Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Als Joran slim is bekend hij moord op nathaly holoway ( fzo ). Zo krijgt hij eerst een 10 jaar in hotel/gevangenis NL en dan kan ie wegrotten in Chili. Volgens mij is Peru verplicht om Joran uit te leveren aan NL dan, waar hij dus lekker eerst 10 jaar luid lachend kan genieten, waarna hij is Chili 3 maal daags in zen ster gepakt wordt.... Volgens mij klopt het zo, heb het gehoord dus weet het niet zeker Het bekende zinnetje : correct me if i'm wrong Mvg,"
"welke drugs? zeer bescheiden xD -speed -alcohol ( in normale maten, niet strompelen dus! ) Mvg,"
"Heej, Ik denk dat een drugsverslaving en een game verslaving ongeveer even slecht zijn... Alleen met een game verslaving zit je denk ik meer alleen boven op je kamertje te game.. Ik denk dat ik zelf ook een soort game verslaving heb gehad , en misschien deels nog wel heb, maar ik weet dan weer niet of ik dan ook verslaafd ben.. ik denk dat dit afhangt van wat mensen zelf vinden.. als ik zelf een nieuwe game heb wil ik die gewoon lekker spelen, zo een paar uur achter elkaar per dag. Maar als ik dan naar school moet of wat dan ook dan kan ik rustig op pauze drukken en weg gaan / de game uit doen. Sommige mensen noemen dit verslaafd, ik niet omdat dit mijn hobby is zoals een ander persoon kickboks als hobby heeft. Ook denk iedereen dat als je gamed dat je geen sociaal leven hebt, dit valt ook mee. je maakt natuurlijk geen RL contact enzo maar je kan met verschillende games gewoon online met elkaar praten, en op de ps3 heb je gewoon een berichten systeem. kortom, een verslaving ligt deels bij je zelf en deels wat een ander vindt. * normaal type ik niet zo veel maar bommetje is net pas gevallen dus ja.... xD Prettige zomerdag allemaal Mvg, En een verslaving zit altijd tussen je oren,"
"Hmm, nog niet extreem lang, gebruik nog niet lang maar zal nu op de 60 uur zitten. Verder wil ik weleens verder gaan, lees veel dat mensen gaan hallucineren enzo dus dat lijkt me ook wel een keer raar om voor de fun mee te maken, wel waar iemand bij is omdat ik soms een beetje agressief kan worden.. haha Mvg,"
"Bij mij verschilt het eraan hoeveel ik gebruik... Ben nu 3 maanden elk weekend bommetjes aan het droppen ( snuiven doe ik niet, geen idee waarom ) en ik denk dat ik op een half grammetje per avond kom. Maar verder ligt het er ook aan hoe laat mij vrienden thuis moeten zijn etc etc. als zij om 4 uur thuis moeten zijn hoe ik het bij een klein bommetje maar gaan we een 48 uur door zal het op een gram per dag zijn. Mvg,"
"Geen last van. Als ik ook maar 1 bommetje genomen heb en ik doe niks krijg ik gewoon een achterlijke opruimkick... Wel makkelijk, moeder blij en gewoon de hele nacht beneden thuis kunnen zitten met vrienden Mvg,"
"Hallo, Gister avond had ik er ook wel weer zin in, lekker een bommetje weggeslikt en lekker met wat vrienden gegamed en lekker ge ouwegoerd over de domste dingen. Voordeel van speed voor mij is dat ik wat meer durf te zeggen, face 2 face ben ik vrij bescheiden en het lukt me maar niet om er over heen te komen, maar met speed gaat dat met gemak. Het gaat trouwens steeds beter, durf nu wat sneller mijn mening te geven enzovoorts. Mvg,"
"Hmm, Ik zou zeggen hou het eerst maar eens op 250 mg.... Denk dat zoiets het beste is, heb je er nog steeds last van heb je een nieuw goal om te stoppen fzo,... Mvg,"
"Wou je een tip om te slapen? probeer eens een koekepan, sla hard genoeg en je bent weg. zo niet, doe het nog een paar keer. gebruik gewoon niet, of in de vroege morgen Mvg,"
"Hej, 50mg is meestal wel voldoende haha, meestal is het voor mij dan wel genoeg! alleen gooit men meisje het soms nog effe in men drinken om dan weer door te gaan, lol:P Gewoon een klein stukje afbreken en nemen, meestal werkt ie dan wel en hoe meer = hoe langer Mvg,"