Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
128 weergaven
18-5-2026
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet ik niet want na drie dagen kreeg ik een black out van drie weken...
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#2
De laatste tijd duren mijn dagen 48 uur ipv 24.
Ik heb al weken geen dag meer gehad waarop ik s'ochtends uit m'n bed kwam en er s'avonds weer in kroop.
Altijd 1 nachtje wakker blijven (soms meerdere) en de 2e nacht pas slapen, het is bijna een gewoonte geworden. Het "moe zijn maar nog niet slapen"-gevoel kan ik wel waarderen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb wel eens twee weken non-stop gesnoven, maar dan slaap je tussendoor toch wel een paar uurtjes.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Ja dat heb ik ook al gehad man, echt een delirium ofzo, als je al lang wakker bent en je blowt niet veel is het een domme combinatie.
Klik om te vergroten...

Ja, maar twas niet egt een BAD trip te noemen.
Ik kon er wel mee omgaan en vond het zelf vrij prettig.

De posters op mijn kamer werden plots 3D en ik bleef mijn favo track hore in m'n hoofd
Heb er wel van genote moetk zegge
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#5
sarcasm zei:
Weet ik niet want na drie dagen kreeg ik een black out van drie weken...
Klik om te vergroten...
Zo da's wel een hevige reactie.
Volgens mij is dat bij iedere persoon anders.

De een kan beter zonder slaap dan de ander, ookal heb je speed op.
Ik ben het gewoon om elke keer als ik speed heb eens een nachtje door te halen
en voordat ik drugs gebruikte deed ik wel vaker eens een "nachtjedoor" met vrienden.
K
KlapKaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
4 dagen is me langste tot nu toe, ben wel een week lang brak geweest, veel geslapen, moe, krampen etc. maarja dat is logisch na 4 dagen wakker..

Normaal doe ik maar 1/2 nachten maar dan ben ik alsnog minstens 5-10 uur wakker nadat ik nuchter ben.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben weer eens 2 nachten wakker. Die dit niet om per se xtra lang door te gaan,
had gewoon weer eens geen zin om te slape,
lijkt zo nutteloos. Och ja, vanavond doe ik wel een dutje :grin:
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 keer 5 nachten wakker. Kon op het laatst echt helemaal nix meer.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dit week end 1e x iets langer als ik gewoonlijks doe ( 1 nacht gewoon ( zonder pep ntrlk) vrijdag op zaterdag nacht door wel uitgerust in bed urenlang met ogen toe maar niet kunnen slapen en zaterdag op zondag ook hetzelfde gedaan maar terug niet kunnen slapen tot 22h in de avond komt denk ik op een 50-55 uur...voelde de paranoïa al goed aankomen toen... ik wil wel eens langer doen met lekker veel pep om hallucinaties te krijgen :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van donderdag op vrijdag met pep en vrijdag op zondag met alcohol wiet en hash.

Maar nu ben ik best wel moe, ben me aan het volproppen en ga zometeen maar lui wat tv kijken.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik denk nu vrijdag met koninginnedag om 12 uur smiddags mn eerste lijn en gisteren(zaterdag) om 12 s'avonds gaan slapen. 36 uur is nu mn record en vindk al veelste lang. ik houd gewoon niet van t door halen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hield ook niet van doorhalen.
Maar later word je er gewoon pro in,alsof het went.
Vroeger was 1 nacht me teveel.
Waar ik later er 3 nachten zonder problemen doorging totdat de radio aanging,telefoon die uit stond trilde,deuren die leken open te gaan,schaduwen kwamen,je naam de hele tijd geroepen werd.
En toen dacht je ; Ok bedtijd,en ervaarde het ook niet als 'erg/angstig/kut.
Nu zijn de omstandigheden er niet meer naar en zal ik af en toe een bom droppen en zorgen dat ik slaap in de avond en de volgende dag makkelijk door te komen is.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zit nu op 4 dagen en 3 nachten, volgens mij was mijn "record" ook zoiets. Deze keer wel chiller, deze morgen twee lijntjes gehad en verder niets meer van drugs, voel me prima en ga zo wel kunnen slapen vermoed ik. Ook GHB gebruikt ipv constant speed (niet geslapen), heb de indruk dat dat wel helpt tegen de negatieve kantjes.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Ook GHB gebruikt ipv constant speed (niet geslapen), heb de indruk dat dat wel helpt tegen de negatieve kantjes.
Klik om te vergroten...
De pep uit laten werken, wat bijkomen, en dan weer wat bijnakken werkt bij mij sowieso chiller als ik lang doorga. Als ik steeds blijf bijnemen ga ik op den duur enkel tweaken als een motherfucker, en op deze manier heb ik daar minder last van, en knalt de nieuwe lading ook weer lekkerder.

Olle
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
whehe ja gelukkig heb ik die tijd ook gehad :P een week lang wakker was toch wel een traditie in de vakantie's :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Carlitos zei:
Ik hield ook niet van doorhalen.
Maar later word je er gewoon pro in,alsof het went.
Vroeger was 1 nacht me teveel.
Waar ik later er 3 nachten zonder problemen doorging totdat de radio aanging,telefoon die uit stond trilde,deuren die leken open te gaan,schaduwen kwamen,je naam de hele tijd geroepen werd.
En toen dacht je ; Ok bedtijd,en ervaarde het ook niet als 'erg/angstig/kut.
Nu zijn de omstandigheden er niet meer naar en zal ik af en toe een bom droppen en zorgen dat ik slaap in de avond en de volgende dag makkelijk door te komen is.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het eerder andersom; het wordt juist steeds moeilijker voor mij.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Woensdagochtend 8.30 uur tot vrijdagavond 23.00 uur. Twee nachten, drie dagen dus, oftewel 62,5 uur.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Taat zei:
Ga dadelijk al de 5e slapeloze nacht tegemoet :openmouth:
Klik om te vergroten...

Teh Fuck...

Ik zou ondertussen al in een 3-dubbele psychose zitten.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Taat zei:
Ga dadelijk al de 5e slapeloze nacht tegemoet :openmouth:
Klik om te vergroten...

Teh Fuck...

Ik zou ondertussen al in een 3-dubbele psychose zitten.
Klik om te vergroten...

Is ook niks voor mij. 3 dagen, dan gaan de luiken dicht, al snuif ik een kilo..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou wel wakker blijven als ik door blijf snuiven maar dat zou dan aardig fout gaan.
Ik moet meestal 12+ uur van te voren stoppen ongeveer, hoelang ik ook al wakker ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."