#1
Geel hoeft niet persee cafeïne te zijn maar 9 van de 10 wel, best laten testen en ook wassen.Oke, dat er cafeïne in zit kan me niet zoveel schelen. Bedankt voor de info. Het is dus verder niet extra slecht om gele speed te snuiven?
Als je het wikt snuiven , is het jou lichaam.
Ik raad aan het niet te doen.
Pure amfetamine is veel fijner qua werking.
