Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb +-30 uur geleden 150mg speed in een bommetje gepakt, en een uur daarvoor 50mg gesnoven. Normaal gesproken zou dit al lang uitgewerkt zijn, in mijn ervaring. Alleen deze keer dus niet. Slapen is onmogelijk, en de gebruikelijke effecten (focus, motivatie, energie etc) zijn nog aanwezig. Daarnaast zit ik ook nog steeds flink te kaakschaatsen. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt of over gehoord? Zo ja, word dit gewoon een kwestie van uitzitten of moet ik hier iets mee? Speed is getest op 64% amfetamine , de rest caffeine. 23j, man, 95kg & 189cm. Ruime ervaring."