Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had en tijdje geleden een feestje en ik ging daarhgeen met 150 milligram mdma op. Toen kwam ik een vriend tegen die niks ophad voor het feest. Ik praatte met hem en de hele tijd had ik het idee dat ie zat te rappen tegen mij. Egt heel vaag. Ik zat de hele tijd tegen hem te zeggen van hou eens op met rappen je kan er niks van. Maar later bleek dat hij gewoon tegen mij zat te praten"
"Ik heb precies dezelfde, ook uit regio Utrecht btw, Afgelopen donderdag 2 ervan genomen op een feest. Was weer een geweldige avond. Ze zijn getest op 150 mg MDMA...."
"mexxx zei: hoi allemaal ik heb van het weekend voor het eerst van me leven xtc gehad en moet zeggen dat het me niet goed bevallen is. heb de hele avond gewerkt en heel af en toe gebruik ik met mijn vriend wel is een lijntje coke en daar heb ik nooit een probleem mee gehad. maar die avond was het niet te krijgen en kreeg hij van een vriend twee pilletjes. hij had het wel vaker gebruikt ik nog nooit. toen we alleen waren heb ik 1 pilletje ingenomen met wat water en zat op me gemak een sigaret te roken. na ongeveer een kwartier voelde ik me plots niet helemaal helder en ben naar achter gelopen. daar ben ik gelijk op de grond gaan zitten omdat ik me niet lekker voelden. kan het niet uitleggen want ik was niet misselijk of draaierg. vroeg me vriend nog om iets zoets en daarna viel ik gewoon om in een diepe slaap. hoorde hem in de verte praten tegen me. nu dagen later hoor ik nog zijn stem tegen me praten . hij heeft me naar huis gebracht waar ik niets meer vanaf weet en alleen hoor ik ze stem. hij zegt dat ik wel reageerde als hij vroeg me ogen open te doen en daar weet ik niks van. pas na een uur ongeveer toen ik in me eigen bed lag kwam ik bij en werd ik wat helderer. heb koffie gedronken en ging slapen en werd hallucinerend wakker. zat tegen hem te praten terwijl hij er niet was. nu in de afgelopen drie dagen gaat het lichamelijk en geestelijk op en af. na inspanning krijg ik het erg warm en ga ik trillen en hardkloppingen. ook heb ik nachtmerries en hoor ik af en toe nog dingen die er niet zijn. ik weet niet hoe het middel had moeten werken maar voor mij was het een nachtmerrie achteraf. niet toen ik bewusteloos raakte omdat ik daar niks meer van weet. was gewoon een diepe slaap. heb niet overgegeven. maar wou dat ik me weer is wat lekkerder voelde. is dit nou normaal heeft iemand dit ook wel is gehad. Klik om te vergroten... Dit is verre van normaal. Ik zou die pillen maar eens testen, mocht je ze nog een keer kunnen krijgen. Het lijkt me heel sterk als daar MDMA in zat...."
"Maar ok julie denken dat ik wel weer normaal zal zijn als ik om 1 uur smiddags 100 milligram snuif en dan om half 7 thuis kom. Met normaal bedoel ik dus eigenlijk gewoon geen grote pupillen. Dat tandenknarsen kan ik meestal wel goed onder controle houden."
"Ik heb alleen nog maar goede ervaringen gehad met mdma kristallen, nog nooit met pillen :P Kristallen getest op 84% Ik heb het nog nooit goed gedoseerd en kom er altijd achter dat ik veel meer heb genomen dan ik vooraf van plan was en de nachten waren fuckin' awesummm :P Ik zou gewoon beginnen met een dipje (deed het altijd met een sleutel dus das ietsje anders) en dan gewoon bijnemen wanneer je wilt. Je merkt vanzelf of het goed of slecht is."
"Op een feestje ervaar ik XTC toch wel als het best. Het is buiten feestjes ook wel leuk, maar ik vind dat je er meer uithaalt als je naar een feest gaat."
"XTC, wiet en nicotine."
"Ik kijk al mijn hele leven scheel en ben twee keer geopereerd, maar dat wordt idd ook erger als je stoned bent. Het heeft bij mij vooral te maken met hoe moe ik ben. Als ik niet moe ben staan mijn eigen bijna recht, maar als ik bijna in slaap val dan draait een oog helemaal de andere kant op. Hetzelfde gebeurt als ik stoned ben, maarja dan ben je natuurlijk ook best wel moe he:P"
"Nou ja ik vind het niet zo weinig voor de eerste keer. Ik combineer het meestal met wat biertjes, want dat is wel een relaxte space. Ik neem er meestal iets van 2 ofzo op een avond met zo'n 10 biertjes"
"IK zou neit meteen aan speed beginnen maar gewoon als je begint met snuiven met ritalin beginnen. Het heeft een beetje de zelfde werking als speed maar dan minder sterk. Het is niet heel heftig ofzo dus je hoeft neit bang te zijn. Concentratie wordt veel beter en je bent idd veel spraakzamer. Ik heb er net nog met een vriend beide twee genomen. Dit is voor ons ook de eerste keer en het is heel goed te doen"