Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
98 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauw water is wel wat anders dan koken 🤣 lauw water moet zeker geen probleem zijn. Koken weet ik niet. Zou het plastic overigens ook niet willen koken en dan dat water consumeren... Zitten allerlei weekmakers in die niet gezond zijn. Dat komt dan wellicht ook in het water.
M

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...29
MyLittlePonyPack
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Oke... Ben benieuwd! Hij appt net dat ie eerst mijn methode heeft uitgevoerd en t papiertje heeft doorgeslikt. Daarna heeft ie t zakje in lauw water gedaan en geroerd. Niet alles ging er af. Ook nog afgelikt en de oplossing opgedronken.
Hee maar hij is geen speed addict hoor zegt ie :tilttearlaugh:
Ben benieuwd wat ie voelt!
Klik om te vergroten...

Damn dan ben je wel heel wanhopig. Die halve mg zal hij echt merken qua effect ja 😅
Nouja op deze manier houden tandartsen iig wel werk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Damn dan ben je wel heel wanhopig. Die halve mg zal hij echt merken qua effect ja 😅
Nouja op deze manier houden tandartsen iig wel werk.
Klik om te vergroten...
Hahaha meer als een mg zal het niet zijn nee! :tearsofjoy:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd , ik zou gwn niet op slaap rekenen , ookal neem je het laatste om 18/19 uur.

Alsk gebruik is het meestal nasaal 200mg verdeeld in 3/4 *keer. Als il de laatste neem om 21 uur en wil slapen rond 02:00 uur slik ik Me lam aan benzo's.

Neem hier dus geen voorbeeld aan , want ik kan niet verstandig om met speed en benzo's en al hellemaal niet met de combo...
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb natte speed gekocht een week geleden, deel gedroogd en inmiddels door de neus gehaald. De rest ligt op zolder nog enigszins 'nat' in een laatje maar het word een beetje geel. Is dit slecht? En kan ik dit alleen voorkomen door het in de diepvries te bewaren?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
bensosa zei:
Ik heb natte speed gekocht een week geleden, deel gedroogd en inmiddels door de neus gehaald. De rest ligt op zolder nog enigszins 'nat' in een laatje maar het word een beetje geel. Is dit slecht? En kan ik dit alleen voorkomen door het in de diepvries te bewaren?
Klik om te vergroten...
Nee je kan dit alleen voorkomen door je speed te wassen.
Als hij een paar uurtjes of dagen open ligt of open is geweest, en slaat geel uit,
Wil dit 9 van de 10 zeggen dat er cafeïne in zit .
Laat je speed testen en was hem met aceton :thumbsup1:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jup , hun 1 pagina terug gaan en de sticky wassen met aceton bekijken, makkelijker kan niet.
Duurt ook maar een 15 20 minuutjes om te doen , ik was hem meestal 2x om zeker te zij dat alles er uit is.
In principe is het gwn je speed drogen (kurkdroog) in een glas gooien , aceton vullen (afhankelijk van de hoeveelheid speed) een minuutje goed roeren en overgieten in een ander glas met kifiefilter in , en terug laten drogen (wederom kurkdroog) je gaat merken dat je speed veel minder brokkelig is en dat het meer echt poeder is.
Edit*
En dat het een mooi wit poeder is geworden dat niet meer geel zal uitslaan.

Eens je gewassen speed gehad het zonder de cafeïne , Wil je nix anders meer...

Vanaf men eerste was heb ik nooit meer ongewasse speed gesnoven , ookal was deze op +70% getest.

Mijn mening , jouw lichaam.
:peace1:
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, dat er cafeïne in zit kan me niet zoveel schelen. Bedankt voor de info. Het is dus verder niet extra slecht om gele speed te snuiven?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
bensosa zei:
Oke, dat er cafeïne in zit kan me niet zoveel schelen. Bedankt voor de info. Het is dus verder niet extra slecht om gele speed te snuiven?
Klik om te vergroten...
Geel hoeft niet persee cafeïne te zijn maar 9 van de 10 wel, best laten testen en ook wassen.
Als je het wikt snuiven , is het jou lichaam.
Ik raad aan het niet te doen.
Pure amfetamine is veel fijner qua werking.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Ik heb pep en een micro-weegschaaltje, alleen niet zo'n sleutel :sweatsmile: Heb een hele andere vorm sleutel voor mn brievenbus. Maar zo gokken van een foto is niet echt te doen.
Klik om te vergroten...
Ja i know , tis de grote van een pilletje 5mg dex, daarom ... maar een pill is geperst.
Dus een schaal zal de enige oplossing zijn🤣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Edit , naar gevoel van 2 puntjes.
Denk ik uit ervaring denk ik dus 15 a 20mg de 2 samen..
Ben een klein beetje scherper en de muziek sorteren verloopt leuk en multitaskerig.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Edit , naar gevoel van 2 puntjes.
muziek sorteren verloopt leuk en multitaskerig.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nu ook van Amnesia weed :P
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wie weet nog een leuke spelletje uit de App store om lekker te spelen op pep?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
bensosa zei:
Wie weet nog een leuke spelletje uit de App store om lekker te spelen op pep?
Klik om te vergroten...

Wordfeud 🤓
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Aniet_Speed zei:
Wordfeud 🤓
Klik om te vergroten...
Dat speel ik ook vaak:tilttearlaugh: En lekker swipen op tinder lol
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha ja s grappig he dan😂. Oja Wordsnack is ook wel leuk opzich, maar als ik teveel op heb zie ik het dan echt niet meer..😆
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Aniet_Speed zei:
Haha ja s grappig he dan😂. Oja Wordsnack is ook wel leuk opzich, maar als ik teveel op heb zie ik het dan echt niet meer..😆
Klik om te vergroten...
Heb ik bij Wordfeud ook, hahaha. Ga dan vaak 10 spelletjes tegelijk beginnen, dan alles door elkaar spelen en vervolgens helemaal knetter worden omdat ik niks kan onthouden:tilttearlaugh: Mijn geheugen na een tijdje gebruik is echt zo hopeloos hahaha
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nu ook iets ontdekt haha, zag t op fb voorbij komen bij iemand... als je op Google een diersoort intypt staat er bij sommige links, 3d weergeven, dan kun je dat ding in je huis of wat dan ook 3d bekijken en foto's maken... Ben er nu al paar uur zoet mee🤣🤣fckin droog...

20200331_233507.jpg
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aniet_Speed zei:
Ik heb nu ook iets ontdekt haha, zag t op fb voorbij komen bij iemand... als je op Google een diersoort intypt staat er bij sommige links, 3d weergeven, dan kun je dat ding in je huis of wat dan ook 3d bekijken en foto's maken... Ben er nu al paar uur zoet mee🤣🤣fckin droog...
Klik om te vergroten...
Of fotos maken en naderhand iets (wat beweegt) toevoegen kan ook via Snapchat, dat al eens geprobeerd? Naast al die belachelijke filters kun je ook van alles( smileys, memes, gids) opzoeken en erbij zetten 🙃
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
TripJess zei:
Of fotos maken en naderhand iets (wat beweegt) toevoegen kan ook via Snapchat, dat al eens geprobeerd? Naast al die belachelijke filters kun je ook van alles( smileys, memes, gids) opzoeken en erbij zetten 🙃
Klik om te vergroten...

Oohh nee dat wist ik niet! Ik ga het eens bekijken haha😆 thnx voor de tip😋
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."