Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natuurlijk, maar het wordt je wel verdomd lastig gemaakt. Ik zou het ook zonde vinden om het te verkopen of weg te gooien. Als niemand er mij aan komt zetten blijf ik er ook zeer makkelijk van af. Tot je het gewoon gratis krijgt.
A

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...22
Amfitamientje Power
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:grimacing:. De politie vroeg of het wel goed ging zojuist. Ik zei dat ik naar gouda liep en muziek luisyetder. De politie vroeg of ik wel wist hoe ik moest lopen. Ik zei dat ik de weg wist en bedankte ze hartelijk. Geen idee waarom ik blijkbaar zo opval. Misschien loop ik te snel of beweeg ik raar. De keiharde rush is nu zo een beetje voorbij maar ik ga ongelovelijk hard. Ik heb geen idee van de Tjid.

Mijn wlaknam draait op dot moment de cd goa spirit nr1 en ik heb volgens map app al 6km gelopen. Ben blij dat ik naar mijn vriend loop in plaats van thuis te zijn met die pervatine. Life is good.

Even water drinken. Als ik in gouda ben wil ik mijn vriend niet wakker maken. Dus ik ga dan maar in de huiskamer crashen (als dat er vandaag nog van gaat komen) en leg mijn briefje neer.

Dit spul is sterker dan ik had vrewacht. Nu lekker doorlopen, spacen en een goede uitkomst creeeren. Wordt vervolgd (morgen of overmorgen denk ik).
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beoodje kaas eten bij tankstation. Blijven eten. Bijna bij mijn vroend. Ik denk dat ok vrij snel loop op dit spul. Nog steeds hard gaan. Kaas os leekkr. Dit is een leuk filmpje. Nog 4 km maar.

A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
I am arrived. To be continuüm.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het was behoorlijk dom en onverantwoordelijk inderdaad. Ik ben weer thuis (met de trein). Gelukkig was mijn vriend niet boos. Hij was eigenlijk wel blij dat ik bij hem was. Ik heb de baas gemaild dat ik vandaag en morgen vrij neem en dat was geen probleem. Ik werk thuis en hoef er alleen maar voor te zorgen dat mijn werk op tijd af is. Ik loop ver voor op mijn schema gelukkig (ontwerpen van printplaten en elektronische schema’s).

Dat pervatine is dus gewoon methamfetamine. Je krijgt er heel veel energie en euforie van. Het begint nu uit te werken en ik voel me aardig naar de k*ote. Nu ben ik boterhammen met kaas, tomaat, mayonaise en een beetje kruidenzout aan het eten. Straks ga ik naar bed proberen me zelf in slaap te mediteren.

Eigenlijk heb ik me best vermaakt. Gelukkig maar. Ik kan me heel goed voor stellen dat dit spul mensen uit hun normale dagelijkse leven ontwricht. Na inname ga je van 0 tot 100 in 1 seconde naar een heel andere wereld.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Parfumflesje zei:
Toch maar even voor de grap 100 Mg van dat pervatine spul van een folie gerookt omdat ik geen geschikt pijpje heb. Ik trek nogal al hard en heb een grote longinhoud.

Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede.
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik het zeg, maar zomaar even ergens 100mg van gaan roken vind ik behoorlijk dom en onverantwoord eigenlijk. Een kleine Google zoekopdracht en je had kunnen weten dat 100mg meth roken hartstikke veel is, niet een hoeveelheid die je even voor de grap rookt in ieder geval...
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is mijn eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig was het eigenlijk best leuk en heb ik het bij 1 keer gehouden. Hopelijk wordt het geen epidemie dat meth/pervitine.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben weer up and running. Een beetje dom was het wel om even voor de grap 100 Mg pervitine (ongetest) te verdampen en te inhaleren. Gelukkig gaat alles weer prima. Het is een erg fijn spulletje en heb wel trek in nog een beetje maar eerst laat ik het testen. Als ik het ooit weer ga gebruiken trek ik er een paar dagen voor uit want het brengt je compleet uit balans. Gelukkig heb ik helemaal geen last gehad van “schaduwmensen”, “demonen” enzovoorts.

Het was een compleet idiote ervaring. Uit je pan tot de macht 100 maar zo overweldigend dat je eigenlijk niet meer jezelf bent. Crack is niets vergeleken met deze waanzin.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo maar even voor de lol 100mg meth gerookt....

Ik had gepast. Misschien een beetje gesnoven maar nooit gerookt. Dat spul maakt van veel mensen verslaafden al bij de eerste keer.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Parfumflesje zei:
Het was behoorlijk dom en onverantwoordelijk inderdaad. Ik ben weer thuis (met de trein). Gelukkig was mijn vriend niet boos. Hij was eigenlijk wel blij dat ik bij hem was. Ik heb de baas gemaild dat ik vandaag en morgen vrij neem en dat was geen probleem. Ik werk thuis en hoef er alleen maar voor te zorgen dat mijn werk op tijd af is. Ik loop ver voor op mijn schema gelukkig (ontwerpen van printplaten en elektronische schema’s).

Dat pervatine is dus gewoon methamfetamine. Je krijgt er heel veel energie en euforie van. Het begint nu uit te werken en ik voel me aardig naar de k*ote. Nu ben ik boterhammen met kaas, tomaat, mayonaise en een beetje kruidenzout aan het eten. Straks ga ik naar bed proberen me zelf in slaap te mediteren.

Eigenlijk heb ik me best vermaakt. Gelukkig maar. Ik kan me heel goed voor stellen dat dit spul mensen uit hun normale dagelijkse leven ontwricht. Na inname ga je van 0 tot 100 in 1 seconde naar een heel andere wereld.
Klik om te vergroten...
Wat jij met je werk doet hoef je je naar mij niet voor te verantwoorden hoor, gaat me niks aan. Je hoeft je uiteraard voor niets naar mij te verantwoorden voor de duidelijkheid.

Waarom ik zei dat het onverantwoord was is omdat 100mg meth roken een veel te hoge dosering is, je had er makkelijk van in het ziekenhuis kunnen belanden. En in het ergste geval was het niet eens meth maar bijvoorbeeld a-pvp, wat nog veel potenter is.

Ik probeer je niet de les te lezen hoor, maar vooral duidelijk te maken hoe ontzettend gevaarlijk dit soort acties kunnen zijn.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
We gaan lekker off-topic maar..

Parfumflesje zei:
Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede. De rush is onbeschrijvelijk. 100 keer beter dan de eerste keer mdma. Dit is een ongelooflijk potent goedje. Ik ga veel te hard om het goedje op te bergen en niet meer te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Parfumflesje zei:
Het spul is ongelooflijk potent en ik voel me geweldig. Nu mag ik er niet nog meer van gebruiken want ik wil deze space uitzitten en terugkomen naar mijn normale ik. Ik wil niet verslaafd worden. Het spul heb ik thuisgelaten want het is gewoon te geweldig. (....) Ik ben maar je toegelopen omdat ik van je hou en omdat ik dan 20 kilometer van het spul weg ben.
Klik om te vergroten...

Note to self: Echt niet proberen, nooit.

Boeiend om te lezen, maar je leest "het gevaar" er direct al uit en dan ben je nog aan het spacen en dan komt die zorg over het verslaafd kunnen raken al zo sterk naar voren. Dan al. Na (tijdens) één keer.

Never, ever.

OT: Wat ontzettend bizar dat je, ondanks je zorgvuldigheid, niet alle cafeïne uit je speed kreeg. Ik heb enkel meegemaakt dat ik teveel speed in te weinig aceton had gewassen en waarschijnlijk ook te kort, dat er wat cafeïne niet opgelost was en een tweede wasje nodig was. Gezien de informatie in je verslag kan dit geen reden zijn in jouw geval. Ik snap er niks van! Maar wel fijn als je nu andere hebt die direct goed lijkt te zijn. Ik was 70% nog steeds wel, maar dat is vooral om de smaak te dempen omdat het anders echt extreem smerig is.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eigenlijk kan Parfum er weinig aan doen. Het is de dealer die het cadeau doet in de hoop nieuwe klanten te werven eigenlijk. Is allemaal leuk gratis drugs erbij, maar het heeft ook een ander doel.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor wat je gebruikt, ongeacht wat je gratis toegestopt krijgt.

Voor de rest wel met @ Bas eens, ze willen je gewoon een nieuwe verslaving proberen aan te smeren. Fijne jongens, die dealers...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Bas natuurlijk wil die dealer je wat aansmeren, maar je bent nog wel altijd verantwoordelijk voor je eigen acties.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben ook zeeer benieuwd! Ik hoop dat ie cafeine vrij is!

Even een weekie geduld!

Groetjes Peptalking
d
de smalle :)Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@SanneBanne, heel interessant filmpje!
ik woon namelijk in belgie, en daarom is het niet zo gemakkelijk om mijn speed altijd te testen..
ik heb gisteren voor de 2de maal in mijn leven speed gekocht.. zo geel als iets..
zal waarschijnlijk bijna puur cafféine geweest zijn.. had 1 lijn op.. maar er gebeurde niets behalve stevig bibberen en redelijke hartkloppingen. Maar ik volg deze forum al een tijdje en heb vandaag mijn speed gewassen met aceton, eigenlijk wel triestig want had 6gr en na het wassen met aceton bleef er amper een goeie gram over.. maar toch liever 1 goede gr dan 6gr bijna volledig caffeine.. jammer dat ik net een profiel hier heb aangemaakt anders zou ik foto's erbij zetten, maar heb er niet aan gedacht tijdens het wassen omdat het mijn eerste keer was en zeker geen fout wou maken.
ruikte in het begin wel heel straf maar had eerder al gelezen dat die geur niet alles zegt over de kwaliteit.. en idd na het wassen geen geur meer maar wel nog een serieus smaakje. Maar nu was de rush er wel :) zonder bibberen. in belgie is er veel troep.. dus vanaf nu als ik nog eens van plan ben om speed te halen maakt me niet uit hoeveel ik haal ik zal vanaf nu altijd mijn speed wassen.
het zal er ook wel wat mee te maken hebben dat ik speed nog niet zo goed ken. De eerste keer had ik redelijk felroze speed.. waarschijnlijk teveel zwavelzuur en had echt rode plekken op men wang mijn neus zo rood als een tomaat mijn lippen helemaal open.. moet zeggen toen had ik wel de rush. kan mischien ook puur zijn omdat het mijn eerste keer was dat ik in een rush zat? het zal wel niet overal troep zijn maar toch ga ik vanaf nu altijd de speed wassen voor ik het gebruik.. gewoon voor de zekerheid.. nog eens bedankt voor het filmpje! mvg de smalle
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nieuwe leverancier, nieuwe speed. Hopelijk is dit beter spul dan de vorige keer. Nu drogen. Straks wegbrengen naar het testcentrum. Als het redelijke tot zeer goede kwaliteit is ga ik het weer wassen om de geur weg te halen.

Behoorlijk nat. Druipt niet uit het zakje. Iets steviger dan tandpasta. Het is geen tandpasta.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is druk in het testcentrum.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na het drogen is er 56% aan gewicht overgebleven.
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel duidelijk!
Via de gsm zie ik niet of jouw gegevens te lezen zijn op je kaart, maar ik veronderstel dat je daar rekening mee gehouden hebt?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."