#1
2Nachten en kzou het waarschijnlijk ook niet langer aankunnen. Mal in de war ![:confused:]()
The Used zei:Ketaboy zei:Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P
Maak er maar " slechter " van. Als er iets is waar je kapot van gaat , is het niet eens de drugs zelf , maar je lichaam die dat gewoon niet aan kan en logisch. De lol is er toch ook wel af als je zo lang wakker bent. Iig ik vind erg geen reet meer aan dan, ik ga dan gewoon lekker slapen en mijn lichaam tot rust laten komen en dan ga ik volgend weekend weer, lijkt mij een stuk slimmer
Maar als je der trots op ben veel plezier dan![]()
Mediator zei:Mijn max. ligt op 90 uur (ongeveer 4 dagen) en dit tijdens de week terwijl ik moest werken.
Het is niet mijn doel om dat nog eens over te doen, laat staan overtreffen. Met de nodige planning en voorzorgen zeker interessant om eens gedaan te hebben zodoende de grenzen van een menselijk lichaam te ontdekken.
clockcable zei:120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
en je voelde je nog vrij normaal? Lijkt mij erg bijzonder maarja misschien dat je niet heel gevoelig voor de pep bent. De cafeine zou je wakker moeten houden, als die er niet in zit. Hoeveel heb je dan wel niet genomen om 5 dagen wakker te blijven??clockcable zei:120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Chris Pontius zei:clockcable zei:120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.
clockcable zei:Chris Pontius zei:clockcable zei:120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.
Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.
Ik heb ook wel eens doorgehaald met pep waar wel cafeine in zat, en dan voelde ik me gewoon steeds slechter en paranoïde, maar nu ik t heb gewassen is het veel subtieler.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."