#1
Waarom is scheikunde zo verdomd lastig? Ik vind het razend interessant, maar elke keer als ik iets te weten kom, lijkt het net alsof het voor mijn ogen extra ingewikkeld wordt gemaakt.
Dat is wel heel ver gezocht hoor. Dex uit de racemische mix halen is ontzettend lastig en duur en gebeurd dan ook alleen in de farmaceutische industrie. De farmaceutische industrie gaat de levo vervolgens echt niet via een achterdeur verkopen, aangezien die onder streng toezicht staan. Dat risico zullen ze gewoon nooit nemen, en is gezien de hoge prijs van dex ook niet nodig.Dus, een verklaring blijvende te zoeken, kan het zo zijn dat de speed die milder aanvoelt, gewoon minder Dex bevat? Kan het eruit gehaald zijn? Wat gebeurd er normaal met de rest (Levo-amfetamine) als de farmaceutische bedrijven de Dex eruit gehaald hebben? Word dat stiekem via een achterdeur verkocht?
en is wanneer het geen schadelijke cuts bevat en je enkel snuift onschadelijk voor lichaam en geest)
onschadelijk voor lichaam en geest
Heroine is, net als alle Opioiden, volledig onschadelijk en vernielt zelfs niet een enkel hersencelletje, het gevaarlijke aan heroine is dat als je teveel neemt je ademhaling kan stoppen en je sterft aan een overdosis, witte, geen bruine, zuivere en zonder schadelijke cuts heroine is volledig onschadelijk, zoek maar op, en die kan je perfect snuiven want witte heroine is in hcl vorm zoals coke en bruine heroine is in base vorm zoals crack, echter is het omgekeerde van tel dat in het geval van heroine de hcl versie zuiverder en straffer is dan de base, en bij coke is het omgekeerd.
ps: coke is enkel benoemd als harddrug omwille van het verslavende karakter, dure prijs en megalomanische gevoel dat het geeft, wat het tot een verraderlijke drug maakt die bij verslaafden wel gauw tot sociale overlast kan zorgen.
pps: zelfs de meest zware over the top drug ter wereld, crystal meth is een soft drug (en crack en freebase coke ook trouwens...)!!!
Wat de meeste dan niet beseffen is dat Hasj-olie dan weer wel een harddrug is.
Wat de meeste dan niet beseffen is dat Hasj-olie dan weer wel een harddrug is.
Je snapt de definitie van softdrugs niet. Het is een verzonnen term voor hasj en wiet om het gedoogbeleid te helpen, maar is nooit een definitieve term omdat het simpelweg niet bestaat. Drugs zijn middelen die je bewustzijn veranderen.
Hasj olie is net als elke andere drugs gewoon een drug.Het enige verschil met softdrugs en harddrugs is dat je in Nederland softdrugs gewoon kan kopen in een winkel, genaamd een coffeeshop, en dat harddrugs verboden zijn volgens de wet.
Ik begrijp de gewichten en testresultaten nog steeds niet. Als de puurste (sulfaat) speed 73,4% is, dan is de rest het zout, dus 26,6%.
Dan klopt de eerste testuitslag niet volgens mij, want er blijft maar 23% over, tenzij het geen sulfaatzout is maar een HCL zout. Dan is de puurheid hoger met max 78% en is het zout 22%. Dan zou het wel kunnen.
Of maak ik een fout ergens?
Wat voor zout zou je dan hebben? Amfetaminesulfaat is 73% amfetamine.Waarom zou je max puurheid geen 78% kunnen zijn? Is perfect mogelijk.
Wat voor zout zou je dan hebben? Amfetaminesulfaat is 73% amfetamine.
Wat is dit nou weer voor niets zeggend antwoord. Amfetamine komt standaard in sulfaat vorm en kan als zodanig maximaal 73% zuiver zijn. Als amfetamine in hydrochloride vorm gemaakt zou worden zou het maximaal 78% zuiver kunnen zijn, maarja sulfaat is de standaard dus hydrochloride zien we in de praktijk niet.Als je me kan vertellen waarom amfetaminesulfaat max 73% is weet je automatisch het antwoord op je vraag.
@Psychedelibee
wat is eigenlijk de reden dat amfetaminesulfaat de standaard is en amfetaminehydrochloride niet of nauwelijks voorkomt? heeft de eerste bepaalde voordelen ten opzichte van de tweede?
Geen idee eigenlijk, maar vermoed dat het zoals BasvanHoven ook suggereert te maken heeft met de complexiteit van het productieproces.@Psychedelibee
wat is eigenlijk de reden dat amfetaminesulfaat de standaard is en amfetaminehydrochloride niet of nauwelijks voorkomt? heeft de eerste bepaalde voordelen ten opzichte van de tweede?
Nou, zó beperkt vind ik je scheikundige kennis toch niet.Geen idee eigenlijk, maar vermoed dat het zoals BasvanHoven ook suggereert te maken heeft met de complexiteit van het productieproces.
Zo zie je bijvoorbeeld dat phenetylamines overwegend in hydrochloride vorm voor komen, tryptamines overwegend in fumaraat vorm en lysergamides overwegend in tartraat vorm. Hier zijn dus uitzonderingen op, zoals amfetamine, maar dit doet wel vermoeden dat bepaalde groepen moleculen zich makkelijker aan een bepaald soort zout binden. Helaas is mijn scheikundige kennis echter iets te beperkt om hier echt een goed antwoord op te geven.
Sorry dat ik het zeg, maar zomaar even ergens 100mg van gaan roken vind ik behoorlijk dom en onverantwoord eigenlijk. Een kleine Google zoekopdracht en je had kunnen weten dat 100mg meth roken hartstikke veel is, niet een hoeveelheid die je even voor de grap rookt in ieder geval...Toch maar even voor de grap 100 Mg van dat pervatine spul van een folie gerookt omdat ik geen geschikt pijpje heb. Ik trek nogal al hard en heb een grote longinhoud.
Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede.
Wat jij met je werk doet hoef je je naar mij niet voor te verantwoorden hoor, gaat me niks aan. Je hoeft je uiteraard voor niets naar mij te verantwoorden voor de duidelijkheid.Het was behoorlijk dom en onverantwoordelijk inderdaad. Ik ben weer thuis (met de trein). Gelukkig was mijn vriend niet boos. Hij was eigenlijk wel blij dat ik bij hem was. Ik heb de baas gemaild dat ik vandaag en morgen vrij neem en dat was geen probleem. Ik werk thuis en hoef er alleen maar voor te zorgen dat mijn werk op tijd af is. Ik loop ver voor op mijn schema gelukkig (ontwerpen van printplaten en elektronische schema’s).
Dat pervatine is dus gewoon methamfetamine. Je krijgt er heel veel energie en euforie van. Het begint nu uit te werken en ik voel me aardig naar de k*ote. Nu ben ik boterhammen met kaas, tomaat, mayonaise en een beetje kruidenzout aan het eten. Straks ga ik naar bed proberen me zelf in slaap te mediteren.
Eigenlijk heb ik me best vermaakt. Gelukkig maar. Ik kan me heel goed voor stellen dat dit spul mensen uit hun normale dagelijkse leven ontwricht. Na inname ga je van 0 tot 100 in 1 seconde naar een heel andere wereld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."