#1
Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈Bedankt voor de lieve woorden. But I think I'm good...
Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈Bedankt voor de lieve woorden. But I think I'm good...
Wil je me op een hoekje tegenkomen?Zeker? Misschien kom je mij wel op de hoekie tegen, En ik kan je zeggen ik als partner valt niet tegen hoor 🙈
Hier zie je al wat ik met je mind doe. Door mij heb je in een x een libido. Dat is dan 100 euro voor deze sessie. Pm me voor mijn bankrekening.Wil je me op een hoekje tegenkomen?
Verdomd, libido lijkt ineens langzaam aan te gaan functioneren..
Sulfaat om het snuifbaar temaken.Welke stof gebruiken ze om speed nat te maken? Ik las namenlijk over speed wassen met aceton maar dacht eigenlijk dat speed nat was door aceton. Dus dan zou het toch een beetje onlogisch zijn om speed te gaan wassen met aceton
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Wij zijn het toch altijd eens, moppie?
Klopt.Precies hoe ik het ervaar, je hebt maar heel even “plezier” wat je niet eens “plezier” kan noemen en je zit wel met een ongelofelijke rebound opgescheept die de hele nacht duurt, terwijl je eigenlijk maar een klein beetje hebt genomen.
Had hem gisteren al getypt , maar was aan het gamen en hoorde men character doodgaan tijdens het blowen 😂
scuzeee 🤷🏻♂️🤣
✌️.
ik heb dat met appen, begin ik an een antwoord, word afgeleid en zie dag er na dat ik niks verstuurd heb maar pas halverwege bericht ben… 😂
Ik heb heel veel verschillende soorten methyl geprobeerd en toen ik uiteindelijk de goede had kreeg ik er uitslag van na een maand🥲 De dexamfetamine werd ik wel rustig van maar dan was ik wel een enorme zombie, dus nu heb ik bupropionKlopt.
Ik heb wel echt adhd , en ben enorm gevoelig voor methyl rebound ( reden waarom ik dex krijg.)
Maar voor men dex genoeg geëxperimenteerd met methyl in allerlei vormen en doses.
ps. Wassen met aceton werkt niet voor het bindmiddel is dex of methyl capsules.
men 2.5mg dex na wassen is nog altijd 4a5mg na het wassen , en men 5mg rond de 7 a 8mg (poeder uit capsule.)
methyl heb ik een keer 500mg aan rilatine gecrusched en gewassen en was nog altijd 470mg ofzo.
Iets met adhd en je medicatie niet nemen ? 😂🤷🏻♂️ Ben ook een held in een watsappje beginnen typen en wachten op antwoord , om dan te kijken dat ik het vergeten zenden ben 😂.ik heb dat met appen, begin ik an een antwoord, word afgeleid en zie dag er na dat ik niks verstuurd heb maar pas halverwege bericht ben… 😂
Ik adhd ook. Klassieke vorm en beelddenker en ook nog dystemie.heb wel echt adhd , en ben enorm gevoelig voor methyl rebound ( reden waarom ik dex krijg.)
Daar had ik mega bijwerkingen van die niet weggingen na gewenning en vooral gruwelijk oorsuizen. Zelfs lichte oorsuizen aan overgehouden zelfs nu nig na jaren geen gebruik.dus nu heb ik bupropion
Ik slik het niet dagelijks. Meer niet dan wel.Iets met adhd en je medicatie niet nemen ? 😂🤷🏻♂️ Ben ook een held in een watsappje beginnen typen en wachten op antwoord , om dan te kijken dat ik het vergeten zenden ben 😂.
Ik slik het nu een maandje maar ben er wel positief over. Ik heb ook heel erg last van stemmingswisselingen en sinds ik dit slik is het verminderd. Eigenlijk was methylfenidaat voor mij de beste oplossing maar daar kreeg ik naar verloop van tijd een allergische reactie op.Daar had ik mega bijwerkingen van die niet weggingen na gewenning en vooral gruwelijk oorsuizen. Zelfs lichte oorsuizen aan overgehouden zelfs nu nig na jaren geen gebruik.
hoeveel slik je er op een dag? De kortwerkende was bij mij altijd een drama met het pieken en dalen van de pillen
Wisselt.hoeveel slik je er op een dag? De kortwerkende was bij mij altijd een drama met het pieken en dalen van de pillen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."