Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
149 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
DeProfeet zei:
Ik heb m’n speed nu gewassen en er is nauwelijks gewicht afgegaan. Betekent dit dat het waarschijnlijk goede speed is of zal het versneden zijn met iets wat niet oplost in aceton, komt dat veel voor? Ik ga het ook nog laten testen hoor maar ben gewoon benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Een ander versnijdingsmiddel dan cafeïne komt volgens mij bij speed maar zelden voor. Door te laten testen weet je het inderdaad pas zeker, maar ik zou zeker een goede kwaliteit verwachten dan ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...22
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jmths zei:
Mijn aanname is dat de aceton de amfetamine wel absorbeert en de cafeïne niet vanwege de meer lipide gelijkende eigenschappen van amfetamine.
Klik om te vergroten...

Aceton lost de cafeïne juist op, de amfetamine blijft in het filter achter. Of het afbreuk doet aan de amfetamine weet ik niet, mijn kennis van chemie is 0. Ik heb alleen m'n ervaringen om op terug te vallen. Ik weet dat je altijd ook wat amfetamine kan verliezen tijdens het proces, van horen zeggen. Zelf is mijn ervaring met het wassen van 71 t/m 73% amfetamine en 0% cafeïne houdende speed, dat ik altijd maar ongeveer 100mg verlies op een gram. Als ik die aceton laat verdampen, lijkt de schaal waar dat in zat leeg, en bevat alleen een vettig laagje, gele of doorzichtige druppels en soms wat andere viezigheid. Dat samen met de resten die je verliest door achterblijven in filter, knoeien kom je ook al snel op 100mg.

Ik ben wel benieuwd of anderen dit weten, dus lees even mee. :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanneBanne zei:
Aceton lost de cafeïne juist op, de amfetamine blijft in het filter achter. Of het afbreuk doet aan de amfetamine weet ik niet, mijn kennis van chemie is 0.
Klik om te vergroten...
Ogja tuurlijk, omdat ik het nog wel eens in water oplos ging ik automatische piloot er vanuit dat het ook in aceton oplost. Maar nog steeds geïnteresseerd in de achterliggende principes dus.

SanneBanne zei:
Zelf is mijn ervaring met het wassen van 71 t/m 73% amfetamine en 0% cafeïne houdende speed, dat ik altijd maar ongeveer 100mg verlies op een gram. Als ik die aceton laat verdampen, lijkt de schaal waar dat in zat leeg, en bevat alleen een vettig laagje, gele of doorzichtige druppels en soms wat andere viezigheid. Dat samen met de resten die je verliest door achterblijven in filter, knoeien kom je ook al snel op 100mg.
Klik om te vergroten...
Hehe, dat verklaard voor mij dan al een hoop waarschijnlijk, ben nogal lomp met 'semi potente' stoffen' en ik gebruikte maar meestal maar iets van 500mg voor filtratie.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
8 gram natte pep besteld vandaag, ontvangen en gedroogd en dit heb ik overgehouden.

Een beetje teleurstellend eigenlijk. De structuur is wel zeer goed, een heeel klein beetje klonterig zoals te zien is bij de randjes. Maar ik denk dat als ik daar een pasje doorheen haalt het hetzelfde wordt als erboven op. Mij is verzekerd dat dit goede pep is, beter dan de vorige keer toen ik haalde.

De bedoeling was dit nog te gaan wassen. Zou ik dit nog gaan doen? De geur is overigens niet heel sterk, wel typisch net als de smaak, maar niet zo sterk zoals ik gewend ben eigenlijk.

Ow en als ik ga kijken naar wat de kosten zijn van de pep; zeer prijzig als ik kijk naar het verlies. Hopelijk is het het waard! Testen bij een testcentrum gaat het net niet worden, ik ga het namelijk 14 September al gebruiken. Ik denk dat ik iets eerder 1 puntje ga testen, haha.

S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Testen blijft het beste (hey dat rijmt) maar harde klontjes, die dus weg zouden kunnen schieten hard, is inderdaad een indicatie van cafeïne in de speed. Vaak als je die klontjes fijnhakt, worden dat later in het zakje alsnog weer harde klontjes.

Zuivere, verse amfetamine is vlokkerig en zacht van structuur.

Vind het gewichtsverlies na drogen wel meevallen. Heb wel eens (73% zuivere) speed gehad, dat bijna 80% gewicht verloor bij het drogen. Ik zou het zeker wassen, en dan de gebruikte aceton laten verdampen. Dan heb je een indicatie van de kwaliteit.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn dealer schatte de pep zeer hoog in. Nu net, na 2 kleine lijntjes te hebben genomen van totaal +/- 45 mg, heb ik het idee dat er iets cafeïne in zit. Ik schat het percentage op 55% tot 65%. Want ik voel die 2 puntjes zeer goed (met een lichte loopneus en dikke traanogen vanwege de pauze).
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had dit filmpje ook nog niet gezien. Het lijkt mij overigens dezelfde schoonmaakwijze als ze voor coke gebruiken.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet iemand of de Aceton van kruidvat (die kleine 100 ml flesjes, max 2 per klant) echt 100 procent watervrij zijn? Meerdere keren gedaan, 2x wassen en het verloren gewicht klopt met een ingewikkelde som met het testresultaat. Toch heb ik het idee dat het niet zo sterk is als het zou moeten zijn, of is pure amfetamine gevoeliger voor bederf door lucht of licht ?

Ergens gaat iig iets niet goed heb ik het idee
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zwijgrecht zei:
Weet iemand of de Aceton van kruidvat (die kleine 100 ml flesjes, max 2 per klant) echt 100 procent watervrij zijn? Meerdere keren gedaan, 2x wassen en het verloren gewicht klopt met een ingewikkelde som met het testresultaat. Toch heb ik het idee dat het niet zo sterk is als het zou moeten zijn, of is pure amfetamine gevoeliger voor bederf door lucht of licht ?

Ergens gaat iig iets niet goed heb ik het idee
Klik om te vergroten...
Een snelle search op Google geeft me de afbeelding van het flesje waar op staat; Ingrediënten: ACETON

Maar op zich is het beter om de aceton ergens anders te halen (bouwwinkels), hier geven ze het duidelijker aan of het 100% puur is.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bas zei:
Een snelle search op Google geeft me de afbeelding van het flesje waar op staat; Ingrediënten: ACETON

Maar op zich is het beter om de aceton ergens anders te halen (bouwwinkels), hier geven ze het duidelijker aan of het 100% puur is.
Klik om te vergroten...
Zover was ik ook nog wel gekomen, toch bedankt hoor.

Maar nou is niet alle aceton die als puur verkocht wordt puur, onder een x procent hoeft het niet vermeld te worden geloof ik, daarom zoek ik iemand die ervaring heeft met deze specifieke.

Geen zin om naar de bouwmarkt te gaan, wou gewoon even knutselen op mn vrije avond:nerd::nerd:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet niet of het hier al ergens staat, maar je kan aceton “drogen” met epsom zout (winkel de tuinen/Holland&Barrett). Zout wel eerst ff in de oven.

Pure aceton heeft altijd wat water in zich dacht ik. Volgens mij zodra het in contact is geweest met de lucht.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thanks voor de tip, ken hem maar dat gaat me een beetje te ver in mijn mini keukentje, geen zin om te gaan klooien met hittebronnen, aceton etc. Dat aceton is me net iets te link spul om met een klein beetje basiskennis aan te gaan klooien.
Zag laatst iemand die een goeie k natte pep in een zipbag had gedaan (die lekte, volgens mij aceton?) en die in zo'n rood plastic tasje, langzaam maar zeker werd alles rood :dizzy::coldsweat:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zwijgrecht zei:
Weet iemand of de Aceton van kruidvat (die kleine 100 ml flesjes, max 2 per klant) echt 100 procent watervrij zijn? Meerdere keren gedaan, 2x wassen en het verloren gewicht klopt met een ingewikkelde som met het testresultaat. Toch heb ik het idee dat het niet zo sterk is als het zou moeten zijn, of is pure amfetamine gevoeliger voor bederf door lucht of licht ?

Ergens gaat iig iets niet goed heb ik het idee
Klik om te vergroten...
Ik gebruik ook gewoon die kleine flesjes van de drogist. Of het helemaal zuivere aceton is vraag ik me af, maar vind dat persoonlijk niet zo belangrijk. In het ergste geval verlies je ietsjes meer zuivere speed. Maar speed is toch zo goed als gratis, dus vind wat verlies persoonlijk niet zo'n probleem.

Uiteindelijk verlies je sowieso wel wat zuivere speed, een deel zal toch oplossen in aceton. In tegenstelling tot wat mensen hier denken lost een deel van je speed ook gewoon op in aceton (ook als die geen water bevat). Het hele idee erachter is namelijk dat speed slechter oplost in aceton, maar een klein deel zal dus nog steeds oplossen. Daarnaast verlies je ook altijd wat in het glas en het filter, dit is echter bij grote hoeveelheden verwaarloosbaar.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Ik gebruik ook gewoon die kleine flesjes van de drogist. Of het helemaal zuivere aceton is vraag ik me af, maar vind dat persoonlijk niet zo belangrijk. In het ergste geval verlies je ietsjes meer zuivere speed. Maar speed is toch zo goed als gratis, dus vind wat verlies persoonlijk niet zo'n probleem.

Uiteindelijk verlies je sowieso wel wat zuivere speed, een deel zal toch oplossen in aceton. In tegenstelling tot wat mensen hier denken lost een deel van je speed ook gewoon op in aceton (ook als die geen water bevat). Het hele idee erachter is namelijk dat speed slechter oplost in aceton, maar een klein deel zal dus nog steeds oplossen. Daarnaast verlies je ook altijd wat in het glas en het filter, dit is echter bij grote hoeveelheden verwaarloosbaar.
Klik om te vergroten...
Dank voor je antwoord, gaat me ook niet om het verlies. Die paar cent haha. maar ik heb t idee dat het niet zo potent is als t hoort te zijn , vandaar ook de vraag of het dan bederfelijker wordt, of misschien gebruik ik de verkeerde materialen ( standaard koffiefilters, glas en rvs lepel )\\


EDIT:

Stel ik zou iemand kennen die een grote hoeveelheid heeft, en die dat wil omtoveren tot een voorraad 73 procent
Wast hem 2 of 3x en het resultaat wil hij bewaren. Per 10 of 20 gram gevacumeerd ofzo, ergens ver weg op een donkere plek. Gaat dat goed of kan je beter per 10 gr wassen en de rest lekker laten liggen in de vriezer?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zwijgrecht zei:
Dank voor je antwoord, gaat me ook niet om het verlies. Die paar cent haha. maar ik heb t idee dat het niet zo potent is als t hoort te zijn , vandaar ook de vraag of het dan bederfelijker wordt, of misschien gebruik ik de verkeerde materialen ( standaard koffiefilters, glas en rvs lepel )\\


EDIT:

Stel ik zou iemand kennen die een grote hoeveelheid heeft.
En wast hem, 2x en het resultaat wil hij bewaren. Per 10 of 20 gram gevacumeerd ofzo, ergens ver weg op een donkere plek. Gaat dat goed of kan je beter per 10 gr wassen en de rest lekker laten liggen in de vriezer?
Klik om te vergroten...
Ik zou persoonlijk alleen aceton kopen waar specifiek op staat wat de percentages zijn. Er is aceton van 99,99%. Dat is de beste. Voor speed maakt je verlies niet veel uit misschien. Ik gebruik het zelf voor coke.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amfitamientje Power zei:
Drugsforum verbiedt het om informatie te geven over de productie/synthese van drugs en precursoren.

Jammer de bammer.
Klik om te vergroten...
Sta ik dan met de badkuip vol. Bedankt he:thinking:
G
GreenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo allemaal,

Ik gebruik zo'n 20 tal jaren (heel veel!) Speed.
In de loop der jaren heb ik heel veel van de kwaliteit zien afnemen. Er zijn van die periodes dat de speed gewoon lekker is en er zijn helaas ook periodes dat het wel rattenvergif lijkt ... maar snuiven deed ik,altijd! Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, die van mij is hoe harder hij piekt in de neus en hoe scherper hij is,hoe beter! Kan niet zwaar genoeg zijn. Tijd geleden dat ik nog gesnoven had,en nu weer een klein maandje bezig maar pppfffff... wat een verschil met 7jaar geleden van kwaliteit!!! Toen ik dacht,ik koop nog een laatste 10gr had ik er mij alweer bij neergelegd dat de kwaliteit niet top zou zijn. En al kort na het in mijn zak gestoken gekregen te hebben wist ik al genoeg... bweik,en wat een vreselijke niet speed geur.ik al behoorlijk kwaad op de man maar aangezien alles snel gebeurde in het centrum van de grote stad kon en wou ik niet beginnen klagen, maar toch... thuis gekomen en alles gedroogd en gekapt... en een paar lijntjes naar binnen! Ik werd letterlijk ziek van de smaak en de geur! Ik snuif 20jaar speed dus ik weet wel een beetje hoe of wat... maar dit kon echt niet en ik stond op het punt de brave man te bellen en hem beleefd om uitleg vragen. Tot ik ineens het artikel dat ik hier had gelezen van "speed wassen" van SanneBanne!

Heel raar maar ik had zelf nooit en ook niet in de vele kraakpanden waar ik mij bevond gehoord van "speed wassen" nooit gedaan en nooit iemand zien doen. Ik dacht,niks te verliezen nu ik probeer het. Aceton gehaald,precies dezelfde als op het filmke en eraan begonnen. Helemaal het filmke nagedaan en dan laten uitdruppelen. Ik dacht dat kan niet,die speed zal wel gewoon weg zijn. Maar nee, een mooie witte pastalaag bleef over. Uit de filter geschraapt,gedroogd,gekapt en gesnoven... wooooow wat is dat.... na een minuscuul lijnte zit ik nu even te relaxen op de bank... mijn huis blinkt van boven tot beneden... en das lang geleden hoor...

Wie kan mij dat uitleggen? Heb ik nu alle rommel eruit gewassen en is dit pure amfetamine??

Groeten Green.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Dat heb ik met deze speed die ik nu en ook. 73% en gewassen. Zo fijn dat het echt poeder is en plakt. Liever iets grovere.
Kun je kwaliteit speed hebben zoals ik hierboven zei en dan niet zo poederig?
Klik om te vergroten...
Volgens mij niet, amfetamine sulfaat is gewoon een heel fijn poeder.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Green zei:
Ik gebruik zo'n 20 tal jaren (heel veel!) Speed.
In de loop der jaren heb ik heel veel van de kwaliteit zien afnemen.
Klik om te vergroten...
Ooit van tolerantie gehoord?

Green zei:
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, die van mij is hoe harder hij piekt in de neus en hoe scherper hij is,hoe beter! Kan niet zwaar genoeg zijn.
Klik om te vergroten...
Volledig zuivere speed ruikt niet en brand niet, het enige is dat het een heel fijn poeder wordt wat ook niet perse heel fijn de neus in gaat. Maar die geur en het branden komen door achtergebleven chemicaliën, niet door amfetamine....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
het enige is dat het een heel fijn poeder wordt wat ook niet perse heel fijn de neus in gaat
Klik om te vergroten...
Dat heb ik met deze speed die ik nu en ook. 73% en gewassen. Zo fijn dat het echt poeder is en plakt. Liever iets grovere.
Kun je kwaliteit speed hebben zoals ik hierboven zei en dan niet zo poederig?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."