Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb t zelfde probleem. Lijkt alsof er een pepcrisis is ofzo, geen dealers meer te vinden in de beurt. Denk dat k t maar laat rusten, al die moeite voor tering troep."
"Moon zei: Dealers genoeg hoor, je moet alleen de juiste weten te vinden en dat heb ik nu gedaan, heeft wel heeeeel lang geduurd maar dan heb je ook wat Klik om te vergroten... Leer het me. :P"
"Iemand enig idee of pep populair is in de Dubstep scene? Ik ga binnekort naar zo'n feestje en vroeg me af of het makkelijk te regelen is op de dansvloer. hock: Gr"
"Aalpoepert zei: Theupsetter zei: triptune zei: Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ? Klik om te vergroten... Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag? Klik om te vergroten... Goed als ik ben heb ik het even voor je uitgetekent. Kwezel Klik om te vergroten... Heb jij soms ogen in je achterhoofd? (: Kijk nog 1 keer goed naar je plaatje en kijk goed waar je links en rechts hebt gezet."
"r@r@ zei: Op die leeftijd over Hero denken is niet goed, joh. Klik om te vergroten... Ik zou geen leeftijd/situatie/reden weten wanneer het wel goed is... Klik om te vergroten... Agree."
"Exceptional Insight zei: Hoeveel ga je kopen? Klik om te vergroten... Ik heb al een halve gram klaar liggen."
"Sublimo zei: Haha. Geweldig zo een topics. Verder toevallig ook visuals gehad ? Of had je maar een zegel gebruikt ? Klik om te vergroten... Ik heb visuals ervaren, in het begin hele lichte maar, het zien van patronen en alles was een beetje flubberig xD. Vond het heel vet, maar was maar een lage dosis. Er kwamen ook wat hevigere visuals voor, dit kwam na het roken van een pure skuff blow. Ik kon de kamer niet meer bij elkaar houden, alles had zijn eigen wil Volgende keer maar een wat hogere dosis nemen. Kan je aanraden welke dosis goed is voor een mooie trip?"
"Sublimo zei: Supermoendo zei: Kan je aanraden welke dosis goed is voor een mooie trip? Klik om te vergroten... Nee, dat is persoonlijk. Was die trip niet mooi genoeg dan ? Je wilt dus nog harder ? Klik om te vergroten... Het was zeker mooi, maar ik wil graag harder gaan inderdaad."
"Angramar Temenos zei: Ik heb soms ongecontroleerde lachstuipen op lsd, over de meest achterlijke en debiele concept-gedachtes. Vaak is het dan een absurd, buiten proportie getrokken karikatuur van een stereotype, soms de combinatie van meerdere. Vorige keer bijvoorbeeld zat ik ruim 15 minuten te giechelen om het volgende ongeveer: Een belgische cyberpater, Engelbertus Romanovv Kip, die homoseksueel is en aarsbischop wil worden, uit de sint-antwerpse technokerk komt met een cyborg-arm die geprogrammeerd is om mee te bewegen om extreem harde terror-hardcore met een neonbijbel (die eigenlijk een cokedoosje is omdat ie daar verslaafd aan is) in z'n hand ipv een gebalde vuist, omdat z'n gewone arm geamputeerd is omdat die het een goed idee vond om groene glowstickvloeistof in z'n aderen te injecteren tijdens de anale seks waar die ook een spandex en latexfetish kreeg met z'n vriend die een maniakale professor is die jezus-lightsabers maakt voor nonnen die van science fiction houden. Ze beginnen dan een katholiek Cyberbedrijf omdat ze eigenlijk vinden dat katholiek te kut is omdat je in god moet geloven en cyber te kut omdat t niet normaal is om kleine kinderen te misbruiken en ze het maar combineren, maar achteraf besluiten om een anti-pedopartij op te richten en teruggaan in de tijd om zichzelf dood te schieten met een heel groot kanon waarmee ze boxen uit kunnen schieten waar loeiharde tekno uit komt, waarvan de geluidsgolven van de tekno zo vervormen dat ze dansende jezussen maken die op de vliegende kanonskogelboxjes dansen en elkaar anaal verkrachten. Achteraf wordt die wakker en is ie eigenlijk een japanse dude van 12 die dronken is gevoerd op een feest in tokyo en geschminkt werd als clown toen die out was, in de spiegel kijkt, zich letterlijk doodschrikt en overlijdt aan hartinfarct. Wow, dat is nog eens een verhaal Klik om te vergroten... Indrukwekkend."
"Dag luitjes! Ik ben mijn eerste half grammetje (gele) DMT weten te bemachtigen. Nu vroeg ik me af of het erg stinkt als je het smelt? Anders zullen de andere huisbewoners hier niet zo blij mee zijn. Space on broeders!"