Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
125 weergaven
18-5-2026
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oki true, heeel erg veel te licht, misschien wel gevaarlijk.
Ik kijk inderdaad niet erg graag maar in de spiegel, want ik vind slank opzich erg mooi,
Maar eng mager daarentegen....
Als ik niet vlak na mijn eindexamens stop, brengt mijn moeder me persoonlijk
Naar een kliniek, zegt ze.
Dus ik probeer in elk geval te minderen, ik gebruik nu nog ong. Een gram per dag.
Ik heb al eens een stoppoging gedaan, toen ben ik 6 maanden clean geweest, dus hopenlijk
Lukt het nu weer :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kijk inderdaad niet erg graag maar in de spiegel, want ik vind slank opzich erg mooi,
Maar eng mager daarentegen....
Klik om te vergroten...

Slank kan mooi zijn (al is dat niet mij persoonlijke voorkeur, maar dat terzijde) maar ik weet nu al dat het bij jou niet mooi is, en je zal ook wel gemerkt hebben dat de speed zware invloed heeft op je huid en op bijv. je haar, wat slap en futloos wordt. Daarbij zul je ook niet erg lekker ruiken aangezien dat je met zo veel speed de afvalstoffen uit je poriën worden geblaast. Dan kun je nog zoveel deo of parfum gebruiken als je wil, maar dat is slechts een oplossing voor de (erg) korte termijn. Dat wil je toch ook niet. Speed maakt je minder mens en je wordt als het ware een "dier" dat maar één ding wil; speed! Je bent pas 17 en je lichaam is zich nog steeds vol op aan het ontwikkelen en die hele ontwikkeling wordt zeer geremd door je speedgebruik, ook al stop je nu daar zul je ernstige consequenties aan over houden voor de rest van je leven.

Je manier van denken wordt aangetast, je manier van leven, de manier waarop mensen naar je kijken, alles verandert. Je moeder die je kapot ziet gaan en je vrienden die je verder weg zien zakken. Zelfs al ga je stoppen blijf je zitten met een enorme vernietigingsdrang, die je toch echt hebt. Kans is groot dat als je stopt, je het gaat compenseren met iets anders, bijv. drank (wat zeer vaak voorkomt) of wat dan ook. Eetstoornissen, slaapstoornissen noem maar op. Het gaat zo niet erg makkelijk voor je worden. Op eigen houtje stoppen zou ik niet aanraden (ik weet dat je niet om advies vraagt, maar goed), maar bespreek het met je huisarts en laat je door verwijzen. Achter deze verslaving zullen nog veel meer verscholen problemen zitten en die kan je niet alleen aan. Al de slaap die je verloren hebt is wel iets wat je lichaam nodig heeft en je lichaam zal zich uiteindelijk revancheren en dat gebeurt pas als je stopt en dan wordt het heel erg zwaar voor je. Dus doe het juiste ding en zoek hulp. Tenzij je echt zo sterk bent dat je wel alleen kan stoppen maar dat idee heb ik nu niet.
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Svali zei:
Ik kijk inderdaad niet erg graag maar in de spiegel, want ik vind slank opzich erg mooi,
Maar eng mager daarentegen....
Klik om te vergroten...

Slank kan mooi zijn (al is dat niet mij persoonlijke voorkeur, maar dat terzijde) maar ik weet nu al dat het bij jou niet mooi is, en je zal ook wel gemerkt hebben dat de speed zware invloed heeft op je huid en op bijv. je haar, wat slap en futloos wordt. Daarbij zul je ook niet erg lekker ruiken aangezien dat je met zo veel speed de afvalstoffen uit je poriën worden geblaast. Dan kun je nog zoveel deo of parfum gebruiken als je wil, maar dat is slechts een oplossing voor de (erg) korte termijn. Dat wil je toch ook niet. Speed maakt je minder mens en je wordt als het ware een "dier" dat maar één ding wil; speed! Je bent pas 17 en je lichaam is zich nog steeds vol op aan het ontwikkelen en die hele ontwikkeling wordt zeer geremd door je speedgebruik, ook al stop je nu daar zul je ernstige consequenties aan over houden voor de rest van je leven.

Je manier van denken wordt aangetast, je manier van leven, de manier waarop mensen naar je kijken, alles verandert. Je moeder die je kapot ziet gaan en je vrienden die je verder weg zien zakken. Zelfs al ga je stoppen blijf je zitten met een enorme vernietigingsdrang, die je toch echt hebt. Kans is groot dat als je stopt, je het gaat compenseren met iets anders, bijv. drank (wat zeer vaak voorkomt) of wat dan ook. Eetstoornissen, slaapstoornissen noem maar op. Het gaat zo niet erg makkelijk voor je worden. Op eigen houtje stoppen zou ik niet aanraden (ik weet dat je niet om advies vraagt, maar goed), maar bespreek het met je huisarts en laat je door verwijzen. Achter deze verslaving zullen nog veel meer verscholen problemen zitten en die kan je niet alleen aan. Al de slaap die je verloren hebt is wel iets wat je lichaam nodig heeft en je lichaam zal zich uiteindelijk revancheren en dat gebeurt pas als je stopt en dan wordt het heel erg zwaar voor je. Dus doe het juiste ding en zoek hulp. Tenzij je echt zo sterk bent dat je wel alleen kan stoppen maar dat idee heb ik nu niet.
Klik om te vergroten...

Idd woord voor woord heel erg waar, al had ik al een eetstoornis en een slaapstoornis voor ik ooit van pep gehoord had, dus dat zal er niet zo snel als compensatie tijdens het stoppen optreden, ik merk inderdaad wel nu al, dat zo'n beetje iedere lijn die ik besluit niet te leggen gecompenseerd word met een half pakje sigaretten en een halve fles drank.
Het ergste aan mijn hele verslaving vind ik inderdaad het effect ervan op mijn moeder, ze word niet boos, ze is niet teleurgesteld, maar het doet haar wel heel veel pijn.
Ook een van de redenen dat ik graag uit huis wil als ik over een paar weken mijn diploma heb, dan ziet ze me niet meer elke dag keistrak, en kan ik misschien zelfs wel zorgen dat ik nuchter ben als ik een dag naar haar toe ga.
Stoppen of niet stoppen doet me niet meer heel veel, leuk als ik nog wat langer leef, maar zo niet? Tsja het zij zo... Eigen schuld,
K
KwekLid
01-01-2024, 00:00
#4
5 of 6 dagen hier volgas maar daarna flinke week bij moeten komen is dan ook niet genieten meer maar kijken hoe je 't je neus nog door krijgt of je probeert in iederemogelijkheid wat smaak aan je mond toe tevoegen..

Maar tegenwoordig vind ik het na 3 dagen wel mooi geweest meestal wat te nakken en die xbox aan gaaturaf :rockband:
p
pillpoppinganimalsLid
01-01-2024, 00:00
#5
5 dagen lekker wakker!

werkt goed met de mooie 72% :grin:
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#6
3.5 week :confused: :confused:

Maar dat was toen ik nog op de meth zat.

Maar de lol was er gauw vanaf toen ik 2 meth psychoses achter elkaar kreeg :kots: :kots: :kots: :xtc: :xtc:

Geloof me mensen 1 was na mn eerste base cristal, verloren {dit was mijn ding superman dag in dag uit} besef van tijd en ruimte is weg bioritme heb je niet.

Maar als het stofje is uitgewerkt voel je dat je geest gaat tegen werken,
je lichaam wil niet omdat je geen reserves meer hebt.

Gebruikt nu 17 jaar, Maar in 3jr meth ben ik 15jaar ouder geworden {knieen,heupen,zijn al zo afgesleten als bij iemand van 65} ben 3cm gekrompen omdat mijn kraakbeen door de pep was broos geworden door calcium gebrek,mijn tanden 0,4 cm afgesleten puur door ik zo strak stond dat ik kramp in mn kaakspieren kreeg is niet zo erg maar als mijn tong daar was geweest had ik het waarschijnlijk afgebeten, 2artsen+100cc Valium in mijn reet heeft het gekost voor dat ik weer kon praten {kaakklem}, dachten eerst aan Tetanusbacterie. {haaahaha}. :mrgreen: :mrgreen:

Hoe leg je zo iets nou uit!!!!??????

Strak zeg je letterlijk en figuurlijk.
:xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
ook nog para omdat ik aant flippn was. :rockband: :rockband: :rockband:

dus mensen die denken van, laat ik es een keer een nakkie,van de{CRSTL} meth.

nemen,

Maar het is het beste maar ook het ergste wat ik door gemaakt heb toen.


{en tocht, als het er is. zeg ik nog altijd elke keer weer ja,}

maar onze hollansdse glorie {pep} is zowiezo al goed genoeg.

Daarom hbbn we de epidemie ng knnen ontwijken.

Maar Duitsland,Tjechie is het al een drama,

Het komt en kruipt heel geniepig in de maatschappij.

maar voor de :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#7
justateenagegirl zei:
Stoppen of niet stoppen doet me niet meer heel veel, leuk als ik nog wat langer leef, maar zo niet? Tsja het zij zo... Eigen schuld,
Klik om te vergroten...

:( heftige uitspraak voor iemand die nog zo jong is :( Hoop toch stiekem dat je je zult bedenken
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#8
19hyperdrive80 zei:
ik vid dit weer zo n vraag



21 dagen
Klik om te vergroten...
Proficiat.

En nog niet stoppen, er zijn er altijd die het goed verkloten voor de rest.
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
justateenagegirl zei:
Ook een van de redenen dat ik graag uit huis wil als ik over een paar weken mijn diploma heb, dan ziet ze me niet meer elke dag keistrak, en kan ik misschien zelfs wel zorgen dat ik nuchter ben als ik een dag naar haar toe ga.
Stoppen of niet stoppen doet me niet meer heel veel, leuk als ik nog wat langer leef, maar zo niet? Tsja het zij zo... Eigen schuld,
Klik om te vergroten...

Examens zijn voorbij, ben je geslaagd? En ben je gestopt?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
3.5 week :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Dat zal op z'n minst het forumrecord zijn denk ik? Maar daarbij heb je ook weinig meth-gebruikers hier. Echt fucking lang man, jezus! En eigenlijk geloof ik je ook nog wel gezien je posts hier.
R
Raymond1982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
72 uur ongeveer. Toen had ik het ook wel gehad, zag de laatste nacht allerlei schimmen door de kamer dansen als ik het licht uit deed.
d
daderfLid
01-01-2024, 00:00
#12
dikke 18 uur met melatonine :tongueout: denk wel aan je lichaam mensen, slaap is zo belangrijk voor je lichaam. en dat maakt juist sommige speed snuivers ook zo naar de klote
t
takethatLid
01-01-2024, 00:00
#13
6 dagen en nachten was mijn max
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vid dit weer zo n vraag

moet je er`trots op zijn

maar eerlijk

21 dagen

{maar dat was in mijn Meth tijd}

daarna was het :kots: :kots:

:xtc: :xtc:

als mensen het graag willen weten

En het was niet leuk meer.

Als je hel wilt mee maken moet je zolang niet slapen!!

gevolg methpsychoses en zware deppresie als het uitgewerkt is!!!!!


gebruik nog wel maar nu volgens een psychnautisch oogpunt!

Toen moest ik
nu mag ik

Als ik doortrek is het nu 3/4 dagen

lang genoeg

en dan lkkr slapen.

:smoke: :smoke: :smoke:
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het een tijde functioneel gebruikt, om dat ik letterlijk tijd te kort kwam, en slapen had ik al helemaal geen tijd voor, eten douchen en weer aan het werk. en collega's die zich al ziek melden als ze een loopneus hebben of een zere pink... ja en die moet je gewoon doorbetalen, en het werk blijft liggen.

10 dagen. en de dag daarna niet eens in slaap kunnen komen. fles jw leeggezopen, een joint erachteraan, en toen ging eventjes het licht uit. 12 uur later weer wakker. met kater. en kon ik weer aan het werk.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
10 dagen. en de dag daarna niet eens in slaap kunnen komen. fles jw leeggezopen, een joint erachteraan, en toen ging eventjes het licht uit. 12 uur later weer wakker. met kater. en kon ik weer aan het werk.
Klik om te vergroten...

Ok, als je dat kan ben je een bikkel, serieus. Maar wat is nou belangrijker, of het werk blijft liggen of dat je zuinig bent met je lichaam?

Niet dat ik veel anders ben dan jou, en ik ken die mensen die zich overal ziek voor melden, maar is dit niet een erg schrijnende vergelijking?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je lekker voelen is anders. :kots:
mss was de fles nog niet helemaal leeg maar

tja het was de keus of bedrijf kapot en 10 man op straat. dus was ff een rot maand.

nee het was een tijdelijke periode, nu is t alleen af en toe recreatief.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#18
75 uur is tot nu toe wel mn max geweest.
m
missilonaLid
01-01-2024, 00:00
#19
5 dagen & 6 nachten doe ik echt nooit meer :xtc: de laatste nacht was met freefestival was goed ant losgaan niet normaal had ook wel genoeg weer genomen toen anders hielt ik het echt niet vol.. toen rond 1 uur thuis 2 lijntjes weer genomen(de laatste) gouw douchen dacht ik ,, ik was me daar ant hallucinere :openmouth: dacht echt heletijd dat ik iemand zag staan in me huis .. maar als ik dan goed keek wast weer weg ik had daarna afgesproken dat ik na een kroeg ging met wat vrienden dus heb me heel erg gehaast want werd helemaal paranoa aangekomen in de kroeg me lichaam kon echt niet meer ,, maja ik was nog steeds strak van de speed dus was in me hooft nog steeds heel druk werd gwwn moe vanmezelf veel prate allemaal onzin maakte me niet uit waarover als ik ma kon doorpraten 20 x het zelfde :P niet stil kunnen zitten etc,,

dusja dat gevoel wat ik die laatste nacht had wil ik niet meer hebben zo kapot wezen is gewoon niet gezond! en wat die andere zegt 2 weken dat ken echt niet als ik me al zo voel na 6 nachten :P
ik haal nu wel een keer in de 1 of 2 weken 1 of 2 nachtjes door maar ook niet meer ! kijk wel uit wat ik doe als je speed op het moment gebruikt voel je je happy en heel veel energy maar als het uitwerkt omdat je 8 uurtjes ofzo niet meer heb gebruikt omdat je wel wil gaan slapen daarna voel je je echt heel erg na de klote ,

okee als je 1 nachtje doorhaalt ook wel maar niet zo extreem:wink: dat hou je nog wel voel teminste ik wel:P
x
xBlondieeLid
01-01-2024, 00:00
#20
3 nachtjess helemaal gek :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."