Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik vergeten zeggen ben dat ik nu een vrije man nen maar er is een soort papier opgesteld als ik drink , pillen of anders spul neem dat het direct collocatie ik vind het extreem want ik daar enorm slechte ervaringen mee...."
"Ik moet maandag een week naar het ziekenhuis werd naar een ander ziekenhuis gepaatst worden. Of collocatie ik weet niet als de bloedtest of urine van 1 vd van de RC benzo's zal positief posten. Ik neem Wil Bromazolam, Pyrazolam, Gidazepam en Edchesteitzomlam of iets dergelijks Test positief. Het is omdat als het positief is, ik 40 dagen opgesloten zit. hopelijk kan iemand advies geven.. Ik denk dat het het beste is om gewoon niets te nemen tot maandag en te kijken of ze urinetests doen. ik neem namelijk al van men 15 benzos.....en benzo angstig als ik ze niet neem. Alvast bedankt voor een reactie"
"Stratora zei: Een maat van me wil eens wat speed proberen voor een leuke avond met vriendin en vroeg wat info aan me. Nu is het al heel lang geleden dat ik mijn neus aan een lijntje speed blootstelde, 1977 was de laatste snuif, en toen was pervitin wel het goedje. Ik vraag me dus af wat er tegenwoordig aan amfetamine op de markt rondhangt en in hoeverre het spul versneden is met andere stofjes. Vroeger, jawel ik al oud aan het worden, vroeger werd er met oa lidocaine versneden maar hoe zit nu? Klik om te vergroten... In België al bij 3 vendors geweest en alle 3 uit verschillende steden shit kwaliteit vol caffeine ik schat het amfetamine gehalte 10-30% max en te hoge prijzen."
"zenneken zei: In België al bij 3 vendors geweest en alle 3 uit verschillende steden shit kwaliteit vol caffeine ik schat het amfetamine gehalte 10-30% max en te hoge prijzen. Klik om te vergroten... Nu 1 deal is wel beter zit amper caffeine in maar ook amper amfetamine moet ontiegelijk veel doen. Van die caffeine krijg ik nasty hartkloppingen."
"StimsalaBanne zei: Aceton merk je inderdaad niks meer van, dat verdampt echt helemaal, hoogstens dat je speed meer brand omdat de speed dus zuiverder is. (Al zijn de meningen hierover ook verdeeld) Lichamelijk merk ik zelf met name dat die versnelde hartslag echt stukken minder is (nog steeds wel erg voelbaar, maar minder idioot dan met cafeïne volle speed), en minder opgejaagd. Ik denk dat dat echt de bijwerkingen zijn van de cafeïne. De speed ruikt over algemeen na het wassen een stuk minder sterk, tot totaal geurloos. Qua smaak merk ik zelf geen verschil. Het blijft vies. Haha! Verder merk in uitwerking of kater-wise geen verschil, maar ik ben sowieso niet erg kater gevoelig. Klik om te vergroten... Ik ga 50 kopen zal 1l aceton genoeg zijn en hoelang moet ik dit laten verdampen? Ik heb ook enkel hartkloppingen maar echt 150-180 door de caffeine... En onlangs zat er METHANOL in bende gekken zijn het"
"StimsalaBanne zei: Oh wat fijn dat je aceton hebt kunnen vinden @RCube! En wat leuk dat je de resultaten wilt delen. Wacht met spanning op de resultaten van jouw gewassen speed! Klik om te vergroten... Enige tips nog voor de eerste was?"