#1
als Jij blij wordt van bindmiddel in je neus, doen!



Speed is harder,als je ADHD heb, werkt een lijn Ritalin ondspannend, maar,er komt met alle bij, veel troep in je neus,ik stamp 2x10 fijn en neem er 6lijntjes uit,ik voel me eigen dan best,speed blijft speedHii Df-ers.
Ik heb van een vriend vernomen dat het snuiven van ritaline een speed achtig effect geeft.
Wat is hiervan waar? Is het schadelijker dan amfetamine?
Doen of niet doen?
Drientje zei:als Jij blij wordt van bindmiddel in je neus, doen!
Nibiru zei:Drientje zei:als Jij blij wordt van bindmiddel in je neus, doen!
Pilletjes worden toch wel eens gesnoven? Xtc bijv.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."