#1
Wat significant is, is dat voor iedereen ritalin een verschillende uitwerking heeft. Ik heb zelf ADHD en bij mij werkt het verdomd goed. Na jaren uit zelfmedicatie flink wat pep weg te gewerkt te hebben, eigenlijk ging er geen dag voorbij dat ik geen bolletje of hoeveelheid pep door m'n neus joeg zit ik nu geruime tijd aan de riti (4xd.d. 10 mg). Hoewel nog steeds die droge bek, ben ik vanaf dat ik ritalin ben gaan gebruiken, helemaal vd Pep af. Ik slaap weer prima en heb geen moment meer naar de pep geneigd. Soms snuif ik de ritalin wel eens, en hoewel een heel wat mildere werking, smaakt het wel! Geeft ook niet zo'n gruwelijke vieze smaak en stuk zachter vd neus. Mijn benzinekosten zijn een stuk minder, omdat ik rustiger rij en ik ben zo veel meer beheerst en houd overzicht! Daar waar ik dit zonder pep en zonder ritalin kwijt ben. Alsof ik jaren met -3 heb rondgelopen en toen ik de ritalin-bril opgezet kreeg het overzicht wederkeerde. Thank god DSM IV. Scheelt me ook aardig wat geld... Heel soms mis ik de goede pep, maar dat is meer tijdens feestjes... Dan stamp ik een stuk of wat ritalinpilletjes kaduuk, en voel me er aardig mellow door... My life is hack on track! 

