Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
134 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben wel eens 5 nachten op de pep en kletsers wakker geweest, niet echt een aanrader :wink:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uhhm, eigelijk best lang: 6 nachten :grin: .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's ochtends...
Ja ik ben een raver :tongueout:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iets meer dan honderd uur. Ik liep toen als een pinguin en ben per ongeluk in een trein naar duitsland beland :grin:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#5
mmmh , max = een uurtje of 30 tot hoogstens 40 haal meestal de 2 dagen niet, achja is lol er ook wel vanaf:P
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Ketaboy zei:
Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P
Klik om te vergroten...

Maak er maar " slechter " van. Als er iets is waar je kapot van gaat , is het niet eens de drugs zelf , maar je lichaam die dat gewoon niet aan kan en logisch. De lol is er toch ook wel af als je zo lang wakker bent. Iig ik vind erg geen reet meer aan dan, ik ga dan gewoon lekker slapen en mijn lichaam tot rust laten komen en dan ga ik volgend weekend weer, lijkt mij een stuk slimmer :)

Maar als je der trots op ben veel plezier dan :wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha och trots ben ik er niet echt op ofzo xD
twas meer dat ik op een feestje was van 5 dagen ^^
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
12 uur :P Ik ga 's avonds altijd netjes slapen!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
2.5 dag, langer hou ik het niet vol :P
Mjae, gelukkig hebben we die tijd gehad :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van een donderdagmiddag tot een zondagavond. Was ik ook best verrot, nooit weer zoiets gedaan, the horror, the brakness.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
nu is het voor mij best gebruikelijk om een nachtje over te slaan. doe ik ongeveer twee keer per week. zonder pep hoor :P gewoon met koffie en tja gewoon weinig slaap behoefte. ben een behoorlijke pc nerd en werk het liefst snachts dus ^^
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#13
In het begin kon ik "vrij" makkelijk 2 nachten wakker blijven, maar segenwoordig moeilijker en moeilijker. Het lijkt wel hoe langer je gebruikt hoe moeilijker het is om zo lang als vroeger wakker te blijven. ergens vrij logisch maar is toch een groot minpunt vind ik.
laatste tijd 1 nacht wakker, de dag zien door te komen en dan als een blok in slaap :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan dat?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

:wink: tuurlijk jij wel hoor
Dat is een grap neem ik aan aangezien een gemiddeld mens overlijdt na 10 dagen zonder slaap...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik 8 dagen en 7 nachten, die meneer die zei '2 weke' lult behoorlijk poep
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
serieus 8 dagen :openmouth: ?
Dat lijkt me echt zwaar klote. Hoe kom je die dagen door, dan zie je er op een gegeven moment echt als lijk uit volgens mij :)
Dacht je niet na 4 , 5 dagen van ZO nu is het wel genoeg geweest ?
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tha brakness,vanwaar halen ze het toch
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
het word na een tijdje een dwang, stoppen lijkt onmogelijk, paranoia, hallucinaties, uitdroging, totale kapotheid....
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#20
toen ik nog kraker was had we x feesie en daar was een gozer ook al 7 dagen en 8 nachten op, stond te stuiteren als een gek, bleef aan 1 stuk door onzin uitkramen en er viel niet te communiceren met hem.
ik heb nog nooit iemand zo lang en zo strak gezien, heb em ook nooit meer gezien :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."