Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Langspeelplaat zei:
Niet vervelend bedoeld, maar ben je niet enorm bang dat je verslaafd raakt of misschien al wel bent? Als je wekelijks aan de speed zit lijkt me dat problematisch worden.
Klik om te vergroten...

Ik ga er in mijn "niet nuchtere state of mind" niet te diep op in maar ik gebruik inderdaad zo goed als iedere week en soms ook een midweek lijntje "omdat het kan". Ja, ik ben verslaafd aangezien ik er niet mee "wil" stoppen dat te doen. Dat komt misschien heel laconiek over en daar zit uiteraard ook een bepaalde oorzaak achter waarom ik mezelf zo gemakkelijk liet/laat verleiden. Die deel ik echter niet openbaar op het forum.

Niet om het te veredelen trouwens, ik raad niemand aan zo "makkelijk" om te gaan met zo'n drug als speed. Het is absoluut ongezond en zeer verslavend spulletje. :warning:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...18
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Let er een beetje mee op. Ik heb ook een heftige drugsperiode meegemaakt, en daar lagen ook problemen aan ten grondslag. In het begin gaat er een wereld voor je open en verlicht het letterlijk al je zorgen en lasten. Maar geloof me, op een gegeven moment gaat het zich tegen je keren en dan ben je nog veel verder van huis. Recreatief drugsgebruik is leuk, maar systematisch drugsgebruik is eng.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben vanavond een klein experimentje aan het doen. Heb een bloeddrukmeter gekocht. Geen hele dure hoor, dus ik zie het als indicatie. Tot nu ziet het er zo uit:

Speed 73% amfetamine, geen cafeïne, (gewassen met aceton i.v.m sterke smaak/branden). Wijze van inname: Snuiven.

19:00: Start (Na avondeten en koffie/roken): 140/80 hartslag: 99bpm
19:35: Eerste 2 lijntjes 100mg speed
19:54: Eerste meting: 152/82 hart: 118bpm
20:00: Lijntje 50mg speed
20:18: Tweede meting: 150/87 hart: 130bpm
20:20: Lijntje 50mg speed
20:37: Derde meting: 156/80 hart: 140bpm

Aangezien ik nu ruim voldoende op gewenst effect zit, stop ik met bijnemen en wacht verder de avond af of ik nog 50mg ga bijnemen voor verlenging. :grimacing: Update volgt.. :nerd:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Ben vanavond een klein experimentje aan het doen. Heb een bloeddrukmeter gekocht. Geen hele dure hoor, dus ik zie het als indicatie. Tot nu ziet het er zo uit:

Speed 73% amfetamine, geen cafeïne, (gewassen met aceton i.v.m sterke smaak/branden). Wijze van inname: Snuiven.

19:00: Start (Na avondeten en koffie/roken): 140/80 hartslag: 99bpm
19:35: Eerste 2 lijntjes 100mg speed
19:54: Eerste meting: 152/82 hart: 118bpm
20:00: Lijntje 50mg speed
20:18: Tweede meting: 150/87 hart: 130bpm
20:20: Lijntje 50mg speed
20:37: Derde meting: 156/80 hart: 140bpm

Aangezien ik nu ruim voldoende op gewenst effect zit, stop ik met bijnemen en wacht verder de avond af of ik nog 50mg ga bijnemen voor verlenging. :grimacing: Update volgt.. :nerd:
Klik om te vergroten...
Interessant he? Ik gebruik als ik een nieuwe drug neem meestal de bloeddrukmeter.
Het viel mij op vorige week dat het nog vrij lang bleef stijgen na mijn laatste dosis. Ik blijf dit even vokgen, leuk!
Veel plezier vanavond!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, zal eerlijk zeggen dat ik door jouw topic op het idee kwam! (En zag advertentie van Lidl krantje dat ze ze goedkoop hadden vorige week) :innocent::grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Interessant he? Ik gebruik als ik een nieuwe drug neem meestal de bloeddrukmeter.
Het viel mij op vorige week dat het nog vrij lang bleef stijgen na mijn laatste dosis. Ik blijf dit even vokgen, leuk!
Veel plezier vanavond!
Klik om te vergroten...

SanneBanne zei:
Haha, zal eerlijk zeggen dat ik door jouw topic op het idee kwam! (En zag advertentie van Lidl krantje dat ze ze goedkoop hadden vorige week) :innocent::grin:
Klik om te vergroten...

Lol, ik heb er toevallig vandaag ook eentje besteld. Wilde dat al langer doen trouwens, omdat ik vaak duizelig ben, en ben ook wel benieuwd hoe mijn bloeddruk is tijdens migraine. Maar ‘t is ook zeker handig/grappig om te checken hoe je systeem op drugs reageert. :) Al lijkt het mij ook weer niet goed om er teveel op te gaan focussen.

Je kan zo de bloeddrukmeter-reclame-wereld in als je de vrachtwagens zat bent Dunne :wink:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik schrik er wat van dat speed anno 2018 , nog zo populair blijkt!
Ik erken het alleen maar meer als medicijn voor narcolepsie en tweedekeusmiddel voor mensen met ADHD,
als drug is het naar mijn eindbesluit een inferieur middel.
Het is geen perfecte drug, het neemt meer dan het geeft.
Het maakt meer kapot dan je lief is!
Draag zorg voor jullie zelf, en geniet zolang de waan nog stand houd voor jullie.
En denk ook aan vrienden en familie die het geen fun vinden om een geliefde zich naar de verdommenis te zien helpen.
Take care !

De weldra ''lysergic'' in mijn naam weer waard zijnd
eindconclusietyper .:sunglasses:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Komt het bij jullie ook in vlagen? Eerst super veel energie, hart snel kloppen, diep ademen. Daarna weer rustiger.. dan weer hetzeflde? Ik wel namelijk. :flushed:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Plas.wel super.veel van de pep.. meerdere die dat hebben?
J
Just for todayLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
Komt het bij jullie ook in vlagen? Eerst super veel energie, hart snel kloppen, diep ademen. Daarna weer rustiger.. dan weer hetzeflde? Ik wel namelijk. :flushed:
Klik om te vergroten...

MDMAZING zei:
Plas.wel super.veel van de pep.. meerdere die dat hebben?
Klik om te vergroten...

Hee MDMAZING,

Ik herken dit wel man maar die vlagen zijn bij mij bij MDMA sterker aanwezig dan bij snelle.
En ik plas ook vaak speed is nog al een vochtvreter hehe.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
GJM92 zei:
Hee MDMAZING,

Ik herken dit wel man maar die vlagen zijn bij mij bij MDMA sterker aanwezig dan bij snelle.
En ik plas ook vaak speed is nog al een vochtvreter hehe.
Klik om te vergroten...
Nice. Kan nog steeds niet pitten. Zal ik proberen zo nog een beetje te slapen een paar uurtjes , of zal ik met veel pijn en moeite ( denk ik ) zonder bijpakken of iets , tot vanavond doorgaan en dan pas slapen?

Ik had gisteravond 22.00 nog 1 puntjes bijgepakt. Denk zelf dat ik doorhaal.( zonder bijpakken ) en vanavond rond 22.00 ga slapen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb net een zeer acceptabele 6 uur geslapen, en nog goed ook. :)

@MDMAZING

Dat is heel persoonlijk. Zelf trek ik altijd door als ik het eenmaal licht zie worden, midden op de dag slapen verstoort mijn ritme meer dan wakker blijven en 's-avonds gewoon weer op een normale tijd gaan slapen.
J
Just for todayLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Nice. Kan nog steeds niet pitten. Zal ik proberen zo nog een beetje te slapen een paar uurtjes , of zal ik met veel pijn en moeite ( denk ik ) zonder bijpakken of iets , tot vanavond doorgaan en dan pas slapen?

Ik had gisteravond 22.00 nog 1 puntjes bijgepakt. Denk zelf dat ik doorhaal.( zonder bijpakken ) en vanavond rond 22.00 ga slapen.
Klik om te vergroten...

Lekker doorhalen doe ik zelf ook altijd , ff lekker relaxen heel de dag en vanavond gewoon lekker gaan pitten hou je je ritme er ook lekker in.

Verder vandaag lekker gezond doen goed eten water drinken en dan moet t helemaal goed komen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
GJM92 zei:
Lekker doorhalen doe ik zelf ook altijd , ff lekker relaxen heel de dag en vanavond gewoon lekker gaan pitten hou je je ritme er ook lekker in.

Verder vandaag lekker gezond doen goed eten water drinken en dan moet t helemaal goed komen.
Klik om te vergroten...
Dat doorhalen moet goed komen. Heb alweer energie voor 100 man nadat ik net wat heb gegeten. Heerlijk dit. :tongueout:
J
Just for todayLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
Dat doorhalen moet goed komen. Heb alweer energie voor 100 man nadat ik net wat heb gegeten. Heerlijk dit. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Fijn weekend man
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
GJM92 zei:
Fijn weekend man
Klik om te vergroten...
Thanks. Jij ook. :grin:

Ik moet jullie wel vertellen ,ik heb een mooie plafond. Heb hem vannacht echt goed bekeken. :tongueout:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog niet moe , en kan nog niet slapen. We wisten dat we goede pep hadden ingekocht.. maar zo goed..

Pfff
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@MDMAZING

Dan heb je gewoon te laat (of te veel) bij gepakt. Ik stop zelf altijd eind van de ochtend met bijnemen, en dan ben ik begin van de avond al gaar genoeg om te gaan slapen. Werkt altijd, bij mij tenminste.

Een nacht doorhalen is dus niet de tweede dag maar blijven doorsnuiven om nog steeds lekker van de kaart te zijn, maar alleen maar het nemen van een kleine microdisis om het te kunnen uitzingen tot de avond.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
@MDMAZING

Dan heb je gewoon te laat (of te veel) bij gepakt. Ik stop zelf altijd eind van de ochtend met bijnemen, en dan ben ik begin van de avond al gaar genoeg om te gaan slapen. Werkt altijd, bij mij tenminste.

Een nacht doorhalen is dus niet de tweede dag maar blijven doorsnuiven om nog steeds lekker van de kaart te zijn, maar alleen maar het nemen van een kleine microdisis om het te kunnen uitzingen tot de avond.
Klik om te vergroten...

Ik had vrijdag om 22.00 voor het laatste 1 puntje gepakt. Ik ben uiteindelijk rond half 3 ofzo in slaap gevallen , tot net 9.45. Voel me uitgeslapen. :tongueout: hopelijk vanavond beter.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meestal begin ik rond 20:45 met snuiven en stop ik rond 22:15. Wel lekker doorsnuiven. Dan ga ik rond 4:00 a 5:00 uur naar bed. In bed voel ik me erg ontspannen door meditatie en denken aan leuke dingen. Meestal val ik gewoon in slaap. Wel een lichte slaap maar toch lekker. Rond 10:00 a 11:00 uur weer het bed uit en lekker douchen. Dan een ontbijtje (meestal brood met kaas en salami) dat ik wegspoel met veeeel melk. Vitamine C. Rustig mijn dingetjes doen en savonds goed eten.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."