Concerta, maar met deze Concerta was ik dus ook gevaarlijk bezig...3 dagen achter elkaar 7 a 10 concerta s van 54 of 36 mg...

En dit is zo n ongelooflijk verslavend spul dat ik het wel weet maar het echt niet doordringt. Daarnaast is mijn begeleider van drughulpverlening ervan overtuigd dat ik dit alleen kan doorbreken...🤔, zegt me ook niet: "jij neemt veel".

Zijn jullie erg voorzichtig of ben ik razend gevaarlijk bezig? K ben er mee akkoord dat erg voorzichtig hiermee omgaan t beste is en gewenning te mijden, voor mij is dit echter te laat. Hoe komt t dat ik iemand kende die vertelde 5 gram op een dag te hebben gebruikt gedurende bijna een jaar geloof ik? Ik bedoel: kan dit 5 gram/dag?

En vooral de vraag, is mijn hulpverlener wel juist bezig? Hij vraagt nooit hoeveel, wat, neem je. Ik zeg t altijd zelf en hij vraagt dan gewoon niet door...als hij niet zegt: "je bent gevaarlijk bezig" en ik heb ook geen referentie om dat te weten en me niet richting opname werkt, eerder er niet voor is tenzij ik bijna kwaad word dat t echt wel nodig is...

Ik weet t effe echt niet meer, maar ik vind dat mijn hulpverlening mij op t gevaar moet wijzen en weten hoeveel ik neem...wanneer ik herval enzo...en t zou fijn zijn als ze (bv huisarts) inzagen dat verslaving echt geen keuze is...en sommigen niet alleen kunnen stoppen. Zonder drugsforum wist ik dus echt niet dat ik zo veel nam. En mijn omgeving kent niks van drugs dus zal me er ook niet op wijzen.

Voor alle duidelijkheid: speed zijn hervallen van 5 a 10 dagen (komt nu vaker voor bij me, waren voordien maanden of minstens maand tussen), voor de rest gebruik Ik 1 tot 4 soms nog concerta s per dag of 8 a 20 vasocedines per dag.
Klik om te vergroten...
10gr speed in 7 dagen is uiterst onvoorzichtig.
Ik neem op 2 dagen tijd 300mg.
Aan mijn tempo heb ik 66 dagen nodig om te gebruiken wat jij neemt op 10 dagen.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
10gr speed in 7 dagen is uiterst onvoorzichtig.
Ik neem op 2 dagen tijd 300mg.
Aan mijn tempo heb ik 66 dagen nodig om te gebruiken wat jij neemt op 10 dagen.
Klik om te vergroten...
Dank je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."