#1
Ik heb m’n speed nu gewassen en er is nauwelijks gewicht afgegaan. Betekent dit dat het waarschijnlijk goede speed is of zal het versneden zijn met iets wat niet oplost in aceton, komt dat veel voor? Ik ga het ook nog laten testen hoor maar ben gewoon benieuwd![]()
Een ander versnijdingsmiddel dan cafeïne komt volgens mij bij speed maar zelden voor. Door te laten testen weet je het inderdaad pas zeker, maar ik zou zeker een goede kwaliteit verwachten dan ja.