Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
138 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk 3 nachten 100% wakker, maar uiteindelijk vond ik het continu hallicuneren niet echt recreatief meer. Ik zat in de kamer alleen maar ook weer niet alleen want ik zag overal mensachtige vormen heel rustig heen en weer lopen door de kamer. En de deur die heel snel open en dicht leek te gaan en talloze andere vage hallicunaties :hearteyes: Na 2 nachten dat te hebben meegemaakt had ik het eerlijk gezegd wel gezien :P Toen ben ik voor 14 uur in slaap gevallen en heb ik heuuull vaag gedroomd.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn persoonlijke record staat tegenwoordig op 72 uur.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

The Used zei:
Ketaboy zei:
Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P
Klik om te vergroten...

Maak er maar " slechter " van. Als er iets is waar je kapot van gaat , is het niet eens de drugs zelf , maar je lichaam die dat gewoon niet aan kan en logisch. De lol is er toch ook wel af als je zo lang wakker bent. Iig ik vind erg geen reet meer aan dan, ik ga dan gewoon lekker slapen en mijn lichaam tot rust laten komen en dan ga ik volgend weekend weer, lijkt mij een stuk slimmer :)

Maar als je der trots op ben veel plezier dan :wave:
Klik om te vergroten...

goed punt, mijn langste is van vrijdag ochtend 7:00 tot maandag ochtend 4:00 uur. Dus 69 uur en dat was een hel..

Gelukkig dat nooit meer mee gemaakt. :)

Rustig aan.
M
MediatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn max. ligt op 90 uur (ongeveer 4 dagen) en dit tijdens de week terwijl ik moest werken.
Het is niet mijn doel om dat nog eens over te doen, laat staan overtreffen. Met de nodige planning en voorzorgen zeker interessant om eens gedaan te hebben zodoende de grenzen van een menselijk lichaam te ontdekken.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mediator zei:
Mijn max. ligt op 90 uur (ongeveer 4 dagen) en dit tijdens de week terwijl ik moest werken.
Het is niet mijn doel om dat nog eens over te doen, laat staan overtreffen. Met de nodige planning en voorzorgen zeker interessant om eens gedaan te hebben zodoende de grenzen van een menselijk lichaam te ontdekken.
Klik om te vergroten...

En vooral van de menselijke geest XD
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
clockcable zei:
120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Klik om te vergroten...

Dat is 5 dagen :openmouth: :rolleyes: en je voelde je nog vrij normaal? Lijkt mij erg bijzonder maarja misschien dat je niet heel gevoelig voor de pep bent. De cafeine zou je wakker moeten houden, als die er niet in zit. Hoeveel heb je dan wel niet genomen om 5 dagen wakker te blijven??

Rustig aan.. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
clockcable zei:
120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Klik om te vergroten...

Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben niet verder dan twee dagen gekomen
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
clockcable zei:
120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Klik om te vergroten...

Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook wel eens doorgehaald met pep waar wel cafeine in zat, en dan voelde ik me gewoon steeds slechter en paranoïde, maar nu ik t heb gewassen is het veel subtieler.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
Chris Pontius zei:
clockcable zei:
120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Klik om te vergroten...

Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook wel eens doorgehaald met pep waar wel cafeine in zat, en dan voelde ik me gewoon steeds slechter en paranoïde, maar nu ik t heb gewassen is het veel subtieler.
Klik om te vergroten...

Cafeïne zorgt ook voor meer 'para-heid', maar dat betekent niet dat je zonder cafeïne in je pep niet para wordt. Als je lang genoeg wakker blijft zonder dope zul je ook para worden.
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Langste periode wakker op pep? Gewoon 1 nachtje over slaan, dat is eigenlijk al net iets te veel, maar gaat nog gewoon goed. Meer hoeft van mij ook echt niet, vooral omdat ik na een nachtje doorhaal absoluut geen zin heb in pep, dat wil ik pas weer als ik me weer gezond voel, en het uitkomt (weekend etc).
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn max is 4 dagen en dat zal ik nietmeer herhalen, je voelt je zo bagger en ligt week in bed nadien.
:grin: Domme halucinaties lijkt dan wel of je TV vol met slierten zit.
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn record zit op 6 nachten, maar is alweer van de "goede" (of slechte) oude tijd dat ik dat haalde. Heb vorige week 4 nachten overleeft, maar daarna viel ik echt om. Hallucinaties inderdaad. En ik werd verschrikkelijk dom. Ik verlies altijd van alles op zulke momenten, zoals sleutels en telefoons, enz.
Wil voorlopig niet mer zo lang wakker blijven. 2 nachten is nog wel lekker, om dan als een blok in slaap te vallen.

Die 4 nachten had ik overigens niet gehaald met de huidige kwaliteit van pep. Wat een bagger zie ik steeds voorbij komen. bestaat pep nog wel zondr toevoegingen en aanlengingen?
Ik heb die 4 nachten gehaald met 1 flesje vloeibare speed. Een vriend van mij had er enkele weten te regelen en ik mocht er 1 overnemen. Volgens hem zijn die dingen bijna niet te krijgen. Hij zoekt die dingen altijd want iedereen zeurt erom, haha.
Dus er zit niets anders op dan te wachten. :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
En waar mag die speed dan wel mee vermengd zijn wil het vloeibaar zijn?

Gewoon opgelost in een of ander suf drankje en er dan 2x zoveel voor vragen. :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ligt er waarschijnlijk ook onder andere aan wat je onder een kater verstaat
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou wat ik zo allemaal hoor; lusteloos, moe, hoofdpijn, depressief, pijnlijke ogen, hartkloppingen, misselijkheid, chagrijnig. Als wij hier flink aan de speed zitten is iedereen nog gewoon fit. Een beetje simpel in het hoofd mischien maar verder voel ik me niks slechter dan normaal.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het ook altijd vreemd, ik ben gesloopt na 1 nacht en kan de nacht daarop ook nooit meer fatsoenlijk slapen, wat tot gevolg heeft dat ik dus de dag erna nog heel verrot ben, en de dagen erna erg moe. Terwijl bijvoorbeeld EI makkelijk 3 nachten wakker blijft en daar niet echt nadelige gevolgen aan ondervindt. Wist ik maar waarom, ik ben bang dat het toch per persoon zal blijven verschillen.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Knetternuchter vier uur slaap in vier dagen tijd... Kan gewoon niet slapen, ga op tijd naar bed, maar lig alleen maar naar het plafon te staren, als ik al in slaap val dan word ik een uur, hooguit twee later bezweet wakker en kan dan ook niet meer slapen...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drie of vier dagen. Ik weet niet meer hoeveel dagen het waren. :flushed:
Ik weet zelfs niet zeker meer of ik nu wel of niet ergens een uurtje heb geslapen toen. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."