Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chr0nic zei:
Heb vorige week opnieuw wat pep gekocht bij de zelfde dealer waar ik het altijd haal. Dit keer zei die erbij dat het de beste pep is die hij ooit verkocht heeft. Ik neem dat soort dingen altijd met een korreltje zout! Wel merk ik bij deze pep amper tot geen bijwerkingen terwijl ik bij de pep wat ik altijd had hartkloppingen kreeg en vaak een nerveus/ongemakkelijk gevoel. Zou dit dan toch met de zuiverheid te maken hebben? Hoe zuiverder de pep, hoe minder bijwerkingen?
Klik om te vergroten...
Ja zuivere geeft minder bijwerking.

Wassen met aceton en zien hoeveel versnijding er ik zit/zat of testen in een labo.

Je kan ook toevallig dex in handen hebben , maar lijkt me onwaarschijnlijk als je bij je vaste dealer gekocht hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...242526272829
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ja zuivere geeft minder bijwerking.

Wassen met aceton en zien hoeveel versnijding er ik zit/zat of testen in een labo.

Je kan ook toevallig dex in handen hebben , maar lijkt me onwaarschijnlijk als je bij je vaste dealer gekocht hebt.
Klik om te vergroten...
Dex snuift ook niet fijn. Vieze bindmiddel/plak in je neus en nauwelijks effect
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Dex snuift ook niet fijn. Vieze bindmiddel/plak in je neus en nauwelijks effect
Klik om te vergroten...
Dat krijg je als je medische dex crushed en snuift.
Heb hier nog een klein deel 69% poeder liggen.
Lekker zacht in de neus , geen witte brokken/slijm of neusgepeuter.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Ja zuivere geeft minder bijwerking.

Wassen met aceton en zien hoeveel versnijding er ik zit/zat of testen in een labo.

Je kan ook toevallig dex in handen hebben , maar lijkt me onwaarschijnlijk als je bij je vaste dealer gekocht hebt.
Klik om te vergroten...
Dextroamfetamine krijg ik al op dokters voorschrift! Poos gebruikt maar mijn advies dosis is veeelste hoog, krijg er hartkloppingen van en een opgejaagd gevoel. Op lagere dosis wat minder maar dan heb ik nog teveel ADHD klachten dus dan zijn de bijwerkingen het mij niet waard.
Speed daarentegen werkt prima op wat lagere dosissen en de bijwerkingen zijn een stukken minder dan met dex, vooral de pep die ik dus vorige week gehaald heb.
Aangezien het gebruik van dextroamfetamine volgens de dokter veilig en onschadelijk is voor mensen met ADHD, vraag ik me af waarom speed (zonder schadelijke versnijdingsmiddelen) dan niet vergelijkbaar is... of is levoamfetamine dan werkelijk zoveel schadelijker dan dextro?

Volgens een stukje op Drugsinfoteam.nl wordt er het volgende gezegd:

Dexamfetamine heeft bij een zelfde dosering een sterkere werking op het centraal zenuwstelsel en een zwakkere werking op het perifere zenuwstelsel. Dit komt door hoe dexamfetamine op de receptoren past. Levamfetamine heeft een iets sterkere cardiovasculaire (dus op hart - en bloedvaten) werking dan dexamfetamine.
Klik om te vergroten...

edit: Las je hele reactie verkeerd. Dacht dat je zei "Je kan ook kijken of je toevallig dex in hadden kunt krijgen".. vandaar mijn reactie..
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Het kan zeker helpen. Let wel: het is GEEN vervanging voor een maaltijd. Plus dat je idd de etiketten goed moet lezen. Veel merken bevatten vooral heel veel suiker wat juist averechts werkt en ongezond is.

Als het je puur om gewicht aankomen gaat en niet spiermassa met trainen kun je beter volledige drinkvoeding kopen en een flesje NA elke maaltijd nemen.
Bv Nutridrink etc.
Klik om te vergroten...
nutridrink aight , dat was hetgeen ik al vaak gehoord heb opt forum maar de naam ontglipte me thx, neem jij dat ook @De Dunne ?

is dat dat die die in de albert heijn te krijgen is?

maar ik ben een beetje anti alles dat gefabriceerd is qua voeding (industriêle voeding ) , daarom dat ik zelf je weight gain of massale calorie bommen maken op pep is het beste, met pure ingrediënten , echter de whey is dan ook in mijn strategie gefabriceerd.
echter een zwaar getest product maar toch, je kan ook als kwark kiezen als eiwitbron op pep.

maar dan bereid je u beter voor, tijdens het gebruik zal het er vaak niet van komen .
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
blue eyes zei:
nutridrink aight , dat was hetgeen ik al vaak gehoord heb opt forum maar de naam ontglipte me thx, neem jij dat ook @De Dunne ?

is dat dat die die in de albert heijn te krijgen is?
Klik om te vergroten...

Vroeger wel een paar x een periode voorgeschreven gekregen via diëtiste.
Nee je kunt het niet zo kopen. Heeeeel soms restjes bij bv drogisterijen maar nooit de beste.
Bij grote apotheken kun je je het vaak zonder recept kopen, niet overal hoor.
Anders via internet bestellen.

Neem het wel NA je normale maaltijd. Anders neem je uiteindelijk alsnog niet meer voedsel omdat die flesjes best vol gevoel geven.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#7
I
n8wachT zei:
Als er een member of the month award was... dan had je deze wat mij betreft in the pocket
Klik om te vergroten...
deze is nog eens het herquoteren waard.
toen kakte ik in , en had ik geen positieve krachten meer om er van te genieten
maar ja dat was wel mooi , maarja beter houden we de competities buiten het forum;
HOE gaat ie n8wacht? ben je van wacht
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#8
blue eyes zei:
Men denkt oh suplementen zijn de sleutel , in no time word ik een kleerkast.
Klik om te vergroten...

Oh, neen. Het doel is absoluut niet om een kleerkast te worden. Heb ook heel weinig met alles wat je in de sportschool kan doen. Ben daar echt het type niet voor.

Maar omdat ik heel moeilijk op gewicht blijf dankzij de pep verslaving (ondanks dat ik wel echt heel erg goed en gezond eet) leek het me het proberen waard om te kijken wat weight gainers op zouden leveren als extra naast de maaltijden.


blue eyes zei:
hoe beweeglijk ben je..?. maar stel nu een stomende sexmarathonnacht , met een onderhoud van over de 3000 kcals die je al zowizo nodig hebt in mijn geval, neukend tot je scheel kijkt, het zweet parelt je over de wangen , het voorhoofd,
Klik om te vergroten...

Ik ben wel aan de bewegelijke kant. Alleen niet qua sexmarathonnachten. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik uberhaupt geneukt heb, dan praten we over jaren geleden. Waarom vertel ik dit eigenlijk? Ohja, the art of not giving a fuck (letterlijk in deze).

Maar ik zit niet stil zeg maar. Ik ben altijd in de weer met opruimen, huishoudelijk... of wat stapjes verder en complete huis een nieuw verfje geven. Ik wandel zoveel mogelijk met me hondje. En op warme zomerse dagen fiets ik gerust 10-20km, zwetend als een fontein dat wel. Ik loop ook regelmatig zwerfvuil rondes door de wijk om het beetje schoon te houden, en omdat ik het stiekem ook wel een tweaky klusje vind.


blue eyes zei:
je kunt als je zuiver spul hebt , en tolerantie er zeker tegen op eten
Klik om te vergroten...

Dat zit wel goed met de zuiverheid. Ben inmiddels wel op de leeftijd aangekomen dat je lichaam gaat protesteren als je hele slechte speed dag in dag uit..... brrrr...


blue eyes zei:
daar zou ik me maar goed over gaan bezinnen.
de eerste klacht die ik al is het maar het geringste klachtje zou gewaarworden is bye bye speed
Klik om te vergroten...

Yep, spijker op den kop. Daar zit een groot probleem. Want ondanks de kwalen ben ik nog steeds behoorlijk verliefd op speed. We zijn zo met elkaar verbonden geraakt, ben bang dat ik de goot eerst harder moet raken wil dat helpen met de motivatie om te stoppen. Ik ben wel eerder langere tijd gestopt dus kan het wel als ik me er echt toe zet, maar vreemd genoeg is wat me lichaam me verteld niet goed genoeg als indicator. Heb nog een lange weg te gaan.

Daarom tot die tijd alle pijlen gericht op schade-beperking.

Dank je wel voor de vele nuttige informatie, ik heb alles even over genomen in m'en omgaan met speed boekje. Zelf shakes maken klinkt interessant en zal een van de eerste dingen zijn die ik ga proberen.

Ondertussen lijkt de weight gainer wel een positieve werking te geven. Ik ben sinds de start een kleine 4 kilo aangekomen. Dit in combinatie met speed gebruik. Wat ook hielp is de smaak.. Het smaakt eigenlijk naar het aflikken van de houten bakkerslepel waar koekjes beslag/deeg mee gemaakt is. Als ik toen ik 8 jarig jongetje had geweten dat je daar vloeibare drank van kon kopen? Nou dan had ik het wel geweten.

Dus er is wel enig resultaat. Maar neemt niet weg dat ik alle andere mogelijkheden ook wil proberen. Ben wat dat betreft echt een onderzoeker, verzamelaar... enfin, de typische pep liefhebber met alle hobby's die daarbij komen kijken.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#9
blue eyes zei:
HOE gaat ie n8wacht? ben je van wacht
Klik om te vergroten...

Laat ik er nou toevallig zijn! 👌
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Vroeger wel een paar x een periode voorgeschreven gekregen via diëtiste.
Nee je kunt het niet zo kopen. Heeeeel soms restjes bij bv drogisterijen maar nooit de beste.
Bij grote apotheken kun je je het vaak zonder recept kopen, niet overal hoor.
Anders via internet bestellen.
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me ook geen slecht idee. Heb volgende week afspraak ingeplanned al met mijn huisarts, gewoon... om dingen te bespreken zoals we die hier eigenlijk ook hebben besproken. Zal eens vragen hoe ze tegenover nutridrink staat.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#11
n8wachT zei:
Oh, neen. Het doel is absoluut niet om een kleerkast te worden. Heb ook heel weinig met alles wat je in de sportschool kan doen. Ben daar echt het type niet voor.

Maar omdat ik heel moeilijk op gewicht blijf dankzij de pep verslaving (ondanks dat ik wel echt heel erg goed en gezond eet) leek het me het proberen waard om te kijken wat weight gainers op zouden leveren als extra naast de maaltijden.



Ik ben wel aan de bewegelijke kant. Alleen niet qua sexmarathonnachten. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik uberhaupt geneukt heb, dan praten we over jaren geleden. Waarom vertel ik dit eigenlijk? Ohja, the art of not giving a fuck (letterlijk in deze).

Maar ik zit niet stil zeg maar. Ik ben altijd in de weer met opruimen, huishoudelijk... of wat stapjes verder en complete huis een nieuw verfje geven. Ik wandel zoveel mogelijk met me hondje. En op warme zomerse dagen fiets ik gerust 10-20km, zwetend als een fontein dat wel. Ik loop ook regelmatig zwerfvuil rondes door de wijk om het beetje schoon te houden, en omdat ik het stiekem ook wel een tweaky klusje vind.



Dat zit wel goed met de zuiverheid. Ben inmiddels wel op de leeftijd aangekomen dat je lichaam gaat protesteren als je hele slechte speed dag in dag uit..... brrrr...




Yep, spijker op den kop. Daar zit een groot probleem. Want ondanks de kwalen ben ik nog steeds behoorlijk verliefd op speed. We zijn zo met elkaar verbonden geraakt, ben bang dat ik de goot eerst harder moet raken wil dat helpen met de motivatie om te stoppen. Ik ben wel eerder langere tijd gestopt dus kan het wel als ik me er echt toe zet, maar vreemd genoeg is wat me lichaam me verteld niet goed genoeg als indicator. Heb nog een lange weg te gaan.

Daarom tot die tijd alle pijlen gericht op schade-beperking.

Dank je wel voor de vele nuttige informatie, ik heb alles even over genomen in m'en omgaan met speed boekje. Zelf shakes maken klinkt interessant en zal een van de eerste dingen zijn die ik ga proberen.

Ondertussen lijkt de weight gainer wel een positieve werking te geven. Ik ben sinds de start een kleine 4 kilo aangekomen. Dit in combinatie met speed gebruik. Wat ook hielp is de smaak.. Het smaakt eigenlijk naar het aflikken van de houten bakkerslepel waar koekjes beslag/deeg mee gemaakt is. Als ik toen ik 8 jarig jongetje had geweten dat je daar vloeibare drank van kon kopen? Nou dan had ik het wel geweten.

Dus er is wel enig resultaat. Maar neemt niet weg dat ik alle andere mogelijkheden ook wil proberen. Ben wat dat betreft echt een onderzoeker, verzamelaar... enfin, de typische pep liefhebber met alle hobby's die daarbij komen kijken.
Klik om te vergroten...
godverdomme man

is dat schrikken op dit uur van de nacht alles bloedrood

ik dacht dat je in een woedebui ontvlamde

en mij gepeperd en ongezouten me de les ging lezen.

maar het omgekeerde was waar.

leuk leuk je bezighoudingen, lol

ik zit nu in de thuisklusfase, of soms de typnacht occasioneel ,

maar verdorie al zwerfvuil in de buurt gaan ruimen, das al een stap verder, in de poetsdrangfase

maarja

op een keer heb je alles gedaan hee

praatgewijs met alle pep van de wereld zal ik wel nooit uitgepraat raken

maar per afwisseling eens iets anders van tweakactiviteit gaan doen, is zeker leuk ja, de poetskick is nieuw voor me

en voel me nu al vervelend ondanks het het nier netjes is , alsk even niet poetste, gek he

neen wist dat je geen kleerkast wou zijn nhoor, maarja daar dienen ze zogezegd voor, maar das BS eten als een beest daar wordt je sterk en groot van;

een beetje pepper zou toch zeker elke vier uur een kleine maaltijd moeten nuttigen,

zeeeeeker met jouw activiteitsniveau

een ganse dag klussen hakt er ook in hoor

wat heb jj gedaan deze nacht ?

ja die seksmarathon was ter illustratie van het uiterste extreme, dan heb je zoals. ik nu sofahangend omringd door katten volcontinu typen,

zeker dat het ook calorien vreet hoor je voelt het hoor naar het einde toe,

ja pep je moet het kunnen kanaliseren die energie, en als je het dan in goede banen leidt, en je favo tweak dingetjes hebt ist leuk ja

hoelang gebruik je, en hoe oud ben je?

PRive lullen mag ook hoor
groetjes de nachtwacht van de overkant
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Het kan zeker helpen. Let wel: het is GEEN vervanging voor een maaltijd. Plus dat je idd de etiketten goed moet lezen. Veel merken bevatten vooral heel veel suiker wat juist averechts werkt en ongezond is.

Als het je puur om gewicht aankomen gaat en niet spiermassa met trainen kun je beter volledige drinkvoeding kopen en een flesje NA elke maaltijd nemen.
Bv Nutridrink etc.
Klik om te vergroten...

Mee eens! Niet als vervanger zien, eerder als een toevoeging bovenop je dagelijkse kcal inname via vaste voeding. Maja op pep is dat soms niet echt een optie, om vast voedsel naar binnen te werken dus kan een GEZONDE shake je zeker helpen.

Een gezonder alternatief zou zijn om zelf je "Massive weight gainer" te maken mits je een blender/smoothie maker hebt. De volgende ingrediënten zijn gezond en voedzaam hiervoor:
  • Whey Isolaat (is volgens mij nog steeds de cleanste vorm van whey proteïne)
  • Havermout of Brinta
  • Gebroken lijnzaad
  • Banaan
  • Fruit (bijv. kiwi's en/of blauwe bessen)
  • Melk (kokos, haver of amandel -melk)
  • Pindakaas
  • Ongezouten noten
In alle supermarkten verkopen ze bij de diepvries afdeling van die zakken frozen gemixte fruit. Dit kan een lekkere toevoeging zijn om de smoothie lekker fris en koel te maken. MITS je blender geschikt is voor het malen van ijs, anders gaat die stuk.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen weekeind voor het eerst speed gesnoven. Niet veel een puntje denk ik zo.
De afgelopen dagen heb ik de hele tijd koud. Terwijl in mijn huis het 18 graden is.
Is het een gevolg van het speed snuiven?
Vond het overigens niet zoveel aan. Het tweede aanbod heb ik geweigerd. Het werkt heel subtiel.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#14
blue eyes zei:
PRive lullen mag ook hoor
groetjes de nachtwacht van de overkant
Klik om te vergroten...

Laten we dat maar eens doen, anders weet ik zeker dat in dit topic alleen nog maar langere vragen over speed waar geen heel topic voor nodig was verschijnen wat gekmakend moet zijn voor al die lieve moderators.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chr0nic zei:
mits je een blender/smoothie maker hebt
Klik om te vergroten...

Naast gebruiken van pep is een andere grote hobby van me: koken. I know... je hoort ze niet vaak samen in dat verband. Maar laat ik dus toevallig zo'n blender monster machine hebben waarmee je zelfs bakstenen kan crunchen in een handomdraai. Ik ga van't weekend weer eens een shake bouwen op je gegeven advies.

In supermarkten kocht ik vaak al van die zakken bevroren aardbei, framboos etc. Die zijn goed betaalbaar, en minstens zo gezond als vers als ik het goed heb begrepen. Met name tijdens de zomermaanden maak ik daar dan vaak smoothies van. Heb nooit het idee gehad dat het enige bijdrage gaf aan mijn gewicht. Maar knapte er wel eventjes van op iedere keer.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die booster smoothies zijn echt geweldig na inspanning, wat drugsgebruik in feite ook gewoon is. Hersteltijd gaat echt gigantisch snel achteruit.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#17
blue eyes zei:
nutridrink aight , dat was hetgeen ik al vaak gehoord heb opt forum maar de naam ontglipte me thx, neem jij dat ook @De Dunne ?

is dat dat die die in de albert heijn te krijgen is?

maar ik ben een beetje anti alles dat gefabriceerd is qua voeding (industriêle voeding ) , daarom dat ik zelf je weight gain of massale calorie bommen maken op pep is het beste, met pure ingrediënten , echter de whey is dan ook in mijn strategie gefabriceerd.
echter een zwaar getest product maar toch, je kan ook als kwark kiezen als eiwitbron op pep.

maar dan bereid je u beter voor, tijdens het gebruik zal het er vaak niet van komen .
Klik om te vergroten...
Jawel je kunt ze op internet gewoon. Ook legaal bestellen. Zijn wel wat duurder dan als je ze via de diëtist krijgt. Was een keertje genoodzaakt om ze op internet te kopen. Er was op verkeerd adres geleverd en ik moets een week wachten. Daarop gewoon op internet besteld.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
na inspanning, wat drugsgebruik in feite ook gewoon is
Klik om te vergroten...

Haha ja, het is eigenlijk gewoon topsport dat dagelijkse gebruik
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nutridrink is wel echt een calorie bom hé. Echt bedoelt voor mensen die zwaar verzwakt zijn en amper tot niks binnen krijgen (situatie bij iemand die ik kende was iemand met vergevorderde keelkanker)

En fucking ranzig BTW.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
n8wachT zei:
Haha ja, het is eigenlijk gewoon topsport dat dagelijkse gebruik
Klik om te vergroten...
hier gaan ze nog verder in dit artikel en beweren dat speed net als 8 uur een marathon lopen is

www.npo3.nl

Hoeveel tijd moet er zitten tussen drugsgebruik? - Spuiten en Slikken - BNNVARA

Drugs gebruiken kan hartstikke leuk zijn. Maar het is wel belangrijk dat je het verantwoordelijk doet. Maar weet je eigenlijk wel hoeveel tijd er moet zitten tussen drugsgebruik? We vroegen het Tom Bart van Jellinek..
www.npo3.nl www.npo3.nl
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."