#1
Weet ik niet want na drie dagen kreeg ik een black out van drie weken...
W.F.L. zei:Ja dat heb ik ook al gehad man, echt een delirium ofzo, als je al lang wakker bent en je blowt niet veel is het een domme combinatie.
Zo da's wel een hevige reactie.sarcasm zei:Weet ik niet want na drie dagen kreeg ik een black out van drie weken...
De pep uit laten werken, wat bijkomen, en dan weer wat bijnakken werkt bij mij sowieso chiller als ik lang doorga. Als ik steeds blijf bijnemen ga ik op den duur enkel tweaken als een motherfucker, en op deze manier heb ik daar minder last van, en knalt de nieuwe lading ook weer lekkerder.W.F.L. zei:Ook GHB gebruikt ipv constant speed (niet geslapen), heb de indruk dat dat wel helpt tegen de negatieve kantjes.
Carlitos zei:Ik hield ook niet van doorhalen.
Maar later word je er gewoon pro in,alsof het went.
Vroeger was 1 nacht me teveel.
Waar ik later er 3 nachten zonder problemen doorging totdat de radio aanging,telefoon die uit stond trilde,deuren die leken open te gaan,schaduwen kwamen,je naam de hele tijd geroepen werd.
En toen dacht je ; Ok bedtijd,en ervaarde het ook niet als 'erg/angstig/kut.
Nu zijn de omstandigheden er niet meer naar en zal ik af en toe een bom droppen en zorgen dat ik slaap in de avond en de volgende dag makkelijk door te komen is.
Taat zei:Ga dadelijk al de 5e slapeloze nacht tegemoet![]()
Chris Pontius zei:Taat zei:Ga dadelijk al de 5e slapeloze nacht tegemoet![]()
Teh Fuck...
Ik zou ondertussen al in een 3-dubbele psychose zitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."