#1
Yup.ik.verveelt...so lonely Toevallig jij of iemand woonachtig in zuid holland? Zin in socialiseren

Zijn er zat die momenteel aan de pep zitten op dit moment, haha! Waaronder ik, maar niet met een grote dosis vandaag. Al zijn de effecten zeker wel te merken.Echt behoefte aan gezelschap en nog flink wat naar binnen werken. Verhalen delen en uiteindelijk onzin op onzin, praatkick, maar dat boeit niet want je snapt elkaar toch wel

I knowZijn er zat die momenteel aan de pep zitten op dit moment, haha! Waaronder ik, maar niet met een grote dosis vandaag. Al zijn de effecten zeker wel te merken.![]()


21:20, is dus al weer een paar uurtjes terug.Wanneer heb je laatst lijntje gedaan?
Meer praten! ;p( hoe krijg de notifcatie aan? Krijg nooit meldingen!)
( hoe krijg ik de notifcatie aan? Krijg nooit meldingen!)
H
Heb ik gedaan. Toch niks
Je klikt bovenaan de pagina op je profiel en dan op “Meldingen” en dan kan je de meldingen aan of uitvinken![]()
Done... nog niksJe klikt bovenaan de pagina op je profiel en dan op “Meldingen” en dan kan je de meldingen aan of uitvinken![]()
Krijg ook geluid daarbij?Raar? Heeft bij mij wel gewerkt, krijg dan zo’n tekstbox’je op mijn iphone scherm en een rood cijfer ivm de meldingen bovenaan bij forum of conversaties
Kr
Krijg ook geluid daarbij?
Zat wel te denken aan nog een snuif/ bom.45minuten geleden ook lekker bommetje genomen, stuk gezelliger dat er wat mensen meedoen.
Ik ga momenteel op goeie snelheid, iemand anders die ook rap gaat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."