#1
Oh dat ken ik, steeds naar klok kijken; Mag het alweer? Mag het mag het mag het?! ![:grimacing:]()
![:megaphone:]()
![:musicalnote:]()
![:musicalnotes:]()
Wel de laatste deuntjes tot ik insuf en in slaapval hopelijk.
Apart het gevoel van inkakken was toch zeer zeker aanwezig.
En nu ben ik weer helemaal wakker wel compleet nuchter.
Precies dat ik kan geen muziek luisteren want dan ben ik meteen weer in de mood.Dat heb ik ook soort van. Als ik richting coming down wil moet ik muziek echt uitzetten. Muziek is voor mij een soort high/hyper AAN/UIT knop. Bij het opkomen/inslaan ook. Als dat traag gaat, muziekje aan, en hoppaactivated.
![]()
Ik had geen capsule's en de inwerkingtijd duurt me veel te lang. Dus via papier of vloei is voorkeur
Heb ze meestal wel van 250, 300 , 450. Wel uit medicatie dus maat geen idee.
Mijn gewicht is 89 kilo, 19 jaar maandelijkse gebruiker.
Ik ben wel redelijk ervaren in de zin van genoeg keren gedaan.
Ik lees me graag in over iets wat ik gebruik.
Gebruik wel grenzen opgezocht. Ik vind hoge doseringen nooit onprettig dus kan het wel zo gezegd hebben. Cafeïne doseringen nu ik goeie speed heb nee nooit meer als kan
Geen tolerantie.
Heb het niet genomen want, ik had een bommetje ervan gemaakt in een stukje papier.
Leg het ergens neer en ja tuurlijk kon hem niet meer terugvinden. (Laatste dosis)
Vanochtend op de grond gevonden.
Ik zou die hele lading nemen omdat het het laatste is. Het zou wel een goeie nacht strak zijn geweest minstens.
Volgend weekend bekijken of ik het doe anders weggooien.
Aantal weken pauze vanaf nu.
Pep is zeer aantrekkelijk dus af en toe moet je even wat weerstand bieden.
Als ik speed gebruik zijn het eerder sessie's als een nacht. Voornamelijk 2 dagen want daarna word het Psychisch niet leuk.
Volgend weekend is een feestje wat wel in planning stond met gebruik vandaar.
Speed heeft bij mij eigenlijk geen negatieve werking in de zin van.
Ik heb geen katers
Ik heb geen namoeheid
Ik kan dus een lading nemen de ene dag, en de andere dag haal ik door met minder.
En daarna slaap ik 6 uurtjes en ik word wakker net zoals elk andere dag.
Daarom wil ik het wel beperken tot keren per maand, want ik kan het te makkelijk verwerken.
En de gezondheid zal er op lange termijn niet beter op worden.
Ik was al even wakker dus ik heb me erbij neergelegd dat ik het 'kwijt' was.
Daar heb ik nooit over na gedacht tolerantie voor cafeïne toen ik nog rommel had ik denk het wel.
NeeIemand trouwends een idee hoe je mijn gekochte speed, een lekker appel geur of andere geur kan geven, of zelfs smaak?
Iemand trouwends een idee hoe je mijn gekochte speed, een lekker appel geur of andere geur kan geven, of zelfs smaak?
Geur valt vast wel te beperken op een manier.
Het is de juiste geur voor het product.
De smaak is misselijkmakend, voor al als je bommetje in je mond blijft hangen en je een verse lading op je tong krijgt.
Nee ik denk niet dat de smaken te veranderen is je kunt hem wel compleet vermijden.
- Stap over op bom 'aanrader'
Tenzij je mijn gevalletje meemaakt, Capsule's is garantie geen smaak.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."