Oh, neen. Het doel is absoluut niet om een kleerkast te worden. Heb ook heel weinig met alles wat je in de sportschool kan doen. Ben daar echt het type niet voor.
Maar omdat ik heel moeilijk op gewicht blijf dankzij de pep verslaving (ondanks dat ik wel echt heel erg goed en gezond eet) leek het me het proberen waard om te kijken wat weight gainers op zouden leveren als extra naast de maaltijden.
Ik ben wel aan de bewegelijke kant. Alleen niet qua sexmarathonnachten. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik uberhaupt geneukt heb, dan praten we over jaren geleden. Waarom vertel ik dit eigenlijk? Ohja, the art of not giving a fuck (letterlijk in deze).
Maar ik zit niet stil zeg maar. Ik ben altijd in de weer met opruimen, huishoudelijk... of wat stapjes verder en complete huis een nieuw verfje geven. Ik wandel zoveel mogelijk met me hondje. En op warme zomerse dagen fiets ik gerust 10-20km, zwetend als een fontein dat wel. Ik loop ook regelmatig zwerfvuil rondes door de wijk om het beetje schoon te houden, en omdat ik het stiekem ook wel een tweaky klusje vind.
Dat zit wel goed met de zuiverheid. Ben inmiddels wel op de leeftijd aangekomen dat je lichaam gaat protesteren als je hele slechte speed dag in dag uit..... brrrr...
Yep, spijker op den kop. Daar zit een groot probleem. Want ondanks de kwalen ben ik nog steeds behoorlijk verliefd op speed. We zijn zo met elkaar verbonden geraakt, ben bang dat ik de goot eerst harder moet raken wil dat helpen met de motivatie om te stoppen. Ik ben wel eerder langere tijd gestopt dus kan het wel als ik me er echt toe zet, maar vreemd genoeg is wat me lichaam me verteld niet goed genoeg als indicator. Heb nog een lange weg te gaan.
Daarom tot die tijd alle pijlen gericht op schade-beperking.
Dank je wel voor de vele nuttige informatie, ik heb alles even over genomen in m'en omgaan met speed boekje. Zelf shakes maken klinkt interessant en zal een van de eerste dingen zijn die ik ga proberen.
Ondertussen lijkt de weight gainer wel een positieve werking te geven. Ik ben sinds de start een kleine 4 kilo aangekomen. Dit in combinatie met speed gebruik. Wat ook hielp is de smaak.. Het smaakt eigenlijk naar het aflikken van de houten bakkerslepel waar koekjes beslag/deeg mee gemaakt is. Als ik toen ik 8 jarig jongetje had geweten dat je daar vloeibare drank van kon kopen? Nou dan had ik het wel geweten.
Dus er is wel enig resultaat. Maar neemt niet weg dat ik alle andere mogelijkheden ook wil proberen. Ben wat dat betreft echt een onderzoeker, verzamelaar... enfin, de typische pep liefhebber met alle hobby's die daarbij komen kijken.
godverdomme man
is dat schrikken op dit uur van de nacht alles bloedrood
ik dacht dat je in een woedebui ontvlamde
en mij gepeperd en ongezouten me de les ging lezen.
maar het omgekeerde was waar.
leuk leuk je bezighoudingen, lol
ik zit nu in de thuisklusfase, of soms de typnacht occasioneel ,
maar verdorie al zwerfvuil in de buurt gaan ruimen, das al een stap verder, in de poetsdrangfase
maarja
op een keer heb je alles gedaan hee
praatgewijs met alle pep van de wereld zal ik wel nooit uitgepraat raken
maar per afwisseling eens iets anders van tweakactiviteit gaan doen, is zeker leuk ja, de poetskick is nieuw voor me
en voel me nu al vervelend ondanks het het nier netjes is , alsk even niet poetste, gek he
neen wist dat je geen kleerkast wou zijn nhoor, maarja daar dienen ze zogezegd voor, maar das BS eten als een beest daar wordt je sterk en groot van;
een beetje pepper zou toch zeker elke vier uur een kleine maaltijd moeten nuttigen,
zeeeeeker met jouw activiteitsniveau
een ganse dag klussen hakt er ook in hoor
wat heb jj gedaan deze nacht ?
ja die seksmarathon was ter illustratie van het uiterste extreme, dan heb je zoals. ik nu sofahangend omringd door katten volcontinu typen,
zeker dat het ook calorien vreet hoor je voelt het hoor naar het einde toe,
ja pep je moet het kunnen kanaliseren die energie, en als je het dan in goede banen leidt, en je favo tweak dingetjes hebt ist leuk ja
hoelang gebruik je, en hoe oud ben je?
PRive lullen mag ook hoor
groetjes de nachtwacht van de overkant