Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
bensosa zei:
Oke, dat er cafeïne in zit kan me niet zoveel schelen. Bedankt voor de info. Het is dus verder niet extra slecht om gele speed te snuiven?
Klik om te vergroten...
Geel hoeft niet persee cafeïne te zijn maar 9 van de 10 wel, best laten testen en ook wassen.
Als je het wikt snuiven , is het jou lichaam.
Ik raad aan het niet te doen.
Pure amfetamine is veel fijner qua werking.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...29
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mm oke, moet ik me toch is gaan verdiepen in dat wassen van speed. Daarvoor zal ik hier wel op het goede forum zitten.😆
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
elke poeder weegt weer een ander volume man. is echt zomaar een ruwe schatting van mij. *heeft zojuist sleutelpunten van suiker, koffie, melkpoeder en zout zitten wegen :joycat:)
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik speed op heb dan heb ik vaak zin om te smoken maar als ik het dan doe voel ik me er meestal niet beter door, soms krijg ik er zelfs beetje hoofdpijn van en druk in me hoofd. Iemand die dit herkent en/of weet hoe dat komt?
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#5
zandzakje zei:
Hoe lang duurt het voordat de speed is opgenomen door het neusslijm?
En wat is de reden dat alleen het verstopte neusgat wondjes krijgt, niet de hoeveelheid (andere neusgat had ik meer door gesnoven)? Is dat omdat er meer speed blijft hangen vanwege snot of evt neushaar waardoor dit het neusslijm langer irriteert? Wordt normaal gesproken alle vaste stof opgenomen of blijft er altijd wat residu achter, dit laatste lijkt me logischer want wat zou anders het nut van spoelen zijn als er geen resten zijn om weg te spoelen?
Klik om te vergroten...
Dit is precies wat ik me ook afvraag. Ik ben bang dat alles in het slijmvlies blijft hangen dus ik ga met mijn hoofd achterover zitten tot het branden minder wordt en ik niet meer die gore smaak in mijn keel krijg. Ik drink flink wat water om het weg te spoelen en ik heb een flesje zoutoplossing waar ik mijn neus mee spray. Vaak komt er dan nog meer gore zooi uit. Ik weet het niet zeker maar de eerste keer dat ik snoof (Bijna 2 maanden geleden, 4F-MPH) raakte mijn neus verstopt en na een aantal uur liep hij door, weer die gore smaak en daarna ook een nieuwe hyperfocus! Ik hoop dat iemand een antwoord heeft!
*toevoeging: Ik krijg ook prikkende ogen. Voor mijn gevoel blijft het meeste poeder in mijn slijmvliezen/sinuses plakken.
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoef geen coke als ik pepsi
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is ongewassen btw en nee ik ga het ook niet wassen want is me veel te veel moeite en vindt het zo prima
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
bensosa zei:
Het zou vast ergens al beschreven zijn maar kon het zo gauw niet vinden. Ik wil morgen voor het eerst een bommetje speed nemen. Hoe doe ik dit het beste? Goed drogen en dan in een fluwtje? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of die anders zijn dan het snuiven?
Klik om te vergroten...
In een vloeitje werkt prima idd. Het werkt langer en de rush is wat minder heftig dan bij snuiven. En je hebt iets meer nodig want een gedeelte wordt niet opgenomen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kort vraagje wat betreft speed op een feest/festival:

Ik vind het moeilijk om te bepalen of ik de speed nou moet snuiven of slikken. Het zou de 1e keer op een feest worden en vind het erg lastig om de dosering te bepalen voor mijzelf. Ik weeg zelf 90kg en zat te denken aan een bommetje van 100 mg en 1 van 50 mg. Is het nou ook eigenlijk wel een feit dat slapen zeer moeilijk gaat worden erna, stel ik slik mijn laatste bommetje om 19:00 uur?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
HierEnDaarEenFuifje zei:
Kort vraagje wat betreft speed op een feest/festival:

Ik vind het moeilijk om te bepalen of ik de speed nou moet snuiven of slikken. Het zou de 1e keer op een feest worden en vind het erg lastig om de dosering te bepalen voor mijzelf. Ik weeg zelf 90kg en zat te denken aan een bommetje van 100 mg en 1 van 50 mg. Is het nou ook eigenlijk wel een feit dat slapen zeer moeilijk gaat worden erna, stel ik slik mijn laatste bommetje om 19:00 uur?
Klik om te vergroten...
Kort antwoord , dan zou ik als ik jou was een lijntje nemen van 100mg voor het festival en 2 bommetjes va 50 mee nemen op het festival (imo moet een bommetje niet meer te zijn als een lijn) en slapen ligt 90% aan de dosis en de tijd van laatste inname.
Als je een bom van 100 om 7 uur dropt slaap je niet (zonder benzo ofzo..)En als je speed wat van kwaliteit is.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Kort antwoord , dan zou ik als ik jou was een lijntje nemen van 100mg voor het festival en 2 bommetjes va 50 mee nemen op het festival (imo moet een bommetje niet meer te zijn als een lijn) en slapen ligt 90% aan de dosis en de tijd van laatste inname.
Als je een bom van 100 om 7 uur dropt slaap je niet (zonder benzo ofzo..)En als je speed wat van kwaliteit is.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je antwoord!
Ik was van plan om rond 15:00 uur het bommetje van 100mg te nemen en rond 19:00 het bommetje van 50mg.

*edit, maar eventueel wat vervroegen ook mogelijk. Ik vind niet slapen niet zo erg voor een keer, maar mijn vriendin vindt dat minder haha. Dus wellicht dat we voor 14:00 uur en 18:00 uur moeten gaan en dan hopen om ergens uurtje of 02:00/03:00 te slapen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
HierEnDaarEenFuifje zei:
Bedankt voor je antwoord!
Ik was van plan om rond 15:00 uur het bommetje van 100mg te nemen en rond 19:00 het bommetje van 50mg.

*edit, maar eventueel wat vervroegen ook mogelijk. Ik vind niet slapen niet zo erg voor een keer, maar mijn vriendin vindt dat minder haha. Dus wellicht dat we voor 14:00 uur en 18:00 uur moeten gaan en dan hopen om ergens uurtje of 02:00/03:00 te slapen?
Klik om te vergroten...
Dat gaat je niet lukken zonder een benzo denk ik. Houd rekening met ongeveer 12 uur na laatste inname pas slapen. Helemaal met bommetjes.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Dat gaat je niet lukken zonder een benzo denk ik. Houd rekening met ongeveer 12 uur na laatste inname pas slapen. Helemaal met bommetjes.
Klik om te vergroten...

Duidelijk! Nasaal is er natuurlijk een kortere werking, maar dan ben ik "bang" dat ik meer ga nemen dan de 2/3 bommetjes die ik maak. Vandaar ik denk ik toch voor bommetjes ga.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
HierEnDaarEenFuifje zei:
Duidelijk! Nasaal is er natuurlijk een kortere werking, maar dan ben ik "bang" dat ik meer ga nemen dan de 2/3 bommetjes die ik maak. Vandaar ik denk ik toch voor bommetjes ga.
Klik om te vergroten...
Verstandig!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
HierEnDaarEenFuifje zei:
Duidelijk! Nasaal is er natuurlijk een kortere werking, maar dan ben ik "bang" dat ik meer ga nemen dan de 2/3 bommetjes die ik maak. Vandaar ik denk ik toch voor bommetjes ga.
Klik om te vergroten...

Nou, nasaal houdt het je ook 12 uur wakker hoor! Boven de 50 mg althans.
Als je nog nooit gesnoven hebt, zou ik voor bommetjes gaan. Ik vind snuiven veel verslavender.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven of slikken maakt qua werkingsduur bij haast geen verschil. Alles van 50mg of meer houd mij minimaal 12 uren wakker, minimaal.
Je zou een benzo kunnen slikken maar dat is erg ongezond en helpt je in “coma” ipv slaap. Je word ook niet uitgerust wakker omdat je lijf dan 2 soorten drugs moet opruimen. Wakker zijn hoort helaas bij amfetamine.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Snuiven of slikken maakt qua werkingsduur bij haast geen verschil. Alles van 50mg of meer houd mij minimaal 12 uren wakker, minimaal.
Je zou een benzo kunnen slikken maar dat is erg ongezond en helpt je in “coma” ipv slaap. Je word ook niet uitgerust wakker omdat je lijf dan 2 soorten drugs moet opruimen. Wakker zijn hoort helaas bij amfetamine.
Klik om te vergroten...
Bwa , ik word wel uitgerust wakker hoor.
Al slik ik al meer dan 10 jaar benzo's dus weet ik niet meer hoe het voelt om echt wakker te worden..
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
CrazyOnSpeed zei:
welke benzo werkt beter dan lorazepam bij speed come-down ? Er is me gezegd bromazepam maar ben niet zo bekend ermee.
Klik om te vergroten...

Gewoon een dikke vette joint roken :stoned:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oké nou daar heb ik geen advies voor, gebruik dat zelf niet
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoeveel zou een puntje eigenlijk zijn ?
En met een puntje bedoel ik een sleuteltje zoals voor een brievenbus open te doen , kleintje dus.
Ben benieuwd want ik neem nooit puntjes 😂
Zoiets.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."