#1
Van speed is er weinig serotonine uitputtingJe bedoelt dopamine en serotonine, toch?
Van speed is er weinig serotonine uitputtingJe bedoelt dopamine en serotonine, toch?
Ah ja, geen idee ben zelf alleen bekend met de tabletten van Sandoz. als ik de vertraagde afgifte door midden bijt ( harde tabletten) dan krijg ik wel de volle 54mg in één keer i.p.v de verlengde afgifte.
Nee klopt, ik heb voor na de middag nog een losse tablet van 10mg die ik wel eens gecrusht heb. Daar kan je gewoon een lijn van 8cm van maken terwijl je maar 10mg werkende stof hebt.Ik heb nog nooit verlengde tabletten gehad, alleen een x een recept capsules.
Pillen crushen en snuiven is denk niet ha dig ivm bindmiddelen.
Nee klopt, ik heb voor na de middag nog een losse tablet van 10mg die ik wel eens gecrusht heb. Daar kan je gewoon een lijn van 8cm van maken terwijl je maar 10mg werkende stof hebt.
Dus denk dat er uiteindelijk meer bindmiddel in je neus terecht komt ( waar je neus ook enorm van gaat dicht zitten ) dan de methylfenidaat. De verlengde afgifte kan je ook zo goed als niet door midden krijgen, eigenlijk alleen door te kauwen. Er zit een soort coating omheen volgens mij waar door het niet gelijk oplost in je maag, maar daar een aantal uur over doet.
voor bindmiddel te verwijderen enz? en met de zuiverheidWaarom wassen? Tis medicijn, geen vervuilde straat drug.
In de bolletjes IN de capsule zit (zo goed als) geen bindmiddel.
Tabletten wel.
Hoe ik het heb ervaren is dat je een meer coke achtig effect krijgt als je het snuift. Ik ben dan ook de hele nacht wakker als ik dat doe, terwijl als ik het slik, zo’n twee uur voor dat ik ga slapen, dan kan ik prima in slaap komen en is het effect gewoon chill. Het is al wel een enkele jaren terug dat ik dat heb gedaan, en het kan ook verschillen per persoon hoe de een op een bepaald merk methylfenidaat reageert, want daar zit nog al een verschil in.Een goede pillen crusher krijgt alles tot poeder.
Ik heb die kennis verteld dat het kan maar ik niet kan vertellen qua verschil in effect. Dat antwoord heb ik niet gekregen (nog) hier.
Dus hij denkt nog na of hij ze wil.
waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣Hoe ik het heb ervaren is dat je een meer coke achtig effect krijgt als je het snuift. Ik ben dan ook de hele nacht wakker als ik dat doe, terwijl als ik het slik, zo’n twee uur voor dat ik ga slapen, dan kan ik prima in slaap komen en is het effect gewoon chill. Het is al wel een enkele jaren terug dat ik dat heb gedaan, en het kan ook verschillen per persoon hoe de een op een bepaald merk methylfenidaat reageert, want daar zit nog al een verschil in.
Nah, dan koop ik wel speed. Zoveel werk voor weinig leuk effect.voor bindmiddel te verwijderen enz? en met de zuiverheid
Dat schrijft @Nya77 toch niet? Alleen dat het coke achtig is.waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣
ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?Nah, dan koop ik wel speed. Zoveel werk voor weinig leuk effect.
Ik gebruik niet vaak speed en dan ook per x heel weinig. Mits ik goede heb en dat js hier niet meer te vinden dus ik koop niet meer voorlopig.ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
en zo een RC stimulant met zelfde eigenschappen als "speed" ?Ik gebruik niet vaak speed en dan ook per x heel weinig. Mits ik goede heb en dat js hier niet meer te vinden dus ik koop niet meer voorlopig.
Vaak veel speed sloopt je ja. Elk weekend is al slopend
Oh en het sloopt iedereen, oud, jong etcja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
Bestaat niet…. Geen enkele rc lijkt ECHT op speeden zo een RC stimulant met zelfde eigenschappen als "speed" ?
Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣
Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).Een goede pillen crusher krijgt alles tot poeder.
Ik heb die kennis verteld dat het kan maar ik niet kan vertellen qua verschil in effect. Dat antwoord heb ik niet gekregen (nog) hier.
Dus hij denkt nog na of hij ze wil.
Kijk, dat is een antwoord waar we wat aan hebben!Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..
Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).
maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.
kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.
maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
Hahah wat? Je moet ergens van kotsen en je wil nog meer nemen? Misschien eerst even de pep wassen. Het kan zijn dat er veel cafeïne door heen zit en daar kun je goed misselijk van worden.Hey, ik weet niet of ik hier juist zit, ben nieuw hier! Ik snuif speed normaal altijd, maar deze is van smaak en geur echt rampzalig. Heb hier dus 'n bommetje van gemaakt +/- 70mg. Nu heb ik ongeveer een uurtje na het innemen moeten braken. Zal dit de werking teniet doen? zou ik nog' n klein bommetje moeten bijnemen gezien er nu misschien het meeste werd uitgebraakt? Aangezien ik na een uur sinds het innemen nog geen heftige effecten heb, enkel een ietwat licht gevoel in mijn hoofd.
Thanks alvast!
Precies hoe ik het ervaar, je hebt maar heel even “plezier” wat je niet eens “plezier” kan noemen en je zit wel met een ongelofelijke rebound opgescheept die de hele nacht duurt, terwijl je eigenlijk maar een klein beetje hebt genomen.Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..
Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).
maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.
kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.
maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
Had hem gisteren al getypt , maar was aan het gamen en hoorde men character doodgaan tijdens het blowen 😂Kijk, dat is een antwoord waar we wat aan hebben!
Thanks! 👍
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."