Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jumping Jack zei: Zo he ik gebruikte weinig speed maar begon elke keer snel te trillen van speed. Ik merkte dat ik gewoon veels te snel te veel nam. Een paar lijntjes op een avond is voldoende van speed. Het werkt lang en is sterk spul al heb je het niet door. Hoe kan je lichaam dat niet aangeven? Wel bijzonder. Klik om te vergroten... Tuurlijk merk je dat maar probeer dat dan gewoon te negeren"
"De Dunne zei: Zorg beter voor jezelf.. Je lijf en brein gaan dit niet eeuwig trekken. Zoek eventueel hulp. Klik om te vergroten... Je hebt gelijk man moet beter voor mezelf zorgen wat gebruik betreft. Toen ik jaren geleden ergens rond 2000 begon met speed nam ik altijd maar een lijntje of twee en ging daar de hele nacht op. Ik ben ook al aan het minderen met gebruik en doe het nu nog maar 1x in de week op de vrijdag. Maar ben dan vaak wel tot zondag avond door ha ha Dat doorhalen is echt normaal geworden tegenwoordig. Ik mis tegenwoordig wel het gezelschap en de feestjes en afters. Mensen met de zelfde interesses en de juiste intenties lekker gezellig praten of een dansje doen. Leuke huisfeestjes en dan zelf nog een muzikale bijdrage leveren en om mijn dankbaarheid te uiten een mooie djset te droppen. Ja man sinds mijn psychose zie ik bijna niemand meer dat is nu 8 jaar terug. En sinds 4 jaar gebruik ik dus weer. Maar de laatste 2 jaar steeds meer en vaker. Zit dan in me uppie thuis muziek te luisteren of zelf wat proberen te maken. Maar goed ik gebruik nu 2 tweken ofzo alleen in het weekend. Neem dan nog wel 1.50 gr in een vloeitje maar ga daar dan wel de hele nacht op. Moet nou maar ook proberen de dosis te verlagen en het liefst een maand of twee te stoppen tot het uit mijn systeem is. En dan gewoon weer net als vroeger alleen het weekend en dan ook normale dosis nemen."
"Jumping Jack zei: Goed bezig! Neem nog een lijntje.. G er bij en alles is kompleet.. Klik om te vergroten... Ha Ha Ha been there done that maar met die troep ben ik ook gestopt op eigen kracht. Blij dat ik er van af ben en echt liever niet meer en kijk je uit met die troep. Hou het alleen nog maar bij amf en een biertje. Gestopt met Keta met die ontstopper met wiet met coke en met coke roken en alcohol gebruik nou wel onder controle."
"Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken. Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend. Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde. Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend. Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen. Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven. Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven. Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha. Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen. Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje. Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker. Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?"
"whitesugar zei: Ik heb geen idee hoeveel ik neem, maar 5 gram op 1 weekend? Tering😮 Klik om te vergroten... Ja ben al van plan te minderen dit word ook een beetje veel gebruik en is eigenlijk helemaal niet nodig. Krijg nou toch wel het idee dat er aardig wat tolerantie is opgebouwd."