Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
n8wachT zei:
Bedankt voor de lieve woorden. But I think I'm good...
Klik om te vergroten...
Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈
Klik om te vergroten...
Wil je me op een hoekje tegenkomen?

Verdomd, libido lijkt ineens langzaam aan te gaan functioneren..
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
n8wachT zei:
Wil je me op een hoekje tegenkomen?

Verdomd, libido lijkt ineens langzaam aan te gaan functioneren..
Klik om te vergroten...
Hier zie je al wat ik met je mind doe. Door mij heb je in een x een libido. Dat is dan 100 euro voor deze sessie. Pm me voor mijn bankrekening.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welke stof gebruiken ze om speed nat te maken? Ik las namenlijk over speed wassen met aceton maar dacht eigenlijk dat speed nat was door aceton. Dus dan zou het toch een beetje onlogisch zijn om speed te gaan wassen met aceton
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeveelKaas zei:
Welke stof gebruiken ze om speed nat te maken? Ik las namenlijk over speed wassen met aceton maar dacht eigenlijk dat speed nat was door aceton. Dus dan zou het toch een beetje onlogisch zijn om speed te gaan wassen met aceton
Klik om te vergroten...
Sulfaat om het snuifbaar temaken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Klik om te vergroten...
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?
Klik om te vergroten...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nya77 zei:
Precies hoe ik het ervaar, je hebt maar heel even “plezier” wat je niet eens “plezier” kan noemen en je zit wel met een ongelofelijke rebound opgescheept die de hele nacht duurt, terwijl je eigenlijk maar een klein beetje hebt genomen.
Klik om te vergroten...
Klopt.
Ik heb wel echt adhd , en ben enorm gevoelig voor methyl rebound ( reden waarom ik dex krijg.)
Maar voor men dex genoeg geëxperimenteerd met methyl in allerlei vormen en doses.

ps. Wassen met aceton werkt niet voor het bindmiddel is dex of methyl capsules.

men 2.5mg dex na wassen is nog altijd 4a5mg na het wassen , en men 5mg rond de 7 a 8mg (poeder uit capsule.)

methyl heb ik een keer 500mg aan rilatine gecrusched en gewassen en was nog altijd 470mg ofzo.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Had hem gisteren al getypt , maar was aan het gamen en hoorde men character doodgaan tijdens het blowen 😂

scuzeee 🤷🏻‍♂️🤣
✌️.
Klik om te vergroten...

ik heb dat met appen, begin ik an een antwoord, word afgeleid en zie dag er na dat ik niks verstuurd heb maar pas halverwege bericht ben… 😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
ik heb dat met appen, begin ik an een antwoord, word afgeleid en zie dag er na dat ik niks verstuurd heb maar pas halverwege bericht ben… 😂
Klik om te vergroten...

Oh en PB hier vergeet ij ook altijd. 😬 sorry
N
Nya77Lid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Klopt.
Ik heb wel echt adhd , en ben enorm gevoelig voor methyl rebound ( reden waarom ik dex krijg.)
Maar voor men dex genoeg geëxperimenteerd met methyl in allerlei vormen en doses.

ps. Wassen met aceton werkt niet voor het bindmiddel is dex of methyl capsules.

men 2.5mg dex na wassen is nog altijd 4a5mg na het wassen , en men 5mg rond de 7 a 8mg (poeder uit capsule.)

methyl heb ik een keer 500mg aan rilatine gecrusched en gewassen en was nog altijd 470mg ofzo.
Klik om te vergroten...
Ik heb heel veel verschillende soorten methyl geprobeerd en toen ik uiteindelijk de goede had kreeg ik er uitslag van na een maand🥲 De dexamfetamine werd ik wel rustig van maar dan was ik wel een enorme zombie, dus nu heb ik bupropion
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
ik heb dat met appen, begin ik an een antwoord, word afgeleid en zie dag er na dat ik niks verstuurd heb maar pas halverwege bericht ben… 😂
Klik om te vergroten...
Iets met adhd en je medicatie niet nemen ? 😂🤷🏻‍♂️ Ben ook een held in een watsappje beginnen typen en wachten op antwoord , om dan te kijken dat ik het vergeten zenden ben 😂.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
heb wel echt adhd , en ben enorm gevoelig voor methyl rebound ( reden waarom ik dex krijg.)
Klik om te vergroten...
Ik adhd ook. Klassieke vorm en beelddenker en ook nog dystemie.
Ik heb ook liever dex maar dat kan niet ivm mijn werk.
Dex geeft bij speeksel test “speed/amfetamine” aan. Methyl niet.

edit: en heb een bovengemiddeld (dus niet hoog maar hoger) iq wat ij niet kwijt kan in theorie dingen helaas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nya77 zei:
dus nu heb ik bupropion
Klik om te vergroten...
Daar had ik mega bijwerkingen van die niet weggingen na gewenning en vooral gruwelijk oorsuizen. Zelfs lichte oorsuizen aan overgehouden zelfs nu nig na jaren geen gebruik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Iets met adhd en je medicatie niet nemen ? 😂🤷🏻‍♂️ Ben ook een held in een watsappje beginnen typen en wachten op antwoord , om dan te kijken dat ik het vergeten zenden ben 😂.
Klik om te vergroten...
Ik slik het niet dagelijks. Meer niet dan wel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
J055D0797-3489-43C1-930E-62B27CCBDE04.jpeg

Dit is mijn standaard medicatie van de psych.
N
Nya77Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Daar had ik mega bijwerkingen van die niet weggingen na gewenning en vooral gruwelijk oorsuizen. Zelfs lichte oorsuizen aan overgehouden zelfs nu nig na jaren geen gebruik.
Klik om te vergroten...
Ik slik het nu een maandje maar ben er wel positief over. Ik heb ook heel erg last van stemmingswisselingen en sinds ik dit slik is het verminderd. Eigenlijk was methylfenidaat voor mij de beste oplossing maar daar kreeg ik naar verloop van tijd een allergische reactie op.
N
Nya77Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
JBekijk bijlage 45147

Dit is mijn standaard medicatie van de psych.
Klik om te vergroten...
hoeveel slik je er op een dag? De kortwerkende was bij mij altijd een drama met het pieken en dalen van de pillen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nya77 zei:
hoeveel slik je er op een dag? De kortwerkende was bij mij altijd een drama met het pieken en dalen van de pillen
Klik om te vergroten...
Wisselt.
Heb recept voor 20, 20 en laatste dosis 10 mg.
Maar als ik neem max 2x pd 10 mg
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."