Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
M
MarkovigLid
01-01-2024, 00:00
#1
VlotteSpeed zei:
45minuten geleden ook lekker bommetje genomen, stuk gezelliger dat er wat mensen meedoen.
Ik ga momenteel op goeie snelheid, iemand anders die ook rap gaat?
Klik om te vergroten...

Nu lijntje leggen en dan ga ik als een raket denk ik hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...18
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
VlotteSpeed zei:
Ben je toevallig ook een liefhebber van hardstyle/hardcore terror whatever?
Klik om te vergroten...
Hardcore.teKno. goa...alles wel. Behalve frans bouwer
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn weegschaal is stuk dus ik gok ook maar wat, dit heb ik net genomen.
(in vloeitje achter natuurlijk) bah als je het zo slikt onvoorstelbaar.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
VlotteSpeed zei:
Mijn weegschaal is stuk dus ik gok ook maar wat, dit heb ik net genomen.
(in vloeitje achter natuurlijk) bah als je het zo slikt onvoorstelbaar.
Klik om te vergroten...
Hij is niet stuk. Alleen geen idee hoe ik mg moet wegen/ omrekenen van g naar mg

Dislecties in alle vormen. Ook getalen en die omreken
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah, neem het jezelf niet kwalijk ik lees alles heel snel door.
Even terugkomend op m'n vraag, ik denk niet dat er iemand is die pep wardeert en Frans Bouwer..
Klinkt zelfde als hard gaan in een kroeg met bier drinkers niet optimaal.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aparte vergelijking kortom dat is in mijn ogen geen genot.
Techno wil ik wardeeren maar ik kan het gewoon niet hoevaak ik het ook probeer.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben nu aan de pep met radio2 op de achtergrond. Nu draait “dust in the wind”. Met techno, hardcore, hardstyle, psytrance oid kan ik me niet concentreren.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ooohh de goeie teKno van vroeguh.
Uren voor de boksen
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psytrace is voor mdna

Maar de mdna van vroeger is niet meer.
Mweghhhh
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik bewonder jou kijk op dingen je blijft me verbazen.
@Parfumflesje al hoe wel ik niet altijd weet wat ik er van vind.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
De paarse kristallen... omn omn
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misbruik zei:
Introduceer jij mij binnenkort met goeie techno?
Beuk ik jou de rawstyle wereld in?
Klik om te vergroten...
Border community. Enjoy
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
VlotteSpeed zei:
Ik bewonder jou kijk op dingen je blijft me verbazen.
Klik om te vergroten...
Uitleg? :relaxed:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Introduceer jij mij binnenkort met goeie techno?
Beuk ik jou de rawstyle wereld in?
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was vooral bedoeld naar Parfumflesje maar, aangezien jij ook een figuur uniek bent.
Jij bent echt onvoorspelbaar.
Van 'jaloers' wat je postte flans je net een neusspray in elkaar om maar een voorbeeld te geven.
Alles is positief dat dat voorop mag staan.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
jaja, lekker aan de pep dus vannacht plafonddienst. Met wie ga ik samen plafonddienst draaien vannacht?
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met mijn rat...voor wie ik aan het naaien ben
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha cool.

Ik zat vroeger ook altijd op mijn kamer met een muziekje aan en plaatjes te bekijken van dingen.
Alleen niet op zo'n selectieve manier als jij.
Die internetloze tijd was altijd wel leuk.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks voor de uitgebreide reactie!

Ik kan je alvast vertellen dat mijn reactie niet zo uitgebreid gaat zijn. Het inzicht en understanding van vannacht is wel een beetje weggezakt. Misschien dat het zo terug komt tijdens het typen. Ik heb vakantie dus ik ga me even onverstandig gedragen en lekker aan de speed blijven. Net wat erbij gepakt, dus misschien komt er iest boeiend en misschien blijft het bij de onsamenhangende woorden van iemand die door de speed geveld word.
Morgen zal ik sowieso niks zinnigs zeggen en waarschijnlijk hard afgestraft worden op mijn keuze nu even lekker te chillen :grin:. Zonder het slechte heb je het goede ook niet!


Ik vind het wat lastiger om inhoudelijk te reageren op je omdat je zoveel voorbeelden opnoemt. Allemaal prima voorbeelden waar ik weinig tegen in kan brengen. Nu ben ik zelf een stuk minder van de politiek en een stuk meer van filosoferen en persoonlijke groei en in het reine komen met jezelf. Menselijke psyche behoort ook tot mijn interesse's, maar politiek is toch wat lastiger voor me.

Insane is subjectief. Wat is insane? Een gedraging van iemand die niet binnen het gemiddelde past. Als je het mij vraagt zijn mensen die insane genoemd worden een heel stuk interessanter om mee te praten dan de gemiddelde mens. Iemand die insane genoemd word heeft een unieke kijk op het leven die ik wil horen. De kijk van de gemiddelde mens ken ik, niet boeien ook vooral. Maar die van een insane persoon, ja!

De maatschappij is bang voor afwijkingen dus trappen ze mensen die anders zijn de grond in. Ze hebben angst voor het onbekende. Dat is de reden dat men heksen verbrande en nog meer gruwelijke dingen mee deden. Die mensen waren normaal en gemiddeld maar nu zouden we ze insane noemen. Het idee alleen al dat je in heksen gelooft (zoals ze er toen in geloofde, ik weet dat er tegenwoordig wicka's zijn, daar zit een verschil tussen natuurlijk) en dan vervolgens maatregelen neemt die nergens op gebaseerd zijn.

Angst voor het onbekende zorgt er meteen voor dat mensen angst hebben voor verandering. Het zit in onze genen om geen verandering te willen, waarom denk je dat die zwarte pieten discussie zulke absurde vormen aanneemt?
Niemand die ziet hoe hypocriet dat eraan toe gaat? Zwarte piet moet weg omdat de karikatuur mensen kwetst, maar het is wel geoorloofd om doodsbedreigingen te posten, om met elkaar op de vuist te gaan waar godverdomme kinderen bij staan. Kinderen die een leuke dag willen hebben worden geconfronteerd met vechtende volwassenen omdat ze voor een zaak staan waarbij ze gekwetst worden. Holy fucking shit. Ik schaam me voor de voor en tegenstanders, zijn wij nou een beschaafd volk? Ik ga volgend jaar ook een actiegroep opzetten:
STOP DE ZWARTE PIETEN DISCUSSIE!!!!

Oke, ik ben aan het afdwalen haha.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok ,

maar speed kan in de uitwerking mensen zelfontmaskerende korte stukjes prive onthullen ook hee.
Het is toch geen kick op ''zwarte pieten'' die je nu door nvreemde kriebeling van een ander speedkenmerk
Boven komt?
Nah grapje, alhoewel, je weet nooit.
Wie ken je immers wel,
ja sorry ik was aan het neergaan, en je had de revolutionaire anti kapitalist , anti comformist,
en marketinghater en ego walger en brainwashherkenner, in me wakker gemaakt
wat, ik dan vooral deed was mijn visie op die woorden in een ''pepneergaand samenhangend geheel'' kuch
er op te klateren, als een kerkorgelspeler die dement geworden is, de zoveelste keer , een denkbeeldige trouw symfonie
bij nachte loslaat op zen moegetergde parochianen.

Filosofie gaf ik je toch aan, jaap kruithof, terence mckenna voedsel der goden, vooral de ego ontstaan theorie.
Zal je zeker meermaals de wijsvinger naast de slaap laten leggen tijdens het versmaden van die heerlijke lectuur.
Elke huisgenoot zal zien dat je de mimiek en bijbehorende lichaamstaal vertoond van een gefascineerde vrouw die ndiep inzichtrijk boek leest.

Bovendien zou acid je zeker liggen... het is niet een drug die je tijdens de roes praterig maakt,
maar de week nadien, ervaar je nreset,
en herformattering van je brein, en kan je efficienter denken
neem dan weekje later pep, race je daar dan nog eens door.
En dan denken mensen , uhm, heb jij feeënstof in die pep van jou, is dat wel dezelfde?
Op de eerste dag wel hee,
na vier dagen, ben je al wat minder scherp.
Dan is het tijd voor een lay off.
Of je staat een charmezanger te imiteren voor je het weet op een familiefeest ,met een kussen onder je trui,
en denkt van fuck, ik lijk een uitgelaten dronkelap.
Mijn brein is moe.

Ja normaal ben ik daar voorzichtig mee met woorden als gek, ok je hebt me nlijn doen pakken,
dat we elkaar verstaan zoals we elkaar horen te verstaan,
resonerend in scherpheid, van noord naar zuid.

Door mijn opleiding ga ik ook over mensen met een beperking praten, heb ook op verslavingszorg gestaan, even ook bij mensen met authisme , agressieve gevallen .
Dus de moeheid laat me wat luier typen en typen voor ik denk.
De mens heeft zijn beperkingen maar ook de speed hoor, dat ie uit werkt is nschande

Als de eetlust en slaaplust toenam , en de focus mooier verdeeld wordt ,want je toegewijdheid die soms uren in beslag neemt... voor een detail uit te werken.

Terwijl elke prikkel in de woonkamer bijna geneerd wordt van die precieze focus.

Ik noemde inderdaad trump en andere gevaarlijke wereldleiders, en machtsgeile pikmetende gozers .
Insane, omdat ik vind dat wereldoorlogje dreig spelen , voor de algemene stelregel
hoe groter het ego, hoe langer de tenen, zo sociopatisch .

Dat het eens de nikszeggende ''insane'' term kreeg, ahja tis maar trump, beter zo dan een forumlid.

maar psychopaat had naar hedendaagse wollendekentjesterminologie beter gepast.

Maar soms wil je schelden in zinsverbijsterende woede op hoe fout ze zijn, en hoe zij toch als norm aanvaard worden.
Ik bedoel fout in hun visie van nationalisme, hebzucht, dominantie, en de ander zien als de vijand.
terwijl we al 1 zijn.

Ik wordt minder frontaal verbaal aangevallen als man zijnde als ik deze gesprekken tegen een normaal geconditioneerd persoon zeg, maar hoor het dan achter mijn rug om, ...belgische indirectheid.

Daarom hanteer ik de regel, als er je nmaatschappelijk zwaar beladen thema je ontglipt, en de ontvanger van je boodschap , benadert je met wijd opengesperde ogen, zich nauwelijks bedwingend
in kleermakerszit bij je te komen zitten, vertel nog zo eens iets.

Nuja dan raak ik op een drafje, maar dan nog , stop ik op tijd.
Ahja,want zonder speed heb ik remminen,waar velen hier mss van schrikken.
Zal zelfs meer zeggen, als ik je niet goed ken, zal ik zelfs helemaal niet spontaan zijn
eens ik je energie voel, en de intuitie goed zit, toon ik me,
dat is mijn sterrenbeeld,
plannen uitdokteren, heuse projecten opzetten, maar zeer op de achtergrond,
geen aandcht willen, niet willen opvallen in het straatbeeld,
de meest radicale hippie is dreadlockloos, rijdt met ngrijze wagen,
heeft kort haar, en de smoel van de ideale brave schoonzoon.
Dat helpt, zeker als je met speed in de wagen, langst controles rijdt.
en je met je lange wimpers en kleine mondje , engelachtig overkomt.
En de zin rijdt u maar door meneer.
Evil gniffel je dan, wat ben je nu met een boeventronie.
Zo kon ik me ook al inwerken , zoals de neo hippies zeggen
in de bedrijfswereld, vroeger verlieten de hippies het systeem
nu werken ze zich op, en maken ze vanbinnen uit de rotte machine kapot.
Dreadlocks no offence, maar waarom van de daken roepen , hey jongen,
ja hey hier,ik de wildbehaarde kerel op dit dak met de megafoon , hier zo,
ik wil jullie maar mede delen dat ik trots ben jah te eren door elke dag
mijn wiet te roken op de meest publieke plaatsen als provocatie
tegen het kleinburgerlijke.
Snappie, de dreadlocks werken megafoonschreeuwerig.
En angst ja, zo gaat dat.
Ik heb al mensen bang gepraat.
Zat ooit met een nazi op mijn werk.
En ik had speed binnen waarvan ik de werking onderschat had.
Zweten als nrund, men kraagje nu en dan uitrekkend
pfffieuw zeggend af en toe.
Maar dan begint het
je lippen trillen vanaf er gesprekken gevoerd worden
je wil zwijgen, maar
dan gaatje snater open
Nu heb ik die kerel daar bijna gans het manifest van markx
gedicteerd , als neo nazi zijnde,
zal hij al heel veel ingehouden nijd en haat verbeten hebben.
Maar ik ging zo ver, dat hij zich begon te verweren.
Op dat moment kwam een man binnen die een buitenlandse vriendin had
die man werd daar bespot,
en ik zei , nsmerig zinnetje,
ik zei mja waarom niet, dat ie een buitenlandse probeert
want je weet wat ze zeggen,
belgische vrouwen zijn als belgische appels , ze zijn taai en er komen
snel bruine plekken op.
Hij had me willen vermoorden op dat moment, maar was nhoofdje groter
en iets zwaarder, dus stamelde ie nog in nverbale poging.
Maar ik had al nmachinegeweersalvo aan tegenargumenten gegeven
tegen zijn toogpraatgehalte, van rechtse nazi praat.
Ik keek hem strak in de ogen en met npaar zinnen ,
haalde ik de nazi ideologie zo vakkundig onderuit.
dat ik hem zag gek worden, je zag hem gek worden,
bijna liet hij zijn tong uit zijn mond hangenen viel ie in zwijm
ik praatte de grond vanonder zijn dr martens skin head boots weg,
zijn wereldbeeld, zijn overtuiging, zijn hooliganisme verheerlijking,
zijn ego kon die confrontatie niet aan, hij vocht tegen de
realiteit die ik schetste,
en stoer als ie was,als hardcore hooligan,nam ie de foon
belde de baas, en zei ; meneer we kunnen niet gped werken samen,
het klikt echt niet, ik kan me niet concentreren op mijn werk,
hij had liefst als nkleuter zijn vingers in de oren gestoken.
Natuurlijk had ik er hippie en anti ego, new age gewauwel,
revolutie praat, zelfs zelfvoorziend wonen in eco houses,
allemaal dingen die hij in zen haat tegen alles,
zo positief vond, dat het zijn zieke ego , vernietigde,
bedoel maar ,
als ik dus nuchter ben doe ik dat heel zeker niet;
Staan ze niet open voor een harde waarheid;
laat hen de leugen beleven, ieder zijn pad;
mss slaapt hij beter als ik dan wie weet
maar toch liever weten
dan in zo'n wereld naief rond te lopen,
de wolven zitten in elk struikje
als je niet alert bent,
snodaards, hun bedoelingen doorhebben
in drie zinnen, weet je wat ze willen,
dat kreeg ik al van de paddos
sindsdien, in een gesprek
ontwaar ik de leugen,
lichaamstaal, vertelritme,
ooggeknipper, en buikgevoel,
never failed.

Maar die kapotgelulde neo nazi door een doorgedraaide
speedratelende , vrijdenkende , levensgenietende,
autonoom benaderend, bijna, ben er bijna

was zijn koortsdroom.
Links heeft ook zijn harde kern , we gooien niet
altijd met bloemetjes;
weed rokende, de andere kaak biedend,
aan een rechtse provocateur op een anti kapitalistische betoging,
we ratelen filosoferend, psycho analyserend, straatwijs,
maatschappijdoorzienend non stop door.
Tot ie vluchtte als ie achterna gezeten werd door een paar losgelaten
zeer agressieve leeuwen, die uitgehongerd werden.
Ik was zijn karma denk ik dan,
met zen mensen slaan verhaaltjes,
en cocaine verkoop praatjes,
fuck off,rijk worden op een ander zijn leed.
en ja ze vrezen sindsdien men andersdenken,
dan ga je een graad hoger als dorpsgek
verhuis je naar de stad, stadsgek
en als de tijdsgeest meekomt
komt de erkenning,
fuck ja jij was 1 van de originals,
yes, al van in de wieg rebel,
heb stakingen georganiseerd nog voor mijn
eerste joint.
Unemployable
ik erken geen authoriteit,
of wetten die getekend zijn nog voor ik geboren was
ik heb daar mijn akkoord niet op gegeven.
Ik heb ethiek en empathie,
en sympathie voor velen,
maar afgedwongen corrupte authoriteit,
en foute wetten
veeg ik men belgisch poepje aan
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."