#1
@Ganggang💯 @MDMAZING @Natozlato mission accomplished, vraag me niet hoe maar het is gewoon gelukt, hoofd rustig houden en een geile vriendin en dan lukt het wel😆😆
Winnaar!@Ganggang💯 @MDMAZING @Natozlato mission accomplished, vraag me niet hoe maar het is gewoon gelukt, hoofd rustig houden en een geile vriendin en dan lukt het wel😆😆
Ook ik heb geen slaapproblemen na coke. Meer zelfs: cocaïne is, naast LSD, de enige drug waarvan ik nooit brak ben the day after.Ik kan absoluut niet slapen na coke, hooguit 2 uurtjes als ik mazzel heb.
Herkenbaar. Heb nooit dagelijks gebruikt maar toen ik nog veel snoof had ik ook veel minder neushaar. Langzamerhand vreet het alles weg in je neus.Haha ik heb een random vraagje; perfect topic dus. Ik heb een hele tijd speed gesnoven laatste 2 maanden bijna dagelijks (nu bijna een week nuchter🤩), maar vroeg mij af of meer mensen dit ervaren. Ik heb namelijk bijna geen neushaar meer over, hahaha. Kan dat komen door de speed? Hebben meer mensen dit en krijg je dit alleen met speed of ook bij andere 'snuif'-drugs?
(Komt goed uit nu met alle Corona die de neusharen buiten het lichaam moeten houden🙄, lol) Maar dat terzijde
Dat idee heb ik ook inderdaad. Bewijst maar weer wat voor chemische troep het eigenlijk isHerkenbaar. Heb nooit dagelijks gebruikt maar toen ik nog veel snoof had ik ook veel minder neushaar. Langzamerhand vreet het alles weg in je neus.
Je kan het ook in capsules doen als je je neushaar niet kunt missen natuurlijk.Dat idee heb ik ook inderdaad. Bewijst maar weer wat voor chemische troep het eigenlijk is![]()
(maar oh zo lekker......)
Helemaal waar natuurlijk! Het is verder geen probleem of iets, ik was erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit opgevallen warenJe kan het ook in capsules doen als je je neushaar niet kunt missen natuurlijk.

Ja , links haar , recht nooit haar meer.Haha ik heb een random vraagje; perfect topic dus. Ik heb een hele tijd speed gesnoven laatste 2 maanden bijna dagelijks (nu bijna een week nuchter🤩), maar vroeg mij af of meer mensen dit ervaren. Ik heb namelijk bijna geen neushaar meer over, hahaha. Kan dat komen door de speed? Hebben meer mensen dit en krijg je dit alleen met speed of ook bij andere 'snuif'-drugs?
(Komt goed uit nu met alle Corona die de neusharen buiten het lichaam moeten houden🙄, lol) Maar dat terzijde
Ja en ik ga er op letten dat. Ik die vragen beter gaan indelen. Maar ik had tijdje terug gehoord dat DF-Meetings . Want vind hier wel plezante mensen en ja dat zou tof zijn niet ? GrtzSoms heb je kleine vragen waar je geen heel topic voor hoeft te openen. Deponeer ze hier!
Ik begin:
Sommigen combineren Benzo’s met speed, vooral in de comedown.
Nu is mijn vraag of een benzo alleen de negatieve bijwerkingen van speed maskeren/verminderen of ook de echte speed werking en positieve effecten?
Ik heb namelijk een x Xanax na speed genomen en dat voelde best wel fijn. Het lichte gevoel van saggo-down zijn is weg, de craving ook, het eventuele (te)strak staan is weg en ook kun je sneller slapen.
Laatst las ik dat iemand standaard een benzo neemt TIJDENS de speed. Ik vraag mij dus af of een benzo ook de positieve werking van speed wegneemt?
Ja en ik weet dat het een slechte combi is hoor.
Ik weet nu niet zo goed of dit bij het kopje xtc op speed hoort.
Xtc en speed werkt allebei op je serotonine (toch?)
Als je af en toe speed neemt, gaat dat ook opgegeven moment effect hebben op xtc?
Dat je de xtc minder voelt? Of werkt dat niet zo
Kort maar krachtig!
Dat ligt er wel een beetje aan hoe veel en hoe vaak je speed neemt. Als je je hele dopamine receptoren kapot hebt gesnoven ga je zeker minder van xtc merken en zal de kater ook heviger zijn.Ik weet nu niet zo goed of dit bij het kopje xtc op speed hoort.
Xtc en speed werkt allebei op je serotonine (toch?)
Als je af en toe speed neemt, gaat dat ook opgegeven moment effect hebben op xtc?
Dat je de xtc minder voelt? Of werkt dat niet zo
Gewoon uitzitten. Probeer wat te eten en drinken. Daar word je wel moe van.Ik heb +-30 uur geleden 150mg speed in een bommetje gepakt, en een uur daarvoor 50mg gesnoven. Normaal gesproken zou dit al lang uitgewerkt zijn, in mijn ervaring. Alleen deze keer dus niet. Slapen is onmogelijk, en de gebruikelijke effecten (focus, motivatie, energie etc) zijn nog aanwezig. Daarnaast zit ik ook nog steeds flink te kaakschaatsen. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt of over gehoord? Zo ja, word dit gewoon een kwestie van uitzitten of moet ik hier iets mee?
Speed is getest op 64% amfetamine , de rest caffeine.
23j, man, 95kg & 189cm. Ruime ervaring.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."