Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Je bedoelt dopamine en serotonine, toch?
Klik om te vergroten...
Van speed is er weinig serotonine uitputting

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...29
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nya77 zei:
Ah ja, geen idee ben zelf alleen bekend met de tabletten van Sandoz. als ik de vertraagde afgifte door midden bijt ( harde tabletten) dan krijg ik wel de volle 54mg in één keer i.p.v de verlengde afgifte.
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit verlengde tabletten gehad, alleen een x een recept capsules.
Pillen crushen en snuiven is denk niet ha dig ivm bindmiddelen.
N
Nya77Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ik heb nog nooit verlengde tabletten gehad, alleen een x een recept capsules.
Pillen crushen en snuiven is denk niet ha dig ivm bindmiddelen.
Klik om te vergroten...
Nee klopt, ik heb voor na de middag nog een losse tablet van 10mg die ik wel eens gecrusht heb. Daar kan je gewoon een lijn van 8cm van maken terwijl je maar 10mg werkende stof hebt.
Dus denk dat er uiteindelijk meer bindmiddel in je neus terecht komt ( waar je neus ook enorm van gaat dicht zitten ) dan de methylfenidaat. De verlengde afgifte kan je ook zo goed als niet door midden krijgen, eigenlijk alleen door te kauwen. Er zit een soort coating omheen volgens mij waar door het niet gelijk oplost in je maag, maar daar een aantal uur over doet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nya77 zei:
Nee klopt, ik heb voor na de middag nog een losse tablet van 10mg die ik wel eens gecrusht heb. Daar kan je gewoon een lijn van 8cm van maken terwijl je maar 10mg werkende stof hebt.
Dus denk dat er uiteindelijk meer bindmiddel in je neus terecht komt ( waar je neus ook enorm van gaat dicht zitten ) dan de methylfenidaat. De verlengde afgifte kan je ook zo goed als niet door midden krijgen, eigenlijk alleen door te kauwen. Er zit een soort coating omheen volgens mij waar door het niet gelijk oplost in je maag, maar daar een aantal uur over doet.
Klik om te vergroten...

Een goede pillen crusher krijgt alles tot poeder.
Ik heb die kennis verteld dat het kan maar ik niet kan vertellen qua verschil in effect. Dat antwoord heb ik niet gekregen (nog) hier.

Dus hij denkt nog na of hij ze wil.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Waarom wassen? Tis medicijn, geen vervuilde straat drug.
In de bolletjes IN de capsule zit (zo goed als) geen bindmiddel.
Tabletten wel.
Klik om te vergroten...
voor bindmiddel te verwijderen enz? en met de zuiverheid
N
Nya77Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Een goede pillen crusher krijgt alles tot poeder.
Ik heb die kennis verteld dat het kan maar ik niet kan vertellen qua verschil in effect. Dat antwoord heb ik niet gekregen (nog) hier.

Dus hij denkt nog na of hij ze wil.
Klik om te vergroten...
Hoe ik het heb ervaren is dat je een meer coke achtig effect krijgt als je het snuift. Ik ben dan ook de hele nacht wakker als ik dat doe, terwijl als ik het slik, zo’n twee uur voor dat ik ga slapen, dan kan ik prima in slaap komen en is het effect gewoon chill. Het is al wel een enkele jaren terug dat ik dat heb gedaan, en het kan ook verschillen per persoon hoe de een op een bepaald merk methylfenidaat reageert, want daar zit nog al een verschil in.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nya77 zei:
Hoe ik het heb ervaren is dat je een meer coke achtig effect krijgt als je het snuift. Ik ben dan ook de hele nacht wakker als ik dat doe, terwijl als ik het slik, zo’n twee uur voor dat ik ga slapen, dan kan ik prima in slaap komen en is het effect gewoon chill. Het is al wel een enkele jaren terug dat ik dat heb gedaan, en het kan ook verschillen per persoon hoe de een op een bepaald merk methylfenidaat reageert, want daar zit nog al een verschil in.
Klik om te vergroten...
waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
madhatter zei:
voor bindmiddel te verwijderen enz? en met de zuiverheid
Klik om te vergroten...
Nah, dan koop ik wel speed. Zoveel werk voor weinig leuk effect.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
madhatter zei:
waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Dat schrijft @Nya77 toch niet? Alleen dat het coke achtig is.
Ben ik het deels mee eens . Lijkt niet echt op coke maar meer op coke dan op speed.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Nah, dan koop ik wel speed. Zoveel werk voor weinig leuk effect.
Klik om te vergroten...
ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
madhatter zei:
ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik niet vaak speed en dan ook per x heel weinig. Mits ik goede heb en dat js hier niet meer te vinden dus ik koop niet meer voorlopig.

Vaak veel speed sloopt je ja. Elk weekend is al slopend
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Ik gebruik niet vaak speed en dan ook per x heel weinig. Mits ik goede heb en dat js hier niet meer te vinden dus ik koop niet meer voorlopig.

Vaak veel speed sloopt je ja. Elk weekend is al slopend
Klik om te vergroten...
en zo een RC stimulant met zelfde eigenschappen als "speed" ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
madhatter zei:
ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
Klik om te vergroten...
Oh en het sloopt iedereen, oud, jong etc
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
madhatter zei:
en zo een RC stimulant met zelfde eigenschappen als "speed" ?
Klik om te vergroten...
Bestaat niet…. Geen enkele rc lijkt ECHT op speed
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
madhatter zei:
waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..


De Dunne zei:
Een goede pillen crusher krijgt alles tot poeder.
Ik heb die kennis verteld dat het kan maar ik niet kan vertellen qua verschil in effect. Dat antwoord heb ik niet gekregen (nog) hier.

Dus hij denkt nog na of hij ze wil.
Klik om te vergroten...
Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).

maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.

kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.

maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..



Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).

maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.

kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.

maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
Klik om te vergroten...
Kijk, dat is een antwoord waar we wat aan hebben!
Thanks! 👍
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
shmoekel zei:
Hey, ik weet niet of ik hier juist zit, ben nieuw hier! Ik snuif speed normaal altijd, maar deze is van smaak en geur echt rampzalig. Heb hier dus 'n bommetje van gemaakt +/- 70mg. Nu heb ik ongeveer een uurtje na het innemen moeten braken. Zal dit de werking teniet doen? zou ik nog' n klein bommetje moeten bijnemen gezien er nu misschien het meeste werd uitgebraakt? Aangezien ik na een uur sinds het innemen nog geen heftige effecten heb, enkel een ietwat licht gevoel in mijn hoofd.

Thanks alvast!
Klik om te vergroten...
Hahah wat? Je moet ergens van kotsen en je wil nog meer nemen? Misschien eerst even de pep wassen. Het kan zijn dat er veel cafeïne door heen zit en daar kun je goed misselijk van worden.
N
Nya77Lid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..



Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).

maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.

kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.

maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
Klik om te vergroten...
Precies hoe ik het ervaar, je hebt maar heel even “plezier” wat je niet eens “plezier” kan noemen en je zit wel met een ongelofelijke rebound opgescheept die de hele nacht duurt, terwijl je eigenlijk maar een klein beetje hebt genomen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Kijk, dat is een antwoord waar we wat aan hebben!
Thanks! 👍
Klik om te vergroten...
Had hem gisteren al getypt , maar was aan het gamen en hoorde men character doodgaan tijdens het blowen 😂

scuzeee 🤷🏻‍♂️🤣
✌️.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vannacht door speed niet geslapen maar wel van ongeveer 2 tot 9 lekker in bed gelegen met ogen dicht af en toe sigaretje. Nu voel ik me aan de ene kant moe maar ook wel uitgerust. Wat doet dit nou met iemand? Het klinkt vaag i know
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."