Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
25 gram drogen op dit kleine plaatje.
Kan het bijna een hobby noemen op dit tempo.
Als iemand nieuwsgierig is hoeveel poeder 25 paste opleverd.. (Reageer dan wel want ik en onthouden)
Dan stuur ik straks wel een fotootje.
P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...18
Pompen
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ouders zijn 1,5week weg anders had ik dit nooit gekocht.
Alhoewel heb 't eerder gedaan. Alleen dat is letterlijk oren wijd open.
Misschien kunnen sommige van jullie dit herkennen je hebt iets gebruikt thuis en je hoort de trap..
Dan voel ik me net alsof ik een zware misdaad aan het begaan ben, theoretisch gezien zouden me ouders het wel zo bekijken. Achja nu 1,5 week geen spanning en gewoon genieten wanneer ik wil.
Deze speed komt van iemand anders had eerst 45% altijd, en af en toe uitschieters 74%..
Als ik de moeite nam om te reizen voor speed.
Nu 65% nog niet gewassen ga het na het wassen niet meer testen.
Kon namelijk voorheen ook genoegen nemen met 45% niet gewassen, dus dit is top.
(Veel impulsiviteit waarschijnlijk in dit topic vandaag excuses)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had wel iets meer animo verwacht op deze zaterdag blijkbaar momenteel de enige anti socialist in ons midden.
Apart dat je ik dagen alleen kan zijn op speed maar eenzaam heb ik me nog nooit gevoeld..
Warschijnlijk omdat ik het beschouw als een geschenk van boven.
Tijd gaat altijd zo verdomd snel een van de redenen dat ik het nooit bij 1 nacht hou maarja
Even geen berichten realiseer me dat ik alweer paar uur voor me uit zit te kijken en weinig verricht.
Hopelijk vannacht een bevestiging dat ik niet de enige nachtuil ben.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe kunnen mensen verslaafd worden aan downers?
Vond blowen zeer fijn voor m'n middelbare schooltijd, totdat je suffe medicatie heb.
5 Haaltjes en ik gaapde als een jongehond om niet anti indruk achter te laten.
Wie bedenkt het om slapen af en toe te verbannen uit zijn dag.
3 dagen niet slapen en je ziet er uit als de gemiddelde zombie, hiermee wallen zijn overrated
Dacht eerst altijd dat ik met gemak een week ging doorhalen hiermee na de verhalen van mensen die op weinig 2 dagen doorhalen. Lijkt me ook fijn 1x per jaar aankopen doen hele jaar voort kunnen.
Ben ondertussen wel gepromoveerd tot 'pep junk in spé' op dit forum.
Net ook al gezegd dat ik even pauze neem en maar door tikken.
Parachute van even geleden is zojuist wel geland
22:43 ik ga er even snel vandoor.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik weer een goeie nacht geslapen heb kan ik wel weer een ondertussen dossier teruglezen.
Met veel vragen en hoogst waarschijnlijk een gevoel van 'Waarom zoveel en zo langdradig'
Als iemand deze vraagt leest en het antwoord weet let me know.

Toen ik eerst begon met snuiven kreeg ik vaak een bloedneus komt dat ook door de caffeine?
Of is dat een teken dat ik neus kapot heb gemaakt door hoeveelheid?

- Edit
Was nog onder de indruk van lysergic bink zijn aantal posts
Ben het aan het evenaren dus nu even proberen de handrem te gebruiken.

(Niet negatief btw vind het wel bijzonder om te zien wat andere nou aan het denken zet)
Maar om eerlijk te zijn vraag ik me wel af waar je die creatieve woordkeuze vandaan haalt..
@lysergicbink begrijp er wel weinig van wat ervoor zorgde dat ik het allemaal wou lezen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu ik eens kan zeggen dat ik meer dan genoeg heb voor een tijdje.
Compleet strak van 1 bom, dat wassen en deze zuiverheid.
Ga m'n vorige dealer wel een berichtje sturen dat ik z'n caffeine niet meer kom kopen.
Vaker ook wel meer dan uur gewacht omdat ik in die zin te makkelijk ben.
Elk ander mens had gezegd steek die goedkope bende in je gat als je zolang wacht.
Speed is bijna zeldzaam in mijn buurt vandaar dat ik er rustig middagje voor uitrok.

Iemand die zojuist thuis is gekomen en iets mee heeft gemaakt?
Laat het vooral weten ik heb genoeg tijd.
Klinkt heel eenzaam maar dat is het niet. Don't worry
Als je elk bericht hier gelezen hebt van me.
Heb ik toch nog iemand wat tijd laten verdoen of vermaakt.
Geen dank

Nu ga ik nog maar een bommetje preparen en dan een blokkie om.
Belachelijk veel zin om te roken nu.. Wat houd me ook tegen ben toch nog verslaafd als wat.
Aangezien hooguit een iemand tot hier leest is het wel sluw dat ik dat ene sigaretje hiertussen wurm.
Bommetje ondertussen klaar 200 mg nu. hopen dat die me niet meer gladstrijkt maar hooguit pept.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Typ er maar lekker op los hoor! Daar is dit topic juist voor! :grin:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Typ er maar lekker op los hoor! Daar is dit topic juist voor! :grin:
Klik om te vergroten...
Fijn dat je het nog even bevestigd.
Aangezien jij ook wel eens speed gebruikt vraagje
Ik heb nadat ik mijn speed heb gedroogd gewoon een groot glas gevuld met aceton.
En daar toen meer dan 15 gram in gegooid is er minder weggewassen door die hoeveelheid?
Of is dat afhankelijk van hoeveel aceton je gebruikt.

Heb het 1x gewassen ook wel genoeg voor wat ik gewend ben.
Maar, ik heb zeker niet alles weggewassen omdat het zoveel tegelijk is?
Testen = Weten 65% voor het wassen ongeduldig heb ik besloten om niet nog een test af te wachten.
Vandaar deze vraag.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe schoon je speed in 1x word hangt inderdaad ook af hoeveel aceton je gebruikt. Die aceton raakt ook soort van verzadigd waardoor het de cafeïne niet meer oplost verder, al zou dat met 65% moeten meevallen, aangezien er dan niet zo heel veel cafeïne in zit. Verwarm je de aceton? (Niet met open vuur btw) Dat maakt speed ook in 1x schoner dan koude aceton.

Na het wassen de gebruikte aceton verdampen laat zien wat je eruit gewassen hebt. Als je dan een leeg/schoon schaaltje overhoud, weet je dat het op z'n schoons is. (= er zit niets meer in wat aceton kon oplossen, kunnen nog steeds stoffen in zitten die net als amfetamine zelf niet oplossen, en eventueel wel schadelijk zijn)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik 'Zweet me de pleuris'
Afgezien van dat is het wel een waar genot deze avond.
Bommetje 3 preparen 5:00 = 250 mg.
Snuiven net nog een kans gegeven nu al spijt.

Als ik een motto hiervoor zou bedenken.

When you ever go 'bom' you never draai om.

Perfect.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#11
SanneBanne zei:
Hoe schoon je speed in 1x word hangt inderdaad ook af hoeveel aceton je gebruikt. Die aceton raakt ook soort van verzadigd waardoor het de cafeïne niet meer oplost verder, al zou dat met 65% moeten meevallen, aangezien er dan niet zo heel veel cafeïne in zit. Verwarm je de aceton? (Niet met open vuur btw) Dat maakt speed ook in 1x schoner dan koude aceton.

Na het wassen de gebruikte aceton verdampen laat zien wat je eruit gewassen hebt. Als je dan een leeg/schoon schaaltje overhoud, weet je dat het op z'n schoons is. (= er zit niets meer in wat aceton kon oplossen, kunnen nog steeds stoffen in zitten die net als amfetamine zelf niet oplossen, en eventueel wel schadelijk zijn)
Klik om te vergroten...
Nee heb de aceton niet verwarmd wist wel dat ik iets zou vergeten.
Duidelijke uitleg uit nieuwschierigheid stuur ik wel een sample het testcentrum in dan weet ik voor de volgende keer of dit enigszins de zuiverheid heeft verbeterd. Of dat ik me speed gewoon weer nat heb gemaakt.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, waarom vind je snuiven vervelend?
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#13
SanneBanne zei:
Haha, waarom vind je snuiven vervelend?
Klik om te vergroten...
Snotneuzen korsten. Bloedneus op z´n tijd.
Snuiven is leuk als je neus verstopt zit dan is ie meteen gereinigd.
Bommetjes slaan wel laat in en brengen me maag een aanslag de effecten zijn fantastisch
Heb nog nooit eerder zo´n fijne coming down gehad.

Nu maar even ogen uurtje rust geven en opfrissen.
Lijk wel een kat in het donker.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je om 05.00 nog een bommetje van 250mg hebt genomen is er van een coming down nog lang geen sprake, lijkt me.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Als je om 05.00 nog een bommetje van 250mg hebt genomen is er van een coming down nog lang geen sprake, lijkt me.
Klik om te vergroten...
Dan is dat het niet, heb de term coming down ook niet echt begrepen volgens mij.
Moet blijkbaar nog wat leren mooi vandaag de tijd voor.
Voel me gewoon ontspannen. ´Ik hoor je denken benzo´
Nee dat is zonde van de speed.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bijna 10 uur dan mogen de speakers weer pompen, afspraak met m'n buren.
Andere kant is doof nog beter.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh dat ken ik, steeds naar klok kijken; Mag het alweer? Mag het mag het mag het?! :grimacing::megaphone::musicalnote::musicalnotes:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Apart het gevoel van inkakken was toch zeer zeker aanwezig.
En nu ben ik weer helemaal wakker wel compleet nuchter.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
VlotteSpeed zei:
Wel de laatste deuntjes tot ik insuf en in slaapval hopelijk.
Klik om te vergroten...

VlotteSpeed zei:
Apart het gevoel van inkakken was toch zeer zeker aanwezig.
En nu ben ik weer helemaal wakker wel compleet nuchter.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook soort van. Als ik richting coming down wil moet ik muziek echt uitzetten. Muziek is voor mij een soort high/hyper AAN/UIT knop. Bij het opkomen/inslaan ook. Als dat traag gaat, muziekje aan, en hoppa :yum: activated. :grimacing:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#20
SanneBanne zei:
Dat heb ik ook soort van. Als ik richting coming down wil moet ik muziek echt uitzetten. Muziek is voor mij een soort high/hyper AAN/UIT knop. Bij het opkomen/inslaan ook. Als dat traag gaat, muziekje aan, en hoppa :yum: activated. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Precies dat ik kan geen muziek luisteren want dan ben ik meteen weer in de mood.
Luister misschien ook wel het verkeerde genre voor het slapen gaan..
Achja anders trek ik hem wel door tot na het avond eten.
Dan ben ik gegarandeerd gaar.
Net broodje frikandel letterlijk naar binnen geduwd.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."