Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yup.ik.verveelt...so lonely Toevallig jij of iemand woonachtig in zuid holland? Zin in socialiseren
E
Eman

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...18
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Uit verveling nu een slaaphangmat ect voor mijn rat aan het hand- naaien...
M
MarkovigLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha sorry maar was een echte LOL toen ik dit las want je verwacht zo’n random reactie niet :tongueout: dadelijk nog lijntje bij doen om goed te gaan. Nu op het forum hier alles lezen en beetje socialisen via chat :grin:
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ghe ghe.

Ik wil ook nog door gaan, maar niet in mijn 1tje.
Echt behoefte aan gezelschap en nog flink wat naar binnen werken. Verhalen delen en uiteindelijk onzin op onzin, praatkick, maar dat boeit niet want je snapt elkaar toch wel
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ook nog groene pillen liggen:xtc:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZifĂ´t zei:
Echt behoefte aan gezelschap en nog flink wat naar binnen werken. Verhalen delen en uiteindelijk onzin op onzin, praatkick, maar dat boeit niet want je snapt elkaar toch wel
Klik om te vergroten...
Zijn er zat die momenteel aan de pep zitten op dit moment, haha! Waaronder ik, maar niet met een grote dosis vandaag. Al zijn de effecten zeker wel te merken. :mrgreen:
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Zijn er zat die momenteel aan de pep zitten op dit moment, haha! Waaronder ik, maar niet met een grote dosis vandaag. Al zijn de effecten zeker wel te merken. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
I know

Ach, iemand ergens in zuid holland impulsief op zoek naar praatkick bud.... hier zit ik. Met mijn naaistukje... heel eenzaam:wave::rolleyes:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Markovig zei:
Wanneer heb je laatst lijntje gedaan?
Klik om te vergroten...
21:20, is dus al weer een paar uurtjes terug. :openmouth:

Daar blijft het ook bij, haha. Wilde alleen even m'n nieuwe pep testen voor een festival de 14e deze maand. Moet vandaag deze middag nog gewoon werken. ;p
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
( hoe krijg ik de notifcatie aan? Krijg nooit meldingen!)
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZifĂ´t zei:
( hoe krijg de notifcatie aan? Krijg nooit meldingen!)
Klik om te vergroten...
Meer praten! ;p
M
MarkovigLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZifĂ´t zei:
( hoe krijg ik de notifcatie aan? Krijg nooit meldingen!)
Klik om te vergroten...

Je klikt bovenaan de pagina op je profiel en dan op “Meldingen” en dan kan je de meldingen aan of uitvinken :nerd:
M
MarkovigLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZifĂ´t zei:
H


Heb ik gedaan. Toch niks
Klik om te vergroten...

Raar? Heeft bij mij wel gewerkt, krijg dan zo’n tekstbox’je op mijn iphone scherm en een rood cijfer ivm de meldingen bovenaan bij forum of conversaties
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
H
Markovig zei:
Je klikt bovenaan de pagina op je profiel en dan op “Meldingen” en dan kan je de meldingen aan of uitvinken :nerd:
Klik om te vergroten...

Heb ik gedaan. Toch niks
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Markovig zei:
Je klikt bovenaan de pagina op je profiel en dan op “Meldingen” en dan kan je de meldingen aan of uitvinken :nerd:
Klik om te vergroten...
Done... nog niks
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kr
Markovig zei:
Raar? Heeft bij mij wel gewerkt, krijg dan zo’n tekstbox’je op mijn iphone scherm en een rood cijfer ivm de meldingen bovenaan bij forum of conversaties
Klik om te vergroten...
Krijg ook geluid daarbij?
M
MarkovigLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZifĂ´t zei:
Kr

Krijg ook geluid daarbij?
Klik om te vergroten...

Geen flauw idee, vriendin slaapt dus ga geen geluid aanzetten :tongueout: maar die pop-up van de melding is klote irritant dus je kan zelfs met gsm er niet overheen kijken haha
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#17
45minuten geleden ook lekker bommetje genomen, stuk gezelliger dat er wat mensen meedoen.
Ik ga momenteel op goeie snelheid, iemand anders die ook rap gaat?
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
VlotteSpeed zei:
45minuten geleden ook lekker bommetje genomen, stuk gezelliger dat er wat mensen meedoen.
Ik ga momenteel op goeie snelheid, iemand anders die ook rap gaat?
Klik om te vergroten...
Zat wel te denken aan nog een snuif/ bom.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik woon helaas in noord-holland.. Aangezien je wel pep liefhebber bent volgens mij..
Wat neem jij nou op een nacht als deze? kwa dosering.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of neuspray... tering daar ga je snel hard van
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."