Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik speed heb gebruikt heb ik extra veel zin om te roken, meer sigaretten als normaal en sneller achter elkaar. waarna ik de dag erna een super droge keel er aan over houdt. Wie herkent dit? Of weet hoe dit komt?"
"Dat is echt super slecht voor je lichaam zoveel afvallen in zo'n korte tijd.. en als je dan stopt met speed zitten die kilo's er zo weer aan.. Vind t sowieso raar dat mensen speed gaan gebruiken met de reden om af te vallen, ga dan gewoon sporten en gezond eten, of je wilt je hele lichaam kapot maken van binnen?"
"Wat denk je nou als je je lichaam volgooit met speed dat je dan vanbinnen gezonder bent omdat je wat vet kwijt raakt? Als jij zegt dat vet al alles kapot maakt, dan zal speed alleen om af tevallen (hoe triest) je nog heel veel harder kapot maken . Doe gewoon normaal en ga sporten & gezond eten, als je teminste gezond wil zijn? Of wil je je eigen lichaam verzieken alleen omdat je een beetje wil afvallen, wat er daarna toch weer 2x zo dik aan zit.."
"Ik heb ook weleens een lijntje voor of tijdens school genomen, de ene keer kun je beter concentreren/werken en de andere x word je er alleen maar chagrijniger en agressief van en heb je echt nergens zin in verschild per keer en of ik die nacht wakker ben geweest of niet goed gegeten heb enz.."
"Ja dat kun je verwachtenn"
"Dat zou wel echt troep zijn geweest dan"
"Alcohol Caffeine Tabak Wiet Hasj XTC Speed GHB :P"
"Wietjes"
"Lekker haze jointje"
"3 nachtjess helemaal gek"