#1
Natuurlijk, maar het wordt je wel verdomd lastig gemaakt. Ik zou het ook zonde vinden om het te verkopen of weg te gooien. Als niemand er mij aan komt zetten blijf ik er ook zeer makkelijk van af. Tot je het gewoon gratis krijgt.
Sorry dat ik het zeg, maar zomaar even ergens 100mg van gaan roken vind ik behoorlijk dom en onverantwoord eigenlijk. Een kleine Google zoekopdracht en je had kunnen weten dat 100mg meth roken hartstikke veel is, niet een hoeveelheid die je even voor de grap rookt in ieder geval...Toch maar even voor de grap 100 Mg van dat pervatine spul van een folie gerookt omdat ik geen geschikt pijpje heb. Ik trek nogal al hard en heb een grote longinhoud.
Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede.
Wat jij met je werk doet hoef je je naar mij niet voor te verantwoorden hoor, gaat me niks aan. Je hoeft je uiteraard voor niets naar mij te verantwoorden voor de duidelijkheid.Het was behoorlijk dom en onverantwoordelijk inderdaad. Ik ben weer thuis (met de trein). Gelukkig was mijn vriend niet boos. Hij was eigenlijk wel blij dat ik bij hem was. Ik heb de baas gemaild dat ik vandaag en morgen vrij neem en dat was geen probleem. Ik werk thuis en hoef er alleen maar voor te zorgen dat mijn werk op tijd af is. Ik loop ver voor op mijn schema gelukkig (ontwerpen van printplaten en elektronische schema’s).
Dat pervatine is dus gewoon methamfetamine. Je krijgt er heel veel energie en euforie van. Het begint nu uit te werken en ik voel me aardig naar de k*ote. Nu ben ik boterhammen met kaas, tomaat, mayonaise en een beetje kruidenzout aan het eten. Straks ga ik naar bed proberen me zelf in slaap te mediteren.
Eigenlijk heb ik me best vermaakt. Gelukkig maar. Ik kan me heel goed voor stellen dat dit spul mensen uit hun normale dagelijkse leven ontwricht. Na inname ga je van 0 tot 100 in 1 seconde naar een heel andere wereld.
Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede. De rush is onbeschrijvelijk. 100 keer beter dan de eerste keer mdma. Dit is een ongelooflijk potent goedje. Ik ga veel te hard om het goedje op te bergen en niet meer te gebruiken.
Het spul is ongelooflijk potent en ik voel me geweldig. Nu mag ik er niet nog meer van gebruiken want ik wil deze space uitzitten en terugkomen naar mijn normale ik. Ik wil niet verslaafd worden. Het spul heb ik thuisgelaten want het is gewoon te geweldig. (....) Ik ben maar je toegelopen omdat ik van je hou en omdat ik dan 20 kilometer van het spul weg ben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."