#1
Niet vervelend bedoeld, maar ben je niet enorm bang dat je verslaafd raakt of misschien al wel bent? Als je wekelijks aan de speed zit lijkt me dat problematisch worden.
Ik ga er in mijn "niet nuchtere state of mind" niet te diep op in maar ik gebruik inderdaad zo goed als iedere week en soms ook een midweek lijntje "omdat het kan". Ja, ik ben verslaafd aangezien ik er niet mee "wil" stoppen dat te doen. Dat komt misschien heel laconiek over en daar zit uiteraard ook een bepaalde oorzaak achter waarom ik mezelf zo gemakkelijk liet/laat verleiden. Die deel ik echter niet openbaar op het forum.
Niet om het te veredelen trouwens, ik raad niemand aan zo "makkelijk" om te gaan met zo'n drug als speed. Het is absoluut ongezond en zeer verslavend spulletje.