#1
Ben wel eens 5 nachten op de pep en kletsers wakker geweest, niet echt een aanrader ![:wink:]()
Ketaboy zei:Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P


berbe zei:ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."